Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni marskooli vai muumikulho synttärilahjaksi 22v lapsenlikalle?

Vierailija
07.08.2012 |

täyttäisin sen karkeilla.

Vai olisko parempia ideoita hintaluokassa n. 25e?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vain Helsingissä?

Vierailija
22/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on jo asunut omillaan muutaman vuoden. Eli ihan peruskamaa en halua ostaa.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä välitä koriste-esineistä tai astioista, aterimista ym muutenkaan.Tuikkukipot ja mariskoolit olivat (ja ovat) minulle vihonviimeistä mukana roudattavaa roinaa. Tunnollisena tyttönä kannoin sukulaisten tuliaisia kämpästä toiseen kunnes viimein aikuistuin..ja annoin mokomat pois. Jos tyttö sellaisista pitää niin mikä ettei. Itse tosin olisin ottanut esimerkiksi leffaliput riemulla vastaan ja mariskoolit olisin antanut pois.

Vierailija
24/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.snoofsweden.com/collection/autumn-collection-2012

Trendikoruja, mut ei mitään halpoja. Jonkun pienen vois saada tuolla budjetilla kuitenkin.

Vierailija
25/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siis oikeasti tykkää noista mariskooleista :-o

Me ollaan aina pidetty niitä mauttomana vitsinä =D

Mutta noi leffaliput on esim. aika hyvä, niitä taitaa jopa saada silleen, että voi käyttää monessa kaupungissa.

Lisäksi leffaliput on nykyään niin kalliita, että opiskelija ei varmaankaan raaski maksaa lippuja itse, mutta leffassa on silti mukava käydä.

Vierailija
26/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä välitä koriste-esineistä tai astioista, aterimista ym muutenkaan.Tuikkukipot ja mariskoolit olivat (ja ovat) minulle vihonviimeistä mukana roudattavaa roinaa. Tunnollisena tyttönä kannoin sukulaisten tuliaisia kämpästä toiseen kunnes viimein aikuistuin..ja annoin mokomat pois. Jos tyttö sellaisista pitää niin mikä ettei. Itse tosin olisin ottanut esimerkiksi leffaliput riemulla vastaan ja mariskoolit olisin antanut pois.

Vierailija
27/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://store.iittala.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iit…

Nää kastehelmet on jotenkin niin ihamia, nuorelle naiselle sopisi. Meneekö liian kalliiksi? Muumit ja mariskoolit on niin nähty.

Vierailija
28/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitten Muumi-muki, mariskooli tai leffaliput varmaan ihan hyvät. Tai kai aikuisenkin kummitytön voi pyytää mukanaan vaikka Särkänniemelle tai leffaan? (Tai olisiko teatteriesitys tms enemmän tytön maun mukaista?) Minusta yhdessä nautitun lahjan antaminen olisi mukava aikuisellekin.

Vierailija
29/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitten Muumi-muki, mariskooli tai leffaliput varmaan ihan hyvät. Tai kai aikuisenkin kummitytön voi pyytää mukanaan vaikka Särkänniemelle tai leffaan? (Tai olisiko teatteriesitys tms enemmän tytön maun mukaista?) Minusta yhdessä nautitun lahjan antaminen olisi mukava aikuisellekin.

Vierailija
30/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.finnishdesignshop.fi/kattaus-kahvi-tee-muuto-everyday-holy-e…

Nämä sopii moneen makuun, ja ainakin itse pitäisin todella paljon.

T. 24v.

Vierailija
31/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja pyydä miestäsi pistämään siihen vähän täytettä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi