Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peppureiän sietämätön kutina ulostamisen jälkeen :( Auttakaa aikuisten OIKEESTI !

Vierailija
07.08.2012 |

Mitä teen?

Kutina on aivan kaameeta, varsinkin ulostamisen jälkeen. Olen kokeillut pesua, vauvojen sinkkivoidetta ja sibicorttia. Mistään ei ole ollut apua. Olen yrittänyt olla esim. yöt ilman pikkareita ja olla ns. raapimatta vessapaperilla.

Nyt ymmärrän sen mainoksen jossa se nainen hinkkaa takapuoltaan puuhun :( Tää on kaameta, koskaan ennen ei ole tälläistä ollut :(

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain kokeile pesua, vaan pese aina kakan jälkeen. Ja RAAVI kunnolla karkealla sienenpalalla pesun yhteydessä. Aaaah...Mikään ei ole ihanampaa, kuin kutisevan peräreiän hankaaminen Frina-sienellä. Ja pim - ei kutise enää!

Ja älä käytä meikkisienenä!

Vierailija
22/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on alkanut persereikäni muuttumaan ryppyiseksi ja kuivaksi, lisäksi aina kun käyn kakalla, sattuu aivan helvetisti. Kakkareikä kai kiristynyt jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaan yleensä seisten lattialle, ulostamisen jälkeen hieron sitruunamehua persereikääni, jotta se raikastuu eikä kutinakaan vaivaa.

Vierailija
24/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järveen pesulle ja saippuat pois. Auttoi itsellä samaan vaivaan.

Vierailija
25/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 07:29"]Itselläni on alkanut persereikäni muuttumaan ryppyiseksi ja kuivaksi, lisäksi aina kun käyn kakalla, sattuu aivan helvetisti. Kakkareikä kai kiristynyt jotenkin.
[/quote]

Käske miehes nussia sinne

Vierailija
26/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kihomatoja tai sitten syöt liikaa sokeria? 

Oikeasti liika sokeripitoisten ruokien/herkkujen syönti voi aiheuttaa sietämättömät peräpääkutinat...

Vierailija
27/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kutina tulee siitä kun peräaukkosi on löystynyt ja sinulla on varmaan pukamia ja sieltä valuu sitä suolen sisällön limaista  nestettä joka kutittaa. Luin tästä jostain peräpukamaartikkelista.

Sillä ei oo merkitystä jos sun vatsa on nyt löysä, olet joskus kuitenkin punnertanut niin lujasti ,että sulle on tullut peräpukamia.

Vierailija
28/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itsellänikin on aivan sietämätön kutina kakan jälkeen :((.

Istumakylpy muutama minuuttia auttaa, ja sen jälkeen hydrocortisonia, pistän illallakin.

Siis jos tuo ei auta niin multa ei oo apua!!! :D

Vierailija
29/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen peräpukamia. Kannattais mennä näyttämään lääkärille varmuuden vuoksi.

Vierailija
30/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää alasuihkulla ulostamisen jälkeen. Ei tarvi vessapaperia, eikä kutise!

Vierailija
31/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 05:09"]

Peskää alasuihkulla ulostamisen jälkeen. Ei tarvi vessapaperia, eikä kutise!

[/quote]

En tajua, miten joku voi käyttää vain vessapaperia ulostamisen jälkeen. Pesu alasuihkulla ja sitten, jos vielä kutisee, niin tuota apteekin käsikauppavalmistetta. Kuitua samalla lisää ruokavalioon, niin ei tule peräpukamia.

Vierailija
32/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalion tarkistus ja kunnon huuhtelu ihon lämpöisellä vedellä. Jos olet varma, ettei mitään loisia tai pukamia ole.

Oletko ottanut huomioon jonkin ruoka-aineallergian mahdollisuuden?

Vierailija
33/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2012 klo 12:57"]

Mitä teen?
Kutina on aivan kaameeta, varsinkin ulostamisen jälkeen. Olen kokeillut pesua, vauvojen sinkkivoidetta ja sibicorttia. Mistään ei ole ollut apua. Olen yrittänyt olla esim. yöt ilman pikkareita ja olla ns. raapimatta vessapaperilla.

Nyt ymmärrän sen mainoksen jossa se nainen hinkkaa takapuoltaan puuhun :( Tää on kaameta, koskaan ennen ei ole tälläistä ollut :(

[/quote]

ootko kokeillu vaihtaa vessapaperimerkkiä jos paperissa on käytetty esim valkaisuun jotain kemikaalia jolle oot allerginen.

Vierailija
34/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ja yhdellä lapsella tuollaista jos syövät heille sopimatonta ruokaa. Eli ihan allergiaoireena.

Viestistäsi päätellen olet muuttanut ruokavalioa. Löytyisiköhän se syy sieltä...

Vierailija
35/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ac3 Comfort "Lievittää kutinaa, ärsytystä ja muita peräsuolen vaivoja".

Vierailija
36/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli jotain tommoista ja kokeilin sienilääkitystä - paheni, hirmu olo.

Kokeilin hydrocortisonia - ei hyvä, paha.

Epäilen liikaa istumista ja että paikat ovat hikoilleet kun on pitkäthousut ja alkkarit koko ajan päällä. Yöllä en koskaan käytä alushousuja.

Apteekista antoivat johonkin vastaavaan Aco soothing cream - instantly calming, lasting protection, intimate care. Se on jotain aivan hirveetä enkä tajua mihin sitä kukaan tarvitsee. Vien takaisin apteekkiin, mutta voisihan sitä kokeilla peräsuolen ympärille.

Entäs peräpukamasalvat? Saattaisivat ollakin se oikea ratkaisu!

Vierailija
37/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen?

[/quote]

Vierailija
38/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheriproct, kokeile. Auttoi mua.

Vierailija
39/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, niin kokeilisin ensin kihomatolääkettä, pariinkin otteeseen. Sitten jotain peräpukamavoidetta tai sitä mainostettua "peräaukon vaivoihin" tarkoitettua voidetta. Lisäksi pesisin ulostamisen jälkeen peräni vedellä, en käyttäisi paperia.

Vierailija
40/50 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen?

[/quote]Pese perä käsisuihkulla,laske vettä myös sisälle että uloste poistuu.

Sitten Hädesalvaa apteekista sormenpäähän ja nivelenverran sisään.

Ei taatusti kutia.