Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta jonka nännit törröttää paidan läpi?

Vierailija
08.08.2012 |

Mä oon toisaalta vähän kade ku itellä lättänännit, mut julkisesti kauhistelen.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten ole ihan tarkoituksella ohuessa paidassa ilman rintaliivejä.

Mutta itselläni on sellaiset (mieheni sanoja lainatakseni) arpakuutiot, jotka nöpöttävät kaikkien liivien ja paitojen läpi. Todella noloa miesvaltaisella työpaikalla. Ja jos on kylmä, niin auta armias...

Vierailija
2/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon toisaalta vähän kade ku itellä lättänännit, mut julkisesti kauhistelen.

Ja hetero (nainen) olen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkäänä. Ainoa hetki kun mulla oli nännit oli raskaan ja imettäessä, sen jälkeen ne vetäytyi jonnekkin :(

Vierailija
4/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateltavaa. Ja jos sattuu olemaan mini-tissit niin vielä parempi.

Vierailija
5/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten helvetin terävät nännit, jos paidasta tulee läpi.

Vierailija
6/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nöpöttävät todella herkästi. Minua se nolottaa. Ei ole kauhean imartelevaa.

Vierailija
7/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten ole ihan tarkoituksella ohuessa paidassa ilman rintaliivejä.

Mutta itselläni on sellaiset (mieheni sanoja lainatakseni) arpakuutiot, jotka nöpöttävät kaikkien liivien ja paitojen läpi. Todella noloa miesvaltaisella työpaikalla. Ja jos on kylmä, niin auta armias...

tsing!- töröttävät nännit. Pidän aina paksuja rintaliivejä. Onko ne nyt sitten kevyesti topattuja vai miksikä t-paita-liiveiksi niitä nyt sanotaankin.

Vierailija
8/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä seksikästä ja mielenkiintoista katseltavaa, mutta tämä ei ole hyvä asia työpaikalla. Jotenkin tuntuu, että syö uskottavuuttani. Vaikka yritänkin ajatella, että eivät ne kollegat nännejäni tuijota.

T. 2

Vierailija
9/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina paksuja rintaliivejä. Onko ne nyt sitten kevyesti topattuja vai miksikä t-paita-liiveiksi niitä nyt sanotaankin.

Minulllakin tuollaisia (nytkin päällä), mutta eivät nekään niitä piilota. Uskomatonta.

Ja osanottoni. Tiedän, ettei läheskään aina mukavaa ja sopivaa. Kiva esim. hautajaisissa palella...

T. 2

Vierailija
10/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esim. tissiliivit??

Vierailija
11/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että töissä ei tuijoteta, olette väärässä!

Vierailija
12/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa mehukkaat nöpöttimet".

Vierailija
13/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina paksuja rintaliivejä. Onko ne nyt sitten kevyesti topattuja vai miksikä t-paita-liiveiksi niitä nyt sanotaankin.

Minulllakin tuollaisia (nytkin päällä), mutta eivät nekään niitä piilota. Uskomatonta.

Ja osanottoni. Tiedän, ettei läheskään aina mukavaa ja sopivaa. Kiva esim. hautajaisissa palella...

T. 2

Liivit eivät siis ole mitkään paksuhkoa kangasta olevat tms, vaan sellaiset sentin paksut jotka pysyvät muodossa vaikka ilman tissejä.

Vierailija
14/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle on käynyt joku moka, kun nännit näkyy. Kevyesti topatut liivit on ne, joita ainakin minä joudun aina käyttämään tilanteissa, joissa kyseistä efektiä ei halua. On kyllä tosi alaston olo, jos nännit paistaa paidan läpi. Rintani saavat ihan riittävästi huomiota ilman nännien näkymistäkin, enkä halua olla julkisilla paikoilla liikkuessani kuin jostain miestenlehdestä revitty pappojen villitsijä.

Vierailija
15/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tissiliivien pitää olla vähintään sentin paksuiset, mutta jotkut joutuvat käyttämään jopa viiden sentin paksuisia tissiliivejä kun nännit törröttävät.

Vierailija
16/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne auta, jolleivat ole topattua ja paksua materiaalia. Asia hävettää ja itse yritän suojata käsillä ( pidän ylhäällä niitä ja edessä), kun kylmässä liiveistä huolimatta nöpöttavat. Jos on vielä runsaammat rinnat kuten mulla, niin asia on todella häpellinen ja nolottaa niin paljon. Ja ihan tiedoksi, että liivit, jotka tältä varmasti suojaavat, ovat näitä vaahtomuovi- tms. t-paitamalleja, vaikka ei isoja nännejä olisikaan, vaan vain sellaiset tiukat nisät tapittamassa c-kupin läpi.

Vierailija
17/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jos laittaisitte kuvia nänneistänne.

Vierailija
18/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku ei ne mahdu kuvaan.

Vierailija
19/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nöpöttäiskin!

Vierailija
20/61 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis näpöttävistä nänneistä. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi