Laihtuminen ja siitä seuraava löysä nahka, kokemuksia?
Jos sinulla on jäänyt laihtumisen jälkeen nahkaa roikkumaan, niin paljonko laihduit ja minkä ikäisenä?
Tai paljonko olet laihduttanut, ilman että on jäänyt ylimääräistä nahkaa?
Kommentit (5)
25 kg ja 2 kk aikana lähti 35 kg, ei ole löysää ihoa jäänyt eikä koskaan tullut edes vatsaan pienn pientäään raskausarpea, en edes rasvaillut itseäni. nyt olen 34 v ja viimeisilläni, ei arpia tai mitään.
50g laihtunut ja nahkaa jäänyt yhden ihmisen verran, ärsyttää... pitää kai kirurgin pöydälle seuraavaksi.
Mutta jos näin on sulle käynyt, niin kerro mulle ( oletan siis että olet laihtunut 50kg) millä keinolla laihduit, miten nopeasti, minkä ikäisenä, missä kohtaa nahka roikkuu, mua oikeasti kiinnostaa, koska mulla on vastaava urakka aluillaan, ja eniten ahdistaa just tuo ajatus roikkumaan jäävästä ihosta.
Löysää nahkaa on mahassa todella paljon. Myös takapuolessa, reisissä ja alleissa on jonkin veraan löysää, mutta tuo maha on se pahin kohta.
Moikka! :)
Kokeilkaapa vartalo kääreitä, niin ei tarvii menettää toivoa löysästä nahasta, tai tuhlata rahoja operaatioihin. :)
Ne kiinteyttää, kosteuttaa ja tasottaa ihoa tehokkaasti.
Itelläni on takana hätäsektio ja olen myös laihdittanut 30kg, joten löysää on ollu valtavasti.
Näillä kääreillä sain nahan taas kireemmäksi, sekä venymäarvet ja sektioarvet himmeeksi.
Toki pitää liikkua ja syödä terveellisesti, mutta näillä saat ison avun hommaan. :)
Laita mulle viestiä suvihyv@gmail.com TAI 0505061416 TAI tuu piipahtaa mun fb sivulle:
https://www.facebook.com/suviwrapit
Verkkokaupan löydät suoraan osoitteesta teamsuvi.itworkseu.com
T.4v poitsun äippä :)
50g laihtunut ja nahkaa jäänyt yhden ihmisen verran, ärsyttää... pitää kai kirurgin pöydälle seuraavaksi.