Olen 2kk tapaillut miestä ja alan epäillä että hän onkin varattu
En ole ikinä käynyt hänen luonaan ja hän on yöpynyt luonani vain kerran, muuten aina ollut jokin selitys miksei voi jäädä yöksi ja miksen voi tulla kylään.
Saanko mistään väestörekisteristä tms. tarkistettua onko naimisissa? Tiedän miehen osoitteen, mutta miten saan selville asuuko siinä muitakin kuin mies?
En jaksaisi alkaa mitään varjostusleikkejäkään.
Kommentit (66)
Eli moni ei tiedä, että jos salainen numero, että tuosta palvelusta pitää erikseen kieltää osoitteen antaminen. Pitää olla jo jonkinlaisia erityisiä syitä, että haluaa salata numeron, osoitteen ja ei ole FB:ssa.
Pitäisikö minun kysyä asiaa myös tuolta naiselta tai ilmoittaa hänelle jotain asiasta jos mies myöntää?
Vai annanko asian vaan olla.
ap
Hänellä on oikeus tietää, millaisen lurjuksen kanssa asuu!
Näitä tällaisia miehiä on siis enemmänkin...
Oma mieheni teki tuota samaa. Pyydysti selkäni takana naisia ja oli muka seurustelevinaan heidän kanssaan. Yhtäkin naista hän narutti yli vuoden.
Mies oli yötä naisen luona vain, jos minä olin työmatkalla. Muuten hän vetosi aina työkiireisiinsä ja kävi vain kerran-pari viikossa paneskelemassa naisen luona.
Loma-aikoina, jouluna, jne mies lupasi naiselle, että vietetään aikaa yhdessä. Kun sitten sovittu päivä tuli, mies perutti viime tingassa - hänhän oli silloin joulupöydässä minun perheeni kanssa tai minun kanssani Italianmatkalla. Esim. uutenavuotena minun piti olla töissä. Työvuoroni peruuntui viime hetkellä. Mies oli luvannut viettää illan tuon toisen naisystävänsä kanssa - kun minä vapauduin, mies lähetti klo 18 aikaan naiselle tekstiviestin, että sori, tulikin työeste ja nainen sai istua illan yksin.
Mies ei koskaan kutsunut naista kotiinsa - olihan se yhteinen kotimme!
Tästä kaikesta huolimatta nainen vaan uskoi heidän seurustelevan ja suostui miehen panopuuksi.
He eivät kuulemma juurikaan liikkuneet naisen asunnon ulkopuolella - tosin nainen asui 100 km päässä kotikaupungistamme, joten ei olisi ollut väliä, vaikka olisivatkin kuherrelleet siellä julkisesti, kukaan tuttuni ei olisi ollut näkemässä.
Asia paljastui, kun eräänä iltana ovikellomme soi ja nainen seisoi oven takana. Hän oli seurannut miestä kotiimme.
Eli jos mies peruuttaa tapaamisia usein. Ei suostu juurikaan yöpymään luonasi. Ei kutsu sinua luokseen. Eikä kerro edes osoitettaan. Niin ÄLÄ ANNA HUIJATA ITSEÄSI. Olet miehelle pelkkä viihdyke. Se oikea "rakkaus" on joku toinen (mikäli tuollainen roisto voi rakastaa muita kuin itseään.
Ihmettelen kyllä teitä naisia, jotka annatte itseänne kohdella noin kuin ap tässä kuvannut ja silti jaksatte uskoa, että miehellä on suhde teidän kanssanne. Siis muukin, kuin panosuhde.
siksi aionkin lopettaa suhteen. Vasta 2kk tässä olemme tapailleet, joten en nyt ihan ensimmäisillä treffeillä rupea tenttaamaan ja lypsämään. Nyt on sen verran nähty, että touhu ihmetyttää, joten juttu saa jäädä tähän, etenkin kun löysin netistä lisätodisteita epäilyksilleni.
Todella outoa kyllä ettei miestä löytynyt tuolta rekisteristä.
ja sille jollekin, ei ole mikään Micke tms tämä mies.
Näitä tällaisia miehiä on siis enemmänkin...
Oma mieheni teki tuota samaa. Pyydysti selkäni takana naisia ja oli muka seurustelevinaan heidän kanssaan. Yhtäkin naista hän narutti yli vuoden.
Ja tällaisia miehiä te haluatte. Ketä teidän pitää syyttää näiden sikojen kanssa vehtaamisesta... no ihan itseänne.
syystä että kun olette kasvokkain, mies pääsee helposti manipuloimaan sinua. Yhtäkkiä huomaat uskovasi, että olet vainoharhainen ja kaikki epäilysi vääriä.
Sen sijaan kun hän alkaa vänkäämään, saat etäisyyttä, kun luet sen kotonasi tms. ja saat välimatkaa.
Mies voi myös suuttua. siksikin on parempi olla kaukana. Voihan sitä sitten sopia tapaamisen, mutta nyt ole varovainen.
Aikaisemman työni perusteella tiedän, että pitää olla tosi salainen osoite, ettei löydy tuolta: http://www.vaestorekisterikeskus.fi/default.aspx?id=177&docid=218