Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 168-senttinen ja väsynyt kuulemaan taivasteluja, miten "pitkä" olen

Vierailija
09.08.2012 |

Aina, kun puheeksi tulee pituus jollain tasolla, viitataan siihen, että "säkin olet niin tosi pitkä". Ja tämä siis suunnilleen 165-senttisiltä, jotka mieltävät olevansa rinnallani lyhyitä.

Sitten yllättyvät, kun kerron todellisen pituuteni. "Mitä, mä luulin että sä olet ainakin 175-senttinen!"

Onko muilla vastaavaa? Hoikka olen, jos sillä nyt on tähän mitään merkitystä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pituudestani olen saanut kuulla aika harvoin. Neuvolan terkkari kyllä aina kommentoi, että kun mä olen NIIN pitkä :D

Olen aina pitänyt itseäni hieman lyhyempänä, mulla on ollut nuoresta asti ongelmia ryhdin kanssa. Nyt olen saanut asian jotenkin kuntoon, joten mittaustuloksetkin ovat muuttuneet.

Vierailija
22/62 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesa tappimaassa asut?

nyt 14 & 24. Ei tämä ole sulle mikään uhka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain senttiä lyhyempi, 167 cm ja usein kuulen taivastelua pienuudestani. Olen kuulemma niin pikkuinen ja siro taskuraketti. Nelikymppisenä keskimittaisena naisena en välittäisi enää olla söpö taskuraketti tai -Venus.

Vierailija
24/62 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten pidät aina korkeita korkoja ja jos olet hoikka, niin saattaa sekin lisätä pituusvaikutelmaa. Olen itse 177cm ja kuulen kovin harvoin pituudestani. Asun Länsi-Suomessa ja kaverinikin ovat melko pitkiä - ehkä asut jossain Itä-Suomen tappikylässä sitten ja kaveeraat 150-senttisten kanssa? :D

Vierailija
25/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti tuota, koska olen 173cm nainen, enkä koskaan ole kuullut olevani pitkä (en myöskään pidä itseäni pitkänä). Ja olen hoikka/laiha, että ei pitäis siitäkään johtua.

Vierailija
26/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina olen sanonut olevani sopivan pituinen kaikkeen. :)

Ja niin olen ollut, ei mulle ole pituus olla koskaan ongelma. Sitten otetaan akanjatke tai grillipihdit jos ei yllä. Tosin mä otin myös 30 senttiä pidemmän miehen.

Ehkä sä kävelet korkkareines niin upeesti suorassa, ja komeessa ryhdissä. :)

OIkeesti en ole koskaan tavannut ikinä missän ketään, joka sanoisi alle 170 pitkäksi.

Vierailija
27/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapas kuka saa kaivella yläkaapit töissä? Ja vielä kun on naisvaltainen ala..

Kengänkoko leveä 42.

Arvatkaapa löytyykö korkokenkiä?

Vierailija
28/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 173 cm ja pituudesta jaksettiin kyllä taivastella kun olin todella laiha. Nyt +20 kg ja ylipainon rajamailla, eikä kukaan ajattele että olisin yhtään sen pidempi kuin muutkaan. En tosin itse pidä itseäni kamalan pitkänä, en ylety tuolilla ollessa edes verhoja vaihtamaan kotona.

Mieheni on 192, joten tunnen itseni usein tapiksi :D

Vierailija
29/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuorison, mutta kaikkien naisten on 162 cm. Siihen nähden 168 cm on pitkä -onhan paljon myös 150-senttisiä naisia, oikeesti. .

Itse olen selvästi yli 180 cm ja taivastelua riittää. Olen yleensä aina kaikkia muita naisia "päätä pidempi". Mutta ei se mua haittaa, olen vain ylpeä!

Vierailija
30/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset on lyhyempiä ja exäni joten on tullut kuultua pituudesta. Nykyiseni mies on 190 joten oon pätkä ja hän sanookin mua pieneksi. Ihanaa.

Korkokengät jalassa olen oikeasti pitkä.

Enkä ole hoikka vaan 5kg ylimääräistä joten se lisää vaikutelmaa isosta koosta täällä.

Vierailija
31/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuorison, mutta kaikkien naisten on 162 cm. Siihen nähden 168 cm on pitkä -onhan paljon myös 150-senttisiä naisia, oikeesti. .

Itse olen selvästi yli 180 cm ja taivastelua riittää. Olen yleensä aina kaikkia muita naisia "päätä pidempi". Mutta ei se mua haittaa, olen vain ylpeä!

Mulla sama ihmetyksen aihe kuin ap:lla, olen 167cm ja aina saan kuulla muilta nimenomaan naisilta että kun sä oot noin hirrrrrrveeeen pitkä :D En vaan ymmärrä. Ja nää päivittelijät ei yleensä ole niitä 150cm taskuvenuksia vaan itseäni muutaman sentin lyhyempiä, 163-165cm pitkiä. Jostain syystä sen kokoiset naiset ovat koko ajan korostamassa "pienuuttaan".

Vierailija
32/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä noin 160-senttinen on ihan normaali pituus, miehillekin.

Vierailija
33/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Italiassa ja olen 170 cm pitkä (ja hoikka, painan 58 kg), eikä edes täällä ole kukaan koskaan kommentoinut pituuttani, vaikka olen tällä varrella jopa pidempi kuin täällä miehet keskimäärin.

Suomestakaan en muista kovin monia kommentteja pituudestani. Ei, vaikka tykkään myös käyttää korkkareita. Työkaverit ihasteli aikanaan 9 cm korkojani, ja sanoivat, että mun pitäisi aina käyttää noita kenkiä. :D

Olin koulussakin aina "pikku-Martta", koska samalla luokalla oli koko kouluajan aina joko pidempi (tai pulskempi) "iso-Martta".

Onko sulla jotenkin suhteessa pitkät jalat tms. jotka tekee susta kuikelon näköisen?

Vierailija
34/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen 168 cm pitkä ja kiinnitäin huomiota kaupungilla siihen, että olen keskimääräistä pidempi. Siis useampi vastaantuleva nainen on mua lyhyempi. Osa samanmittaisia, ja vähemmistö on mua pidempiä. Vanhemmat naiset miltei järjestäen ovat mua lyhyempiä tuolla ulkona asioidessa.

Ja kyllä mäkin olen saanu kommenttia, että olen keskimääräistä hieman pidempi. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
35/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut joka pitää minua pitkänä on 152 centtinen ystäväni. En todellakaan pidä itseäni pitkänä, eikä kukaan muukaan. Ihan tavispituus.

Vierailija
36/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä asialla ole koskaan ollut mitään merkitystä :D lähinnä itsestä hauskaa vitsailla omalla lyhyydellä. olen siis 161cm

Vierailija
37/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen on yli 170 cm.

Tuntuu tosin vähän siltä, että haluaisit olla pidempi ja olet tyytyväinen kun sinua luullaan pidemmäksi.

Terveisin 176 cm

Vierailija
38/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen enää 160-senttinen, mutta ryhdikkyyteni vuoksi vaikutan kuulemma pidemmältä. :))

Vierailija
39/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisten miesten keskipituus oli 181 cm ja naisten 167,5 cm.

Itse olen 169, 16-vuotias tyttäreni on 170. Porukassa ollaan yleensä kyllä sieltä pitemmästä päästä, mutta ei mitenkään ainoita, eikä ole koskaan pituutta taivasteltu.

Vierailija
40/62 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itselleni yllätys että olen monia samanikäisiä sen muutaman sentin pidempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän