Mitä ajattelet naisesta jonka nännit törröttää paidan läpi?
Mä oon toisaalta vähän kade ku itellä lättänännit, mut julkisesti kauhistelen.
Kommentit (61)
eikö riitä, että nannien päällä on pusero peittämässä, jos kankaan alta häämättää nänni niin mitä siitä? En käytä rintaliivejä, enkä viitsi laittaa näin järjettömän kammon takia :) Kärsikää :D
vaikka rinnat on jo aika löysät ja löpsähtäneet. Imetys kai on venyttänyt nännit sen verran isoiksi, että kohoavat muusta rinnasta. En viitsi hirveästi topattuja (esim. niitä geelitäytteisiä) rintsikoitakaan käyttää sen takia, että rinnat on jo valmiiksi aika isot enkä halua niihin mitään lisätoppauksia.
Kaikkea te naiset katsotte.
apua, en ole koskaan huomannut kenenkään nänneä, paitsi omani. enkä tiennyt kenenkään katsovan toisen nännejä.
mua ei kiinnosta näkyykö jonkun nännit. mut on kasvatettu häveliääksi, en tuijota muita ihmisiä, en vaikka joku polttaa maha pystyssä, en vaikka sillä on olutpullo siinä lisäksi, Toisia ei tuijoteta. Toisten ikkunoista ei katsella. Ihmisiä kunnioitetaan...
mutta taidan olla ainoa.
Juu ja en aina pidä rintaliivejä mutta en tiennyt että ketään kiinnostaa 2 lasta imettäneen äiti-ihmisen nännit.tai rinnat
Olen mies ja tykkään mini-tisseistä ja näpöttävistä nänneistä.
Nainen, joka on näkyvästi ilman rintaliivejä, herättää samanlaisia ajatuksia kuin mies, jolla on pelkät collegehousut, ja vehkeet heiluu vähän liiankin näkyvästi. Eli vaikuttaa oudolta, ja sitä se taitaa ollakin, koska aika harvoin sellaiseen törmää :D
Ota siis peili käteen ja saat tuijottaa ihan pitkään ja hartaasti!
Useimmilta miehiltä löytyy minitissit ihan omasta takaa.
Ajatelkaa miehiä, joilla töissä saattaa alapäässä kasvaa vaikka 12 cm normaalia pitemmäksi.:-(
Ota siis peili käteen ja saat tuijottaa ihan pitkään ja hartaasti!
Useimmilta miehiltä löytyy minitissit ihan omasta takaa.
Ajatelkaa miehiä, joilla töissä saattaa alapäässä kasvaa vaikka 12 cm normaalia pitemmäksi.:-(
Ahdistaa pelkkä ajatuskin.
En oo koskaan nähnyt kenenkään nännejä paidan läpi. Mut jos näkisin niin ajattelisin että se imettää. Itellä nyt imetysaikana nännit jöpöttää jatkuvasti.
ja mielestäni todella mautonta. En todellakaan ymmärrä, miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti julkisella paikalla näytellä nänniensä ääriviivoja! En tajua myöskään tätä asennetta, että "mähän olen äiti-ihminen, ketä kiinnostaa." Ihan sama, vaikka olisit mikä, vastenmielistä se on kuitenkin. Sellainen "huoleton pukeutuminen" kun "mä tykkään olla silleen vapaa ettei mikään purista" niin se jääköön mökille. Ja oikean kokoiset rintsikathan eivät purista vaan tukevat.
Naiseni tänne enempi kirjoittelee mutta annetaas vähän miesnäkökulmaakin väliltä. Tykkään siitä jos naisen nännit töröttävät näkyvästi paidan läpi :) Eikä todellakaan vie kunnioitusta tai arvostusta pois. Pitää vaan muistaa itsehillintä ettei tuo oma heijari veijari innostu tilanteesta liikaa :))
Sama ongelma. Imettäessä olivat liivinsuojat aina edessä. Nyt taas näkyy paidan JA liivien läpi. Pukiessa pitää aina katsoa, että ovat samalla kohdalla :P. Ja palelen tosi helposti. Tietty oikein ohuen paidan kanssa noihin voi laittaa ne kuuluisat teipit silottamaan.
pikkutisseissä seksikkäät.
ei sovi joka tilanteesee, ikävää ettei sitä tosiaankaan voi valita.
ja hei c'moon, kyllä nyt nöpöttävät nännit huomaa. niitä vaan ei voi olla huomaamatta.
t. heteronainen
En oo kade, omatkin nännin törröttäis, jos en käyttäis sopivia liivejä.
Nyt jos näen, niin ajattelen, että onneks ei oo mun ongelma. Siis näyttää mielestäni tosi tökeröltä ja halvan tyrkyltä.
nostaisin lakkia jos käyttäisin ja vain kehtaisin...
äärimmäisen seksikkäältä ja kiihoittavalta näyttää kun jollain on selkeästi nännit koholla... saisi näkyä enemmänkin... :)
vaikka olen jo vanha akka. Töissä haluan pitää urheiluliivejä, ettei hierrä,eikä kierrä. Mulla on onneksi sellainen työasu ettei läpi tunge. Mieheni tosin rakastaa niitä ja imeskelee paidankin läpi,jotta näkyisivät paremmin,sanoo myös, että ihanaa kun sulla on pitkät päällä =0!
Ehkä ekana tulee mieleen että toi on imettänyt joskus?
eikö riitä, että nannien päällä on pusero peittämässä, jos kankaan alta häämättää nänni niin mitä siitä? En käytä rintaliivejä, enkä viitsi laittaa näin järjettömän kammon takia :) Kärsikää :D