.:' **' : ♥ Truplien PIKKUJOULU lauantai ♥ .:' `***' ^;,
Kommentit (29)
Seuraaviin pippaloihin pitäs vääntäytyä ja miehellä kestää. Näin päin meillä yleensä : )
Oli kyllä kiva nähdä Valioiden kanssa! Kiva huomata et oikeesti ollaan ihan samal aaltopituudella. Tää on hyvä gängi! ;-)
joo, tammikuus sitten next time kera Neidin, eiks juu Neiti??
Jees, mutta meenkin hoputtaa tota miestä. Hauskaa iltaa! Pikku joulutkin taitaa vielä tossa Vantaalla jatkua....
Soffu
Lähden mielelläni ihan kunnolla syömään. Pancho villa on toki tullut testattua. Siellä on ihan hyvää ruokaa. Tosin viime kerralla palvelu oli aivan surkeaa, mutta toivottavasti se oli poikkeus. Enää pitäisi vain sopia tarkka päivä ja kellonaika.
Kiva kuulla, että pikkujoulut ovat menneet mukavasti. Mitäs vauva-aiheista saitte pikkujoululahjoiksi (vai toteutuiko tämä lahjaidea lainkaan)?
Onkohan Emmasannalla todellakin jo nyytti sylissä, kun vähään aikaan ei ole kuulunut mitään? Muistaako kukaan, koska Emmasanna pinoutui viimeksi?
Ajateltiin laittaa teille yhteis viestiä tulemaan täältä pikkujouluista meiltä lopuilta ;) Olette kaikki olleet mielessämme ketkä eivät paikalle päässeet!
Mahat on pullollaan mutta kaikesta muusta kuin vauvasta eli ruuasta ja herkuista ;D JA niitä kyllä riittäs vielä teitä muitakin kestitsemään, sen verran riittoistasti tuota herkkua laitettiin ja tuotiin =)
Kiitos SOffu ja Axe itsellenne mukavasta seurasta. On aina mukava tavata valiojoukkoa ;)
Mutta näin päätämme raportiimme tähän jotta Mirulii, Miitsu ja JoHelle pääsevät strattaamaan kotiin myöskin :)
Kiitoksia siis kertaalleen kaikille ja tammikuussa tosiaan uusiksi :)
Emmasannalta ei ollut muuten kuulunut mitään siihenkään mennessä kun tytöt lähtivät joten liekö tosiaan on nyytin kera jo nautiskelemassa elämästä :)
M
Kiva kuulla että pikkujoulut sujuivat mallikkaasti :)
Käytiin sit siskon (+ hänen miehen ja pojan) kanssa kaupungilla. Lähinnä käytiin Tiimarissa ja ostettiin joulukortti tarpeita :D
Sit vielä kahviteltiin tässä meillä sen jälkeen.
Emmasannan viiminen kirjotus on on keskiviikolta ja se meni näin:
" täällä olen aamun hoitanut asioita kaupungilla. Äsken kotiuduin ja supistaa niin hemmetisti. Joka paikkaan sattuu ja kävelyaskeleetkin parin sentin pituisia. Ihan kypsänä tähän oloon...
Ei jaksa nyt kommentoida muuta:)"
Että hyvin todennäköistä on että on päässyt jo nyytin hakureissulle :D
Mä oon aivan kuitti.Mies oli hela dagen tänään poissa,aamu kymmenestä ja tuli hetki sitten.Toipilaina kun muksut on niin oon ollut 4:n seinän sisällä koko ajan.
Päivä ei oo edennyt kuin etanan vauhdilla.Yritin keksiä tekemistä.Ollaan pelattu ja leivottu.Pienin sitten teki mukavat temput ja nukku vaan 30 min ja ollut kuin pyörremyrsky lopun päivää.
Ah,kyllä on ihanaa kun mies taas kotona!
Meidän symbioosi oli ihan hajalla tänään=)
Nyt lähtee vielä hakemaan kebabit meille ja jääkaapissa oottaa kylmä olut!
Ja lapset nukkuuZZzzZZzzZZiiiiiiihanaa!!!!!!!!!!!!!
Huomenna pirteämpänä.
Ja toivottavasti saa lukea Emmasannan kuulumisia nyytti kainalossa,hui,ihanaa!
Öitä!
L+5
[color=red]Kiva et tyttöjen pikkujoulut meni hyvin! Oispa kiva päästä joskus mukaan tapaamiseen.. Näin jo unta et olin lähössä Helsinkiin ja keksin tulla ihan yllättäen mukaan kun tiesin missä tapaatte. Ehkä teen sen joskus. Ja sit te ihmettelette et kuka hullu tuoki on ku tuohon tuppaa.. ;D
Voi vitsin EMMASANNA, sil on varmana sit jo nyytti kainalossa! Oishan se nyt jotain ilmottanu, kun sitä ollaan monta päivää jo huhuiltu! Iiks, ihanaaaaaaaaaa.....
Mies lähti taas töihin ja yksin kuuhailen tänki illan ja yön. Makuuniin karkkihyllyille tekis mieli suunnistaa mut en taida jaksaa. Sohvalle taidan kipata.. Hyvät illanjatkot kaikille!!
juuri kotiuduin minäkin, hain miehuksen töistä! oon kyllä niin väsynyt ettei tottakaan, olen käyny ihan ylikierroksilla sen matkan takia kun oon miettiny mitä kaikkea pitää vielä hankkia.. nyt se väsy sitten iski. enkä vieläkään tajuu et ollaan mihinkään menossa :) mitä enemmän tänne talvi tulee sitä kaukaisemmalta tuntuu aurinko ja lämpö... jos sitä sit koneessa tajuais.
KIITOS tytöt hyvästä seurasta ja tarjoilusta ja Marieelalla on sitten kaunis koti ja ihanat lapset! :) Tammikuussa seuraava tapaaminen tosiaan kun Neitikin on maisemissa! Jee!
Neiti tosiaan hirveesti on typy kasvanut, nätti tyttö!!! :D Reagoiko pieni mitenkään iskän kotiintuloon vielä? Nea varmaan riemuissaan.
Katzu kiva kun äippäpakkaus oli mieleinen :)
Pääskö Mirulii ja Miitsu ehjänä kotia? Tosi kiva kun taas viitsitte ajella tänne asti tapaamiseen!
sori nyt tytöt mutta pää on ihan tyhjä joten parasta mennä sänkyyn. Huomiseen! [color=pink][size=3]♥[/color][/size]
päästiin ehjänä kotiin, toivotaan et Miruliikin jaksoi viel muutaman kilsan... on kyllä niin rättipoikkipuhki päivän shoppailuista ettei tosikaan...
Kiitoksia tytöt mukavasta tapaamisesta!!! :) uusiksi otettava taas piakkoin!!!
Nyt raportti loppu tällä erää..
M rv11+0 :)
(ekat mammafarkut ostettuna... oispa pian käyttöä...)
Töistä kotiuduin äskettäin, mies on iltavuorossa elikkä kympin jälkeen odottelen saapuvaksi... Kävin oikeen lauantai-illan kunniaksi vuokraamassa leffan, hurjaa. =D Mutta kun molemmilla on huomenna työpäivä, niin ei paljon viitti rehata.
Kyllä se emmasanna taitaa todellakin olla synnyttämässä, jos kerran ei pikkujouluihin ilmestynyt vaikka piti!!!!!!! =) %¤%¤#% Mielettömän jännää..... Tää on sitte toka trupla-vauva, eiks vaan.
Mut joo, eipä oo mitään muuta lisättävää, taidan siirtyä sohvalle. Mukavaa illan jatkoa jokaiikalle!!! =)