Mitä tekisit, jos 25-vuotias miniäsi ei suostuisi kertomaan sinulle, paljonko hän painaa
Kommentit (77)
No mitäs itse tekisit jos anoppisi sisko väittäisi painavansa saman verran kuin sinä? Itse olen normaalipainoinen ja sopusuhtainen, ehkä jopa hoikanpuoleinen, anopin sisko taas löysämahainen, turvonnut ja pönäkkä. Vetosi siihen että hänellä on niin sirot luut :D Teki kyllä mieli haastaa hänet vaa'alle kun kivenkovaan väitti painavansa saman verran kuin minä....
Soita johonkin logistiikkapalvelu firmaan eli suomeksi sanottuna rekkakuljetusfirmaan. Sitten kysyt, että missä niillä on lähin rekkojen punnituspaikka.
Kyyditse miniä sinne ja yksinkertaisesti juoksutat sen lehmän siitä vaakaa pitkin. (sellainen rekka vaaka kun punnitsee rekankin vauhdissa niin miksei miniääkin)
Ja jos et saa sitä teidän henkilöautoon mahtumaan niin lainatkaa naapurista pakettiauto.
paljonko joku painaa, toisekseen, vaikka hän kertoisi, niin mitä sitten?
hylkäämisestäni ja kostoksi ostaisin seuraavaksi synttäri- ja joululahjaksi jotain tosi halpaa ja rumaa.
mitä painan - ja mä kerroin. Tuo kysymys tosin johtui siitä, että olen raskaana ja häntä ilmeisesti ihan vain kiinnosti paljonko on paino noussut. No, ehkä loukkaannun verisesti näin jälkikäteen.
En hoitaisi lihavan miniän lapsia.
Ihmisen paino on jokaisen oma yksityisasia eikä ole minun asiani ruveta muistuttelemaan jollekin jos hän on mielestäni ylipainoinen. Jos ihminen oikeasti on ylipainoinen, hän kyllä tietää sen aivan varmasti ilman minun viisasteluanikin samoin kuin sen mahdolliset vaikutukset.
T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon
Ihmisen paino on jokaisen oma yksityisasia eikä ole minun asiani ruveta muistuttelemaan jollekin jos hän on mielestäni ylipainoinen. Jos ihminen oikeasti on ylipainoinen, hän kyllä tietää sen aivan varmasti ilman minun viisasteluanikin samoin kuin sen mahdolliset vaikutukset.
T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon
Ensinnäkään en menisi kysymään paljonko joku painaa, toisekseen, vaikka hän kertoisi, niin mitä sitten?
No sitten käyttäisin tietoa lyömäaseena.
Esim silloin kun miniä esittää marttyyriä, kun olen heidän pakastimensa siivonnu omin lupineni kaikesta epäterveellisestä, ja laittanut tilalle 10 kg mustikkaa.
t. anoppi
Ihmisen paino on jokaisen oma yksityisasia eikä ole minun asiani ruveta muistuttelemaan jollekin jos hän on mielestäni ylipainoinen. Jos ihminen oikeasti on ylipainoinen, hän kyllä tietää sen aivan varmasti ilman minun viisasteluanikin samoin kuin sen mahdolliset vaikutukset. T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon
Silloin ap voisi ystävällisesti anopin ominaisuudessa opastaa häntä laihduttamisessa. Jos tuon laminoidun taulukon avulla voisi osoittaa, että hän todella on selvästi ylipainoinen, tottakai hän tarvitsee anopin ohjausta ja valvontaa esim. kahvipöydässä.
paljonko joku painaa, toisekseen, vaikka hän kertoisi, niin mitä sitten?
Olet suoraansanottuna idiootti PASKA!
Olemme tunteneet 10 vuotta, nyt hän on 27v. En utele omienkaan tyttärien painoja enkä arvostele heidän vartaloitaan kuin positiiviseen suuntaan.
Ensinnäkään en menisi kysymään paljonko joku painaa, toisekseen, vaikka hän kertoisi, niin mitä sitten?
No sitten käyttäisin tietoa lyömäaseena. Esim silloin kun miniä esittää marttyyriä, kun olen heidän pakastimensa siivonnu omin lupineni kaikesta epäterveellisestä, ja laittanut tilalle 10 kg mustikkaa. t. anoppi
Itse olet marttyyri muka "hyväntahtoisella" eleelläsi.
Mullakin on marttyyrianoppi mutta jätän hänen nikottelunsa omaan arvoonsa. Ihan tarpeeksi olemme hyysänneet häntä näinä vuosina.
t anoppi joka tykkää todella omasta miniästään:) Kuin oma tytär!
jonkinlaisen puntarin, jos ei perusvaaka riittäisi tai se hankala kätkeä tuolin kankaiden alle...
Mutta ennenkuin faktana tietää tuon ylipainon, voihan sitä yrittää hienovaraisesti vihjailla sen laihduttamisen tarpeesta. Esim. justiin kahvipöydässä sanoa, että näissä kekseissä kyllä on sitten kamalasti kaloreita tms.
Ja ostaa justiin joululahjaksi selluliittivoidetta, hoikentavaa sukkahousuliiviä yms. Tällaista hienovaraista opastusta, josta ei voi kukaan loukkaantua.
No sitten käyttäisin tietoa lyömäaseena.
Esim silloin kun miniä esittää marttyyriä, kun olen heidän pakastimensa siivonnu omin lupineni kaikesta epäterveellisestä, ja laittanut tilalle 10 kg mustikkaa.
t. anoppi
Mikä anoppi on sanomaan mikä kenenkin mielestä on epäterveellistä PAKASTIMESSA? Tuskin se miniä mitään sipsiä ja kolaa siellä pakkasessa jemmaa... Ja miksei voisi olla fiksu anoppi ja antaa ne 10 kg mustikoita, ihan ilman mitään pakastimen siivouksia?
Mutta (surkea) provohan tän täytyy olla, noin daiju anoppi ei osaisi käyttää nettiä eikä löytäisi tänne palstallekaan.
kanssa puntariin...:-)