Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peppureiän sietämätön kutina ulostamisen jälkeen :( Auttakaa aikuisten OIKEESTI !

Vierailija
07.08.2012 |

Mitä teen?

Kutina on aivan kaameeta, varsinkin ulostamisen jälkeen. Olen kokeillut pesua, vauvojen sinkkivoidetta ja sibicorttia. Mistään ei ole ollut apua. Olen yrittänyt olla esim. yöt ilman pikkareita ja olla ns. raapimatta vessapaperilla.

Nyt ymmärrän sen mainoksen jossa se nainen hinkkaa takapuoltaan puuhun :( Tää on kaameta, koskaan ennen ei ole tälläistä ollut :(

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet jo matolääkitysen kokeillut, seuraavaksi ceridal-öljyä joka vessakäynnin yhteydessä.

Vierailija
2/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä pyrviniä.

Jos kerran olet mainoksen nähnyt, mikset osta sitten sitä aceecomforttia vai mitä lie. Tuohon mitkään sinkkivoiteet auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihomadot vaivaa öisin? Yöt saan hyvin nukuttua ja aamuisin tilanne on usein hyvä ja parempi.

Netin mukaan tuo ace comfort on lähinnä peräpukamiin ja niitä minulla ei ole, olen kokeillut. Ulostaminen on sitä paitsi helppoa, joka liiankin helppoa eli olen ollut ns. löysällä vatsalla ruokavaliosta johtuen jo muutaman päivän.

Vierailija
4/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobilatia peräaukon seudulle, se rentouttaa ja lopettaa yleensä kutiamisen siihen paikkaan.

Vierailija
5/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko juuri ollut tarkastuksessa?

Vierailija
6/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jos jonkinlaista voidetta peräaukon kutinaan ja pukamavaivoihin. Auttoivat itselläni, ihan nuo käsikauppalääkkeet.

Vierailija
7/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobilatia peräaukon seudulle, se rentouttaa ja lopettaa yleensä kutiamisen siihen paikkaan.

kutina loppuu, kun kirvely alkaa. Myös Tabasco on vahva apu näissä tapauksissa. VArma tieto.

Vierailija
8/50 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä halpa ja varma apu ja puhun syvällä rintaäänellä, ihmettelen miks ei lääkärit tiedä tätä, Ota berex tai muuta vahvaa B vitamiinivalmistetta päivittäin niin kutinat lähtee, hädesalvaa apteekista ensihätään.

Vierailija
9/50 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesee pepun koskenkorva vodkalla,mull ainakin lähti pöpöt ja kutinat ja marinat

Vierailija
10/50 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo vaiva johtuu? Mietin tuota allergia- asiaa tai hiivaa. Itsella alkoi, kun leivoin ja söin useampia pullia ja sämpylöitä ja söin myös pullataikinaa reilusti. Helvetillinen kutina- varsinkin kakkosella käynnin jälkeen ja suihkuttelukaan ei tahtonut auttaa. Söin poikkeuksellisesti myös aura-juustoa, jos ruokavaliosta etsisi syytä.

Vierailija
11/50 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa vaivaa. Huono (epäterveellinen) ruoka tekee aina tämän, eli allergista osittain. Lisäksi iho on herkkä. Käytän luomu kookosöljyä ja se lopettaa kutinan tai raapimisen jälkeisen polttelun heti.

Miten tuo vesipesu, kun sen jälkeen on aina pakko kuivata? Itselläni sekin auttaa, mutta sitten pitää kuivata paperilla ja taas kutiaa.

Vierailija
12/50 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä, kylläö siinä paperissakin vikaa täytyy olla. Hankin varmaan nessuja pyyhintään.

Vierailija
13/50 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samaa vaivaa, kutina peräaukon ympärillä ja välilihan puolella. Oli hiivaa, auttoi kun vähensin rajusti sokereita ruokavaliossani ja maltoin sitten vaan olla raapimatta, joskus myös rasvasin suihkun jälkeen.

Vierailija
14/50 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää kutisee perse jos on pukama tai en pyyhkinyt kunnolla.

Vierailija
15/50 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:27"]

Mulla jää kutisee perse jos on pukama tai en pyyhkinyt kunnolla.

[/quote]

No se ei varmaan ole samanlaista kutinaa, joka ei helpotu mitenkään.

Vierailija
16/50 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2012 klo 12:57"]

Mitä teen?
Kutina on aivan kaameeta, varsinkin ulostamisen jälkeen. Olen kokeillut pesua, vauvojen sinkkivoidetta ja sibicorttia. Mistään ei ole ollut apua. Olen yrittänyt olla esim. yöt ilman pikkareita ja olla ns. raapimatta vessapaperilla.

Nyt ymmärrän sen mainoksen jossa se nainen hinkkaa takapuoltaan puuhun :( Tää on kaameta, koskaan ennen ei ole tälläistä ollut :(

[/quote]

OKSETTAVAA. ja kuka pirun perverssi tänkin vuosia vanhan paskareikäkeskusteluketjun nyt meni nostamaan??  ap itse???

Vierailija
17/50 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2012 klo 12:57"]

Mitä teen?

[/quote]

OKSETTAVAA. ja kuka pirun perverssi tänkin vuosia vanhan paskareikäkeskusteluketjun nyt meni nostamaan??  ap itse???

[/quote]

Luet vaikka otsikko jo kertoo aiheen? Ei luulisi kiinnostavan, vai taitaa omaa peppua syyhyttää, kun noin kiukuttaa :)

Vierailija
18/50 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pierräkin usein, sekin raapii vähän kutinaa.

Vierailija
19/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita matolääkkeitä kannata huvikseen syödä. Etenkin jos peräaukossa on selvästi pukamia tai haavaumia niin ne ovat selvästi todennäköisin syy kutinaan. Jos ei matoja itse ole nähnyt peräaukossaan niin sitten mieluummin lääkärin kautta varmistamaan asia ennen kuin aloittaa matolääkityksen. Otetaan pumpulitupolla näyte peräaukon suulta, josta näkyy kihomadon munat jos tartunta on.

Itselläni on pukamia ja toisinaan kutina on todella kova.

Vierailija
20/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiaoire tai ihan perus hiiva. Osta apteekista jauhetrta joka auttaa hiivaan. Sheivaatko peppukarvat vanhalla terällä? Ei ole välttämättä pukamia ta matoja!