Teen kahta työtä ja olen jäätävän väsynyt
Kahden teinin äiti, kaikki kallistuu, sähkö, laina, ruoka, bensa, harrastukset, ihan kaikki. Paitsi palkka. Just tänä aamuna väsyttää ihan vietävästi. Samaan aikaan lööpit huutaa esim. sähkön hinnan hurjaa nousua (mulla sähkölämmitys), jotenkin tämä uupumus alkaa nostaa päätään. Olen haalinut enemmän vuoroja syystä että tulevaisuus kuulostaa niin hirveältä. Mitä muutakaan voin tehdä? Jonkinlaista puskuria pitäisi kerätä...
Muita samassa veneessä?
Kommentit (11)
Tsemppiä ap! On täällä muitakin väsyneitä. Meilläkin tehdään 10 tunnin päiviä pienipalkkaisina ja koitetaan jotenkin pärjätä.
Ei täältä tule muuta neuvoa kuin ne tavanomaiset.
- Teinit töihin tienaamaan omat rahansa
- Talo myyntiin ja vuokralle Kela-r0taksi
- Hu0rAamista voi harjoittaa myös suhteellisen siististi, esim. Gl0ry h0let.
Arvostan ja kunnioitan kovasti teitä ahkeria jotka ette suostu Kelan masseille!
Itse olen hyvätuloinen, teen toki pitkää päivää minäkin. Verotus pitää kyllä huolen, että suuria ei käteen jää...
Vierailija kirjoitti:
Arvostan ja kunnioitan kovasti teitä ahkeria jotka ette suostu Kelan masseille!
Itse olen hyvätuloinen, teen toki pitkää päivää minäkin. Verotus pitää kyllä huolen, että suuria ei käteen jää...
Sun arvostus ja kunnioitus on yhtä tyhjän kanssa, kun et itsekään tekisi niitä hanttihommia niillä palkoilla ja tällä inflaatiolla.
Soijarouhe sis.
- proteiinia 3xjauheliha
- kuitua
- hiilihydraatteja
On halpaa!
Rasvaa saa rap siöljystä. Pitkälti pitää nälkää loitolla.
just tällästen idoottien takia tässä maassa ei saa kaikki töitä ku ahneet rohmuaa työt, pitäs olla laki et jotta mahdollisimman moni saa töitä nii sallitaan että saa olla vain yhdessä työpaikassa kerrallaan, esim kerra olin työhaastattelussa enkä saanu paikkaa, jälkeenpäin selvis et se joka sai ni oli jo ennestää töissä.
teppo kirjoitti:
just tällästen idoottien takia tässä maassa ei saa kaikki töitä ku ahneet rohmuaa työt, pitäs olla laki et jotta mahdollisimman moni saa töitä nii sallitaan että saa olla vain yhdessä työpaikassa kerrallaan, esim kerra olin työhaastattelussa enkä saanu paikkaa, jälkeenpäin selvis et se joka sai ni oli jo ennestää töissä.
Rohmuaa kaikki työt? Kai jokaisella on mahdollisuus hakea töitä. Ja täällä ei tueta työssäkäyviä kun palkka ei riitä niin kyllä on vaihtoehdot vähissä, itse on raadettava jokaisen sentin eteen, ja yhdellä palkalla ei maksella kaikkia kuluja. Jos maksaisin, en tekisi tätä määrää. ap
Sama täällä. Tuntuu, että ensi talvena ei mitenkään pärjää yhdellä palkalla. Kauhea inflaatio, sähkön hinta pilvissä ja lama. Niin kauan kun töitä riittää, niin täytyy paiskia. Hoitoala onneksi.
teppo kirjoitti:
Taitaa olla niin että aika moni loinen rohmuaa työssäkäyvien rahat tällä hetkellä, kohta on alettava tehdä pimeänä.
Jaksamista sinulle. 🤗