Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 2kk tapaillut miestä ja alan epäillä että hän onkin varattu

Vierailija
07.08.2012 |

En ole ikinä käynyt hänen luonaan ja hän on yöpynyt luonani vain kerran, muuten aina ollut jokin selitys miksei voi jäädä yöksi ja miksen voi tulla kylään.

Saanko mistään väestörekisteristä tms. tarkistettua onko naimisissa? Tiedän miehen osoitteen, mutta miten saan selville asuuko siinä muitakin kuin mies?

En jaksaisi alkaa mitään varjostusleikkejäkään.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies seurustelee tai on peräti naimisissa.

Minulle on siis sanonut olevansa sinkku, mutta nyt nettiurkinnan tulokset alkavat vahvistaa aiempaa aavistustani.

Nyt mietin miten asian ilmaisen miehelle. Sanoisinko puhelimessa kun seuraavan kerran soittaa, vai vasta kun näemme kasvotusten.

Vielä tässä toki on pieni mahdollisuus että olen väärässä, mutta enpä usko.

ap

Vierailija
22/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on hankala, kun on tuo pieni epäilys ja ehkä ei olekaan varattu. Älä ainakaan paljasta, että olet urkkinut asiaa netistä.

Jos mies kerran sanoo, että ei ole varattu pitäisi siihen pystyä uskoa, mutta kuten kerroin omasta kokemuksesta on jotkut uskomattoman kieroja noissa jutuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sanot heti asiasta. Ja olisi hyvä myös mainita naiselle.

Vierailija
24/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on siis sanonut olevansa sinkku, mutta nyt nettiurkinnan tulokset alkavat vahvistaa aiempaa aavistustani.

Nyt mietin miten asian ilmaisen miehelle. Sanoisinko puhelimessa kun seuraavan kerran soittaa, vai vasta kun näemme kasvotusten.

ap

Kuvaile miestä Ap ja millä paikkakunnalla asuu? Minkälainen oli tuo miehen kaveri, jonka tapasit? Mun mies pyörii jossain ja salailee puheluitaan, kyttää sitä koko ajan ja pitää äänettömällä. Olen alkanut epäillä, että onkohan miehelläni toinen nainen??

Vierailija
25/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oletko varma että asuu siellä vaikka olisikin kirjoilla jne.

Vierailija
26/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu (vajaa 30v) asui muutaman kuukauden siskonsa luona erottuaan tyttöystävästään.

Jos miehellä ei jostain syystä ole omaa asuntoa tällä hetkellä ja yrittää pelata aikaa jotta voi kunniallisesti esitellä kotinsa?

Vierailija
27/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kuvaile miestä Ap ja millä paikkakunnalla asuu? Minkälainen oli tuo miehen kaveri, jonka tapasit? Mun mies pyörii jossain ja salailee puheluitaan, kyttää sitä koko ajan ja pitää äänettömällä. Olen alkanut epäillä, että onkohan miehelläni toinen nainen??

Vierailija
28/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
29/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan töräytä päin naamaa *tietäväsi*, että hän on varattu, ellet tosiaan ole asiasta ihan 100 % varma. Sellainen tuntuu nimittäin todella epämiellyttävältä, jos sattuukin olemaan syytön. Ilmaise asia jotenkin kiertoteitse, niin ettei mies tajua sinun epäilevän häntä. Tai pyydä häntä kertomaan parisuhdetoiveistaan tai muusta, joka voi sitten paljastaa tilanteen laidan. Yksi hyvä konsti on, jos istahdatte yhdessä tietokoneen ääreen ja juttelet muina miehinä, että tarkistetaan yhdessä molempien VRK-tiedot täältä: https://verkkopalvelu.vrk.fi/Omat/Etusivu.aspx

Onnistuu ihan verkkopankkitunnuksilla. Sieltä näkee siviilisäädyn, mutta huomioi, että avoliitossa asuvallakin se on "naimaton". Jos mies on naimisissa, niin sen näkee tuolta.

Vierailija
30/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria en osaa lainkaan kuvailla, tummahiuksinen alle 40v mies. Edes nimeä en muista. En halua laittaa tähän miesystäväni nimikirjaimia, mutta jos laitat miehesi nimikirjaimet niin kerron täsmääkö.

En asio kertoa miehelle että olen kaivanut tietoja netistä, aion varmaan seuraavalla kerralla kun tavataan sanoa, että tiedän hänen asuvan naisen kanssa.

Olen varma että kieltää siltikin, mutta sitten en tiedä mitä teen. Varmaan lopetan suhteen joka tapauksessa, ei tällaisessa epävarmuudessa ole kiva elää.

ap

Vierailija
31/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro onko sukunimen vaiko etunimen. Mutta asuu samalla paikkakunnalla ja ikäkin täsmää jne.

Vierailija
32/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän suurin piirtein missä asuu ja tuon naisen tiedot tonkimalla selvisi että hänen puhelinnumeronsa osoite on samalla alueella. Sisko ei ole kyseessä, sillä miehellä ei ole siskoa. Kaveri tai ex-tyttöystävä voisi olla.

Hieman kierrellen olen asiaa mieheltä kysellyt jo aiemmin, kun olen ihmetellyt toimintaansa. Olen aivan varma että nytkin kieltäisi jos esittäisin vain epäilyn. Siksi ajattelin sanoa tietäväni, vaikken oikeasti tiedäkään.

:(

ap

Vierailija
33/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka,normaali vai tukeva?

Vierailija
34/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehelläsi ei ole toista naista, vaikka tuo kuvailemasi toiminta siihen valitettavasti viittaakin.

Itse en aio järjestää mitään kohtausta, sillä olemme vasta iin vähän aikaa tunteneet. Aion vain ilmoittaa tietäväni ja että tämä on sitten tässä.

ap

Vierailija
35/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
36/66 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet se ole ainakaan sinä :) ei pahalla. Tajusin sen jo koska sinun miehellä ei ole siskoa toisin kuin minun.

Vierailija
37/66 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkesi itsestää muttei kovin kivasti.

Olin kaverin kanssa iltaa istumassa pubissa ja laitoin miesystävälleni textarin että tulisi sinne myös. Kohta soi puhelin ja naisääni huusi minulle suoraa huutoa, huoritteli ja kiroili, mies oli siis varattu.

Vierailija
38/66 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mistä _tiedät_ että asuu naisen kanssa? Ts mitä sen jonkun naisen fb paljasti?

Vierailija
39/66 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka linkittävät vahvasti, tosin ei aukottomasti, naisen miesystävääni. Miesystäväni ei ole fb:ssa.

Naisen nimellä sitten löysin hänen osoitteensa ja osoite on samassa kaupunginosassa missä mies asuu.

Varma en siis ole että nainen on miesystäväni tyttöystävä/vaimo, mutta jotain tekemistä hänellä on miesystäväni kanssa.

ap

Vierailija
40/66 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivatko olla ystäviä tai exiä? Voiko miehellä olla täyskaima? T. 39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi