Mitä ajattelet naisesta jonka nännit törröttää paidan läpi?
Mä oon toisaalta vähän kade ku itellä lättänännit, mut julkisesti kauhistelen.
Kommentit (61)
Mulla oli pitkäaikainen, joka ei edes omistanut rintaliivejä sen kymmenen vuoden aikana, jotka yhdessä oltiin. Ja hänellä oli oikeat törrönännit, kun kesällä oli pelkkä T-paita päällä, niin kaikki vastaantulijat näkivät ne. Rinnat oli lisäksi aika pienet, mutta tasaiset, etteivät ollenkaan alkaneet riippua edes 30-vuotiaana, jolloin minuun kyllästyi. Minua ei se törröttäminen ollenkaan häirinnyt, olipahaan jotain mitä suuhunsa ottaa...
Tulee mieleen, että kyllä on huomionkipeä, kun pitää väkisin tyrkätä tissitkin näkösälle.
Rintaliivejä sekä sellaisia irtonännisuojia on olemassa, joilla nuo saa piiloon eli näpöttävät nännit julkisella paikalla on ihan tahallinen veto.
Ja mielestäni mauton sellainen.
Ja niin muuten on sanonut äijätkin siitä, että on toki sinänsä seksikästä, mutta nainen, joka itseään noin tyrkyttää, tekee samalla itsensä halvaksi äijien silmissä.
Toki, jos haluaa vaan seksiä, niin siihenhän moinen nainen on helppo kohde =D
jo normaalitilassakin ne näkyy rintsikoista. Ja auta armias jos joku koskettaa selkää, rintoja tai ajatukset levottomat, on 3 sentin tatti pystyssä.... huoh...
Esim. töissä (asiantuntijaorganisaatio) jos jollain sattuu törröttämään, niin sääliksi käy. Itseäni ainakin hävettää, jos joskus vahingossa olen laittanut sellaisen liivi-paita -yhdistelmän, että näkyy törrötys läpi. Mulla on muutenkin vähän turhan hyvin erottuvat rinnat, enkä tosiaankaan halua korostaa niitä enää millään nänninnöpötyksillä.
tai että sillä on kylmä.
Mulla on aina nännit nöpöttäneet herkästi mutta ei ole tullut edes mieleen,että siinä olisi jotakin hävettävää. En tykkää topatuista rintaliiveista enkä niitä siis koskaan käytä. Se ei ole mun ongelmani jos jotakuta haittaa mun nännieni nöpötys. Itseäni se ei vaivaa, tai no sen verran, että silloin mulla yleensä on kylmä ja pitää hakea lisää vaateita päälle.
Kaikesta te jotkut teettekin ongelman!
Jos niin paljon nöpöttää, niin käyttäkää nyt t-paita-liivejä ja sinne alle vaikka imetyslappu vai mikä onkaan nimeltään. Ei luulis näkyvän nöpötykset. En itse haluaisi esitellä noin intiimiä osaa kehossani työelämässä yms.
Nännit nöpöttää silloin liikaa, jos ne herättää huomiota. En tykkää siitä, jos omani sojottavat muiden näkyvillä, ja häiriinnyn yhtä lailla muiden nännien näkemisestä. Miehethän varmaan tykkäis, jos naiset kulkisi ilman rintsikoita ja sellaisissa ohuenohuissa liiveissä, mutta musta se on vähän sama, jos miehellä näkyisi puoliseisokki kangashousuissa. Häiritsevää siis.
Ajattelisin, että sillä naisella on varmaankin kova vilu kun sen nännit törröttää. Liian vähän vaatteita.
aivan kuin olisi jonkun perverssin tirkistelijä-äijän kirjoittama koko ketju,
jokainen on sellainen kuin on, mitä se kellekään kuuluu, kattokoot muualle!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2012 klo 21:14"]
Kaikkea te naiset katsotte.
apua, en ole koskaan huomannut kenenkään nänneä, paitsi omani. enkä tiennyt kenenkään katsovan toisen nännejä.
mua ei kiinnosta näkyykö jonkun nännit. mut on kasvatettu häveliääksi, en tuijota muita ihmisiä, en vaikka joku polttaa maha pystyssä, en vaikka sillä on olutpullo siinä lisäksi, Toisia ei tuijoteta. Toisten ikkunoista ei katsella. Ihmisiä kunnioitetaan...
mutta taidan olla ainoa.
Juu ja en aina pidä rintaliivejä mutta en tiennyt että ketään kiinnostaa 2 lasta imettäneen äiti-ihmisen nännit.tai rinnat
[/quote]Seksikästä minusta:)
Mullakin on sellaiset. siksi käytän aina push-uppeja, koska vain niissä on niin paksu toppaus, ettei näy läpi. t-paitaliivit ei toimi. Kokeilkaa siis wonderbrata!
Minuata siinä ei ole mitään seksikästä, hävettävää vain..
Uuh, nannit torrottaa, uuh, tulee mieleen torkea kalu
Mulla ainakin törröttää ihan luonnostaan imetysten jäljiltä. Käytän urheiluliivejä niin trikoopaidan läpi tietty vähän näkyy. Ei haittaa mua, ihan pienet rinnat eikä mitenkään tyrkyt. En ole ajatellut että olisin jotenkin sopimaton! Työvaatteiden alta ei näy kun on sellainen paita.
Torkea kalu?
(törkeä käly) Nannit nopottaa aina, uuh, kerran jopa linnanjuhlissa puvun lapi, Naitko sina sen?
En varsinkaan mitään pahaa, ei kiinnosta niin pitkälti.
Itselläni on kiinteät C-kupin rinnat, ja joskus kesällä yökerhoon lähtiessä jätän rintsikat kotiin, takuuvarma katseenkerääjä! ;) Joo tiedän, on halvan ja rivon näköistä, mutta aina ei jaksa kiinnostaa sekään, joskus on kiva kerätä katseita. =) Eivät siis roiku, vaan paidan läpi näkyy vain luonnollinen liikehdintä kävellessäni, myös nännini saattavat piirtyä kankaan läpi. Ai gauhee kun oon gauhee! =)
Ei mua haittaa. Tarkoitus ei ole esitellä nännejä, mutta jos sattuvat näkymään joskus, niin mitä sitten? Musta se on pikemminkin söpöä ja viatonta. :)
yhdistelmä pienet tissit ja nöpöttävät nännit on seksikästä, niin hetero-nainen kun olenkin.
Olen pienirintainen, ja nännit ovat aina kovat ja näkyvät vaatteiden läpi. Topatut rintsikat auttavat, mutta satun olemaan sen mallinen (urheilija, leveä rintakehä ja pienet rinnat), että mun on erittäin vaikea löytää istuvia topattuja rintsikoita. Olenkin joutunut teippaamaan nännejäni. Muuten on liian rivon näköistä, kun nännit nöpöttävät rintsikan, paidan ja villatakinkin läpi...
töröttävien nännien takia paksuja liivejä. Nolottaa kun moni mies tuntuu ajattelevan et nainen on ihan kiimassa kun nännit törröllä. Minulla nännit tulee esille jos palelen tai hipasee johonkin. Eli tod herkästi.