Pieni marskooli vai muumikulho synttärilahjaksi 22v lapsenlikalle?
täyttäisin sen karkeilla.
Vai olisko parempia ideoita hintaluokassa n. 25e?
Kommentit (31)
ehdottomasti se muumikulho, mariskulhot on karmeita, joita saa kaiken maailman kissanristijäisistä, töistä yms.
Ja sitten niitä annetaan kierrätyslahjoina eteenpäin ja eteenpäin ja eteenpäin =D
En huolisi kumpaakaan. Ihan mauttomia ja jokaisella samanlaiset. Ei kiitos.
itse pidän molemmista tosi paljon, mutta eiköhän skooli miellytä useampia. jos taas hoitajanne on muumiastiafani, hänellä saattaa olla jo kyseinen kippo. mariskoolin kanssa ei haittaa, vaikka olisi kaksi samanlaista. itse olisin tosi otettu kummasta vain lahjasta!
t. 20v lapsenvahti;)
vaaleansininen vai omenan vihreä skooli?
Ja entä ne muut ideat, onko niitä?
ap.
jonkin kausikulhon tosin, minkä arvo nousee vuosien saatossa. Mariskoolikin on kyllä ihan kiva lahja.
En haluaisi kumpaakaan. Mieluummin vaikka arvokkaampi Kivi-tuikku.
Kummatkin yhtä kamalia, että sen suhteen aivan sama kumpi.
Kummatkin yhtä kamalia, että sen suhteen aivan sama kumpi.
ap.
Mariskooli ja mielellään kirkas, menee kaikkiin sisustuksiin.
Mariskooli ja mielellään kirkas, menee kaikkiin sisustuksiin.
Kirkas sopii yhteen kaikkien muiden astioiden ja sisustuksenkin kanssa, joten sen itsekin valitsisin.
ja toiseksi, eikö se ajatus ja muistamine ole tärkeintä, ei se että on juuris sopiva muuhun sisustukseen, varsinkaan kun sitä ei voi edes tietää.
missä tahansa sisustuksessa. Mariskoolit pitäs olla aina pölyttömiä ja hyvässä valaistuksessa, ne on todella kauniita.
paitsi rahaa, sitä en anna. Annan rahaa palkaksi, joten lahjana se on tässä tapauksessa vähän huono.
ap.
Kumpi tahansa kivoja, jos mulle olisit ostamassa niin mieluummin mariskooli. Lisäksi voit harkita esim. leffalippuja, kynsilakkoja, lahjakortti kirjakauppaan tai vaikka Seppälään, juustohöylä + kuorimaveitsi tai vaikka vaaleanpunaiset sakset tai joku koru, esim. SNÖ:ltä.
Mutta ei mitään perushahmoa vaan kausituote, mikäli tytöllä on jo sarjaa.
Jos et tiedä hänen pitävän muumi-astioista tai mariskooleista, niin hankkisin jotain neutraaliimpaa. Mariskooleissa ja Muumeissa on ainakin se hyvä, että niitä voi tarvittaessa myydä eteenpäin.
Kumpi tahansa kivoja, jos mulle olisit ostamassa niin mieluummin mariskooli. Lisäksi voit harkita esim. leffalippuja, kynsilakkoja, lahjakortti kirjakauppaan tai vaikka Seppälään, juustohöylä + kuorimaveitsi tai vaikka vaaleanpunaiset sakset tai joku koru, esim. SNÖ:ltä.
mutta lahjakortit huonoja, koska on muuttamassa nyt muualle opiskelemaan. Mikä on SNÖ?
Kävisikö joku kohtuu laadukas pienehkö uunivuoka tai kattila? Senkin voi täyttää karkeilla, toki vetää niitä aika paljon... Mutta olisi hyödyllinen mikäli nuori vasta hankkimassa kodintarvikkeita. Itse toivoin/toivon laadukasta hyödyllistä tavaraa lahjaksi. Toisaalta jos tyttö on hyvin tunnollinen hankkimaan vain tarpeellisia tavaroita, niitä nätti koristeastia voi olla kiva piriste.
ap.