Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannustakaa laihtumaan! Pliis. Painan 74 kg

Vierailija
07.08.2012 |

ja olen 166 cm pitkä, urheilen paljon, mutta syön myös paljon herkkuja. Heikkouteni ovat hiilarit kuten leipä ja leivonnaiset. Suklaa myös kelpaa ja jäätelö :((((

Painoin joskus 60 kg ja silloin olin sopiva ja kaikki vaatteet sopivat ja hyvä oli olla.

Nyt vituttaa tää läski olotila, kaiki housut kiristää. En osta itselleni mitään uutta n tän kokoisena. Paska olo.

Sorrun aina syömään...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siltikin paljon laihimpi kuin moni muu, esim. minä. Olisin onnellinen jos painaisin niin vähän kuin sinä.

Vierailija
2/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnelliseksi. Masentuneet ja stressaantuneet eivät onnistu.

Sitten otat järkevän tavoitteen. Vaikkapa kaksi tai kolme kiloa kuukaudessa.

Sit käyt ostamassa kaalia ja laitat ison limsapullon (1,5 l) vettä jääkaappiin. Vesi pitää juoda päivän aikana ja kaalia rouskuttelet aina kun tekee mieli ruokailujen välissä mussuttaa jotain.

Sit vähennät ruokaillessa hieman annoskokoja ja jos ja kun jäät nälkäiseksi, syöt sitä kaalia.

Sit keksit itsellesi miellyttävän liikuntaharrastuksen, missä tulee hiki.

Sit vaan toteutat sen em. tavoitteen (merkitse kalenteriin joka aamu aamupaino ja seuraa etenemistä).

Ei siinä muuta.

Vierailija
4/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovu kaikesta heti, vaan aloita elämätapamuutos. Tee vaikka ensin yksi parempi päätös päivässä. Vaihda vaalea leipä tummaan, pasta täysjyvään ja vaikka yksi suklaapatukka mansikoihin yms. Pikkuhiljaa alat vaikka syömään pienemmiltä lautasilta ja lisää kasvisten määrää. Jatka urheilua, se tekee muutakin hyvää, mielelle ja terveydelle.

Muista, että ruokavalion osuus on suurempi kuin liikunnan, joten kiinnitä huomiota siihen. Älä kiellä itseltäsi kaikkea hyvää, vaan anna silloin tällöin mieliteoille periksi, kohtuudella. Jos haluat jäätelöä, syö sellainen, mutta vaikka mehujää yms. Pienillä valinnoilla saat aikaiseksi pitkällä aikavälillä paljon ja samalla vältyt "kuureilta".

Tässä näin alkuun ainakin jotain :) Näillä keinoilla ja lenkkeilyllä olen pudottanut 6kk 12kg (160cm/69 -> 57kg) ja siinä olen pysynyt jo toista vuotta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme