Mitä tekisit, jos 25-vuotias miniäsi ei suostuisi kertomaan sinulle, paljonko hän painaa
Kommentit (77)
En tosiaan tiedä mitä tekisin!!!
Ehkä ottaisin kerralla kaikki unilääkkeet... tai jotain... ?
Antaisin pitää omana tietonaan.
Mun mummiko se siellä palstailee?
Annapa ihmisten olla mitä ovat!
Sait sitten vittumaisen akan leiman. Onnittelut.
Ilmoittaisin pojalle, että saa erota jos ei miniä tule puntaroimaan itseään mun nähden kerran viikossa.
että menisin moista kyselemään. Edes omalta lapseltani! Saati sitten miniältä.
En tosiaan tiedä mitä tekisin!!!
Ehkä ottaisin kerralla kaikki unilääkkeet... tai jotain... ?
Minä mietin, että hyppäisin sillalta jokeen, mutta tämä on tehokkaampi, lempeämpi ja siistimpi ja voihan olla ettei onnistuisikaan, jolloin miniä ja poika voisi tulla sairaalaan ja kertoisin heille tekoni syyn. Ehkä hän sitten maalaisi vaikka sairaalan seinään sen painonsa, ja maailma pelastuisi.
ja uhkaisin ampua aivot pellolle ellei tottele.
Ja levittäisin hänestä ilkeitä juoruja sukulaisille. Sen lisäksi alkaisin terrorisoida hänen ja poikani elämää niin pahasti, että pojalleni ei jäisi muita vaihtoehtoja kuin erota mokomasta epärehellisestä paskiaisesta.
että se ei ikimaailmassa ottaisi vaivoikseen ylipainoista muijaa. Joten ap:n kuvailema tilanne olisi täysin mahdoton.
että se ei ikimaailmassa ottaisi vaivoikseen ylipainoista muijaa. Joten ap:n kuvailema tilanne olisi täysin mahdoton.
vaikkei ottaisi ylipainoista niin kyllä se muija voi siinä avioliiton aikana ja lasten myötä lihoa. Munkin mies otti 48-kiloisen ja omaa nyt 80-kiloisen sinivalaan :D
todella pelottava ajatuskin.
Kertakaikkiaan vaan kiristäisin sen tiedon häneltä tavalla tai toisella.
vaikkei ottaisi ylipainoista niin kyllä se muija voi siinä avioliiton aikana ja lasten myötä lihoa. Munkin mies otti 48-kiloisen ja omaa nyt 80-kiloisen sinivalaan :D
että tajuaa ottaa eron, jos vaimon painoindeksi humpsahtaa ylipainon puolelle.
että en vahdi lapsiaan sekuntiakaan, ennen kuin miniänretkale on suostunut vaa'alle silmieni alla.
Varmaan kirkaisisin ja repeytyisin kahtia. Eihän miniällä saisi olla salaisuuksia minulta!
eihän tuollaista tilannetta pysty kestämään
Ehkä vaan puhuisin ja puhuisin siitä, niin kauan, että alkaisi helpottaa. Minulla on onneksi paljon ystäviä. En turvautuisi kuitenkaan väkivaltaan enkä uhkailuun kuten jotkut täällä.
etten tinkaa kenenkään painoa, en kaverin, en lapseni enkä edes miniän. Vittuako se mulle kuuluu, kuten ei kuulu sullekaan. Jokainen kantaa kilonsa ihan itse.
Toivottavasti AP:n anoppikin tajuaa...
en koskaan olisi niin epäkohtelias että kysyisin hänen painoaan.