Minua ärsyttää ,mies kertoo veljelleen meidän perheen juttuja.
Kun kysyn mitä heille kuuluu, ei ollu puhetta. Tiedän on veli halukas tietämään meidän jutut.
Kommentit (8)
joiden kanssa jakaa asioita, purkaa sydäntään, tuulettaa ajatuksiaan ja kokea yhteyttä. Se ei ole sinun asiasi sanoa, kenelle hän saa puhua ja kenelle ei.
Kasva aikuiseksi ja anna miehellesi tilaa toimia haluamallaan tavalla. Hän on aikuinen ihminen, jolla on aikuisen oikeudet tehdä valintoja.
Älä tee hänelle parisuhteestanne vankilaa, jossa hänellä ei ole oikeutta valita ystävänsä.
sinä et itse kerro mitään perheesi asioita ystävällesi (edes sille kaikista parhaalle), sisarellesi, äidillesi...
Mutta aikuisille lapsille kerron.
Kun kysyn mitä heille kuuluu, ei ollu puhetta. Tiedän on veli halukas tietämään meidän jutut.
vävyt. Siis jotenkin julkisuudessa!
vävyt. Siis jotenkin julkisuudessa!
Mutta mun mies soittaa jopa keskellä riitaa veljelleen ja valittaa minusta tietenkin....ja veli se jaaaksaaa kuunnella!
Tässä nyt ei tulevaisuutta olekkaan...
eipä haittaakkaan sitten vaikka minun mieheni ei olekkaan niin hirveästi tekemisissä veljensä kanssa, parempi näin.
Mulla ukko kertoo meidän perheen ja parisuhteen asioista exälleen joten toi veljelle kertominen kuulostaa oikein hyvältä
sinä et itse kerro mitään perheesi asioita ystävällesi (edes sille kaikista parhaalle), sisarellesi, äidillesi...