Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Robottipölyimura kellään?? Vinkkejä!

Vierailija
08.08.2012 |

Olen aikeissa ostaa robottipölyimurin. Onko kellään kokemuksia, suositella esim. merkkiä?

Asumme kahdessa kerroksessa ja eritoten nyt kiinnostaa, voiko imuriin ohjelmoida esim. kaksi eri siivousohjelmaan, eli omansa kumpaankin kerrokseen?

Ja mikä merkki on tehokas, hiljainen, pitkä imurointiaika jne.?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kyllä täytyy ihmisen olla laiska jos ei jaksa edes asuntoaan itse siivota. Mitäs seuraavaksi, hankitteko robotti mopin, joka moppaa puolestanne?

Vierailija
22/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:14"]Voi luoja kyllä täytyy ihmisen olla laiska jos ei jaksa edes asuntoaan itse siivota. Mitäs seuraavaksi, hankitteko robotti mopin, joka moppaa puolestanne?
[/quote]
No, niin sitä sanottiin ennen kuin tiskikoneet tuli yleisesti käyttöön. Kulta pieni, ajat muuttuvat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin... En tiedä onko hyvä vai huono, mutta haluaisin sellaisen, että kissat saisivat ajella sillä! YouTubessa on videoita joissa kissat ajelevat robotti-imurilla ja näyttävät nauttivan siitä. Haluaisin omilleni samanlaisen lelun! :)

Vierailija
24/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen sitä että Dysonin robotti-imuri tulee Euroopan markkinoille. Minulla on Dysonin mielettömän hyvä akkuimuri Dc62 joten oletan että tämä on yhtä hyvä. Akkulaitteet ei yleensä ime tehokkaasti mutta Dyson on jo kerran minulle todistanut osaavansa homman. Lisäksi Dysonin robotissa on telaketjut joten matot ja kynnykset tuskin ovat esteenä. Kallis se on, toki, valitettavasti. 

Vierailija
25/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin naurattaa kun kuvittelen miten Se imuri aina välillä lähtee hurruuttelemaan ja suorittamaan tehtäväänsä,sitten taas telakoituu jne.:D hankkisin itsekin jos ois iso kämppä ja laittaisin kissan sillä aina ajelemaan.