Lue keskustelun säännöt.
Olen 168-senttinen ja väsynyt kuulemaan taivasteluja, miten "pitkä" olen
09.08.2012 |
Aina, kun puheeksi tulee pituus jollain tasolla, viitataan siihen, että "säkin olet niin tosi pitkä". Ja tämä siis suunnilleen 165-senttisiltä, jotka mieltävät olevansa rinnallani lyhyitä.
Sitten yllättyvät, kun kerron todellisen pituuteni. "Mitä, mä luulin että sä olet ainakin 175-senttinen!"
Onko muilla vastaavaa? Hoikka olen, jos sillä nyt on tähän mitään merkitystä.
Kommentit (62)
Ei se näytä pitkältä, liekö huono ryhti syynä vai vain se, ettei 170 ole erityisen pitkä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En oo ikinä pitänyt itseäni mitenkään pitkänä tai lyhyenä (ehkä koska en ole...)
Siitäkin huolimatta, että nuorena (tyyliin yläasteella ja lukioiässä) sain suhteellisen kuulla, kuinka olen pitkä tyttö. Monet yllätyivät, kun kuulivat, että olenkin vain 173. Olin tosi tosi hoikka.
No, sitten lihoin. Loppui muuten pituuspuheet.
Nyt olen taas hoikistunut, ja olen huomannut, että pitkäksi kutsuminen on jälleen alkanut. Ei niin runsaana, naisistuminen on hoikistumisesta huolimatta tietenkin jäänyt. Vaikkei mulla edelleenkään tissejä tai persusta ole, mutta en nyt ihan teinisuikerokaan enää ole. :)
Mulla on huomattavan pitkät raajat, ja epäilen että se antaa harhaa pituudesta. Koska äitinikin on kuulemma saanut samaa ihmettelyä osakseen etenkin nuorempana (eli sanottu pitkäksi, eikä uskota todellista pituutta). Ja äidillä on ihan saman mallinen kroppa, on vain mua pari senttiä lyhyempi.