Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ärsyttää ,mies kertoo veljelleen meidän perheen juttuja.

Vierailija
07.08.2012 |

Kun kysyn mitä heille kuuluu, ei ollu puhetta. Tiedän on veli halukas tietämään meidän jutut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et itse kerro mitään perheesi asioita ystävällesi (edes sille kaikista parhaalle), sisarellesi, äidillesi...

Vierailija
2/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa jakaa asioita, purkaa sydäntään, tuulettaa ajatuksiaan ja kokea yhteyttä. Se ei ole sinun asiasi sanoa, kenelle hän saa puhua ja kenelle ei.

Kasva aikuiseksi ja anna miehellesi tilaa toimia haluamallaan tavalla. Hän on aikuinen ihminen, jolla on aikuisen oikeudet tehdä valintoja.

Älä tee hänelle parisuhteestanne vankilaa, jossa hänellä ei ole oikeutta valita ystävänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et itse kerro mitään perheesi asioita ystävällesi (edes sille kaikista parhaalle), sisarellesi, äidillesi...

Mutta aikuisille lapsille kerron.

Vierailija
4/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyn mitä heille kuuluu, ei ollu puhetta. Tiedän on veli halukas tietämään meidän jutut.

vävyt. Siis jotenkin julkisuudessa!

Vierailija
5/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vävyt. Siis jotenkin julkisuudessa!

Vierailija
6/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mies soittaa jopa keskellä riitaa veljelleen ja valittaa minusta tietenkin....ja veli se jaaaksaaa kuunnella!

Tässä nyt ei tulevaisuutta olekkaan...

Vierailija
7/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä haittaakkaan sitten vaikka minun mieheni ei olekkaan niin hirveästi tekemisissä veljensä kanssa, parempi näin.

Vierailija
8/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ukko kertoo meidän perheen ja parisuhteen asioista exälleen joten toi veljelle kertominen kuulostaa oikein hyvältä