Olen 2kk tapaillut miestä ja alan epäillä että hän onkin varattu
En ole ikinä käynyt hänen luonaan ja hän on yöpynyt luonani vain kerran, muuten aina ollut jokin selitys miksei voi jäädä yöksi ja miksen voi tulla kylään.
Saanko mistään väestörekisteristä tms. tarkistettua onko naimisissa? Tiedän miehen osoitteen, mutta miten saan selville asuuko siinä muitakin kuin mies?
En jaksaisi alkaa mitään varjostusleikkejäkään.
Kommentit (66)
mitä sieltä fbstä sit paljastui, voitko sanoa tarkemmin? Jotain intiimiä? En käsitä miten joku joka ei ole fbssa voi olla koko nimellään mainittu.. Vai onko kuvissa?
mitä sieltä paljastui? n aio tarkemmin kertoa, mutta siis muutamakin asia, joka yhdistää naisen miesystävääni. Tästä olen 100% varma. Sitä en täysin varmaksi tiedä mikä heidän kahden suhde on.
Olisin vähemmän epäilevämpi kaikesta löytämästäni huolimatta, jos minulla ei olisi jo entuudestaan ollut vahvaa epäilystä ettei kaikki ole kuten pitäisi.
ap
anteeksi että kyselin, keskustelin ja koitin auttaa neitiä ajattelemaan ja avaamaan tätä asiaa. Sitä väliä, että melko eri juttu jos siellä on niiden hääkuva kuin jos vaikka samassa kaveripiirissä tai työporukassa tägätty johonkin lokaatioon. Heippa ja hyvät jatkot!
anteeksi jos vastaukseni oli kärkäs. Mutta ymmärrän toki eron hääkuvien ja duunitäggäysten välillä.
Kiitos keskustelusta joka tapauksessa ja hyvät jatkot kuin myös.
ap
Mitä hän on kertonut parisuhdetilanteestaan?
Kysy siis häneltä, että "mitähän se XXX tykkäisi siitä mitä touhuat kanssani?" Ilmeestä voit päätellä mikä heidän suhteensa on.
Jos sattuisi niin, että suhde on ihan viaton (sisarus tms.), niin siitä saatkin oivan aasinsillan ihmetellä mikä siellä hänen kotonaan on niin salaista, ettei voi päästää käymään. Sanoisin sinuna suoraan, että ihmetyttää moinen käytös ja siksi on alkanut epäilyttää.
Moni esim Pekka möttönen on oikeasti/viralisesti Eero Pekka Möttönen ja jos etsit Pekkana ei löydy.
Väärin. Sekoitat nyt turvakiellon ja ihan tavallisen tietojen antamiskiellon. Luovutuskiellon voi tehdä ihan kuka vaan ilman mitään erityistä syytä vaikkapa täältä http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asioi_verkossa/lomakkeet/maist_vrk4_9… tai postista saatavalla lomakkeella... Turvakieltoon taas tarvitaan jo erityiset syyt ja sitä voi hakea vain poliisin kautta.
En kertonut mitään nettilöydöksistä mutta sanoin epäileväni vahvasti ettei hän ole minulle rehellinen.Mies kielsi kaiken, antoi läjän tuttuja selityksiä ja pyysi minua luottamaan häneen.
Mutta en vain pysty luottamaan, minusta asia on päivän selvää jo ilman todisteitakin.
Sen pituinen se. Aina nämä jutut menevät puihin :(
ap
oli aikoinaan vähän samanlainen tilanne. Tosin silloin minulla ei ollut mitään nettiä apuvälineenä, mutta "naisen vaisto" oli hyvin voimakas, että mies salaa jotain. En kuitenkaan tentannut miestä, olimme tunteneet vasta vähän aikaa mutta päätin pitää silmät auki. No, lopulta sitten selvisi että olin ollut oikeassa, tosin tarina päättyi ihan hyvin. Mies oli tavatessamme tekemässä juuri eroa avovaimostaan, osoite oli yhä virallisesti sama mutta tekivät jo eroa. Mies ei halunnut kertoa, etten lopettaisi juttuamme hänen jo-päättyneen suhteen takia. Nyt ollaankin sitten oltu yhdessä jo lähemmäs 12 vuotta...
Olen myös miettinyt tuota vaihtoehtoa, että ehkä mies on eroamassa tai jotain, sillä on myös puhunut muuttamisesta.
Aloitin tenttaamisen, joten jos näin on, olisi voinut kertoa rehellisesti. Nyt ei oikein ole paluuta.
ap
Mulla vastaava juttu 10 vuotta sitten. Mies oli liian hyvää ollakseen totta. Olin aivan sekaisin että mitenkä hän oli kiinnostunut minusta. Komea kuin kuva. Siksi uskoin, tai halusin uskoa kaiken. Hän oli koko ajan hermostunut ja kauhea kiire. Selitys oli aina että oli hiljan eronnut ja ei halunnut ex vaimon tietävän koska halusi että ero ei alkaisi lasten takia takkuamaan. Ihmettelin että kuinka kauhan hänen pitäisi olla sinkku ja ei kai ex vaimo heti saa tietää, jos aikaa yhdessä vietettäisiin. Ei koskaan puhettakaan että yöksi jäisi, tai että olisin voinut käydä hänen luonaan. Aimna jotain lapsijuttuja, eli muksut tulos yöksi ym. Suuttui älyttömästi jos aloin epäilemään, ja sitähän en halunnut, koska olin niin rakastunut. Tätä oli kestänyt kuukausia, ja kerran hän sitten soitti minulle juovuksissa. Puheet oli niin sekavia, että lähdin seuraavana päivänä hänen asunnolleen. Osoitteen otin tekstarikyselyllä. Oven avasi halvan näköinen vanhempi nainen, joka kielsi # olevan kotona. Hän alkoi jo hermostua, joten häivyin. Tämä miesystävän soitti minulle tunnin päästä ja haukkui minut kaikilla mahdollisilla nimillä. Hän kertoi että tämä avannut nainen oli hänen kihlattunsa ja käski mun painua vi...uun
Tähän puhelimessa ilmoittamiseen olen kallistumassa nyt itsekin. Ilmeisesti mies aavistelee jotain kun ei ole soittanut, itse en aio soittaa kun vituttaa niin rankasti.
ap
Eli moni ei tiedä, että jos salainen numero, että tuosta palvelusta pitää erikseen kieltää osoitteen antaminen. Pitää olla jo jonkinlaisia erityisiä syitä, että haluaa salata numeron, osoitteen ja ei ole FB:ssa.
Meillä sekä mies että minä olemme kieltäneet väestörekisterikeskusta luovuttamasta tietojamme, eli niitä ei saa antaa edes sukututkimukseen.
Mies ei ole FB:ssäkään, samoin hänellä on salainen puhelinnumero. Ja ihan tavallisia tallaajia ollaan. Ei vain tykätä urkkimisesta.
Minunkaan entinen miesystävä ei ollut Facebookissa (vaikka enpä minä itsekään). Mutta hän ei asunut Helsingissä vaan muutaman tunnin ajomatkan päässä.
Facebookista puuttuminen itsessään ei ole minusta epäilyttävää, mutta se, ettei minulla ollut mitään kontaktia hänen elämäänsä, tuntui vaikealta. Ei ollut kunnon syitä epäillä, mutta ei myöskään mitään todisteeksi miehen sinkkuudesta.
Epäilys vaikutti osaltaan suhteen loppumiseen. Minua vaivasi sekä epäilys, että se, etten kyennyt luottamaan vaan epäilin...
2/16/17/19
VRK:n osoitepalvelusta miesystäväsi osoite:
https://www.osoitepalvelu.net/Default.aspx?lang=fi
Sieltä saa osoitteen, vaikka olisi salainen puh.nro. Palvelusta löytyy suurin osa suomalaisista ja vain erikseen kieltämällä ei tietoja saa.Ja samallapa voit hakea mahdollisen tyttiksen/vaimon osoite. Maksaa jonkin verran, mutta muutama euro mielenrauhasta on vähän
Tein haun miehen nimellä, mutta eipä löytynyt! Eli on kieltänyt tietojen luovuttamisen ilmeisesti?
Käsittämätöntä.
ap
Tai muuten vaan haluat kopioida sitä tarinaa. Kuulostaa niin identtiseltä.
täyskaimaan en usko.
Vitsit mikä tilanne, onneksi tämä kuitenkin selvisi nyt eikä myöhemmin. Aika idiootti täytyy kyllä olla, kun luulee pystyvänsä pelaamaan tuollaista peliä paljastumatta. Minulla ainakin herää heti epäluulo kun on monta hämärää asiaa samaan aikaan.
ap