Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksinmyyntioikeus vain ammattilaisille.

Vierailija
07.08.2012 |

Että näin

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012080715916201_uu.shtml

Hyvä idea, jotta verottajakin saa omansa!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus että pääsee ammatilaiseksi??

Vierailija
22/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lailliset bordellit. Kuitenkin pitää kaikkien ihmisten saada seksiä, vanhojen, rumien ja vammaistenkin.

Sitä paitsi vanhat, rumat ja vammaiset eivät ole ainoita vanhoja, rumia ja vammaisia maailmassa. Harrastakoon keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voisi olla jonkin alan ammattilainen, pitäisi varmaan olla jonkinlainen ammattipätevyys? Missähän koulussa koulutettaisiin seksialan ammattilaisia, ja olisiko kyseessä ammattikoulu vai voisiko kenties hankkia ammattikorkeakoulututkinnon alalle?

Työharjoittelua ja lopulta opinnäytetyö.

Kunhan vaan ajattelin.

Vierailija
24/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lailliset bordellit. Kuitenkin pitää kaikkien ihmisten saada seksiä, vanhojen, rumien ja vammaistenkin.

Sitä paitsi vanhat, rumat ja vammaiset eivät ole ainoita vanhoja, rumia ja vammaisia maailmassa. Harrastakoon keskenään.

sinä rauhassa sitä mieltä.

Maailman vanhin ammatti nyt vaan on ja pysyy.

Miksi ei vanha, ruma ja vammainenkin voisi saada tiukkaa pillua? Onko se sinun onnestasi pois?

Tuntuu meinaan olevan.

Ja seksi nimenomaan on perustarve vaikka muuta yrität väittää.

Vierailija
25/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustarpeita ovat sellaiset, joita ilman ihminen ei pärjää. Ilman seksiä pärjää kuitenkin aivan hyvin.

Vierailija
26/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinmyyntioikeus vain ammattilaisille.

Eipä se ostamisen laittomaksi tekeminen ole prostituutiota muuallakaan lopettanut...

Vierailija
27/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina silloin tällöin väittää, että eivät voi elää ilman seksiä. Ne on varmaan samat tyypit, jotka sanovat rakastavansa marjoja tai juoksemista.

Vierailija
28/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoin kuin rakkauden ja hyväksynnän tarve. Ilman sitä tulee kyllä toimeen, mutta ei hyvin, koska jos ei seksiä halua ja tarvitse on ihmisessä jotain vialla, joko psyykkisesti tai fyysisesti.

Mun elämänlaatuun ainakin vaikuttaa todella suuresti saanko seksiä ja hellyyttä vai en. Minua ei esim. nälkä tee pahantuuliseksi, mutta seksin puute tekee.

Vierailija
29/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoin kuin rakkauden ja hyväksynnän tarve. Ilman sitä tulee kyllä toimeen, mutta ei hyvin, koska jos ei seksiä halua ja tarvitse on ihmisessä jotain vialla, joko psyykkisesti tai fyysisesti.

Mun elämänlaatuun ainakin vaikuttaa todella suuresti saanko seksiä ja hellyyttä vai en. Minua ei esim. nälkä tee pahantuuliseksi, mutta seksin puute tekee.

kun en halua seksiä?

Vierailija
30/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustarpeita ovat sellaiset, joita ilman ihminen ei pärjää. Ilman seksiä pärjää kuitenkin aivan hyvin.

seksiä ei kuole. Senkö halusit kuulla?

Vierailija
31/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en halua seksiä?

Vierailija
32/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en halua seksiä?

Olet.

Mennä terveyskeskukseen ja pyyää lopetuspiikkiä?

Vierailija
33/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei halua koskaan seksiä, on jotain vikaa jossain. Luultavasti väärä kumppani.

Vierailija
34/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei halua koskaan seksiä, on jotain vikaa jossain. Luultavasti väärä kumppani.

Hoitaisko tuo lopetuspiikki parhaiten asian?

Vierailija
35/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama minulle.

Minä lähden ihan juuri harrastamaan seksiä!

Vierailija
36/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se puuttuu, on hyvä hakea apua. Voin kuvitella minkälainen ilkeä, katkera ja takakireä ihminen on sellainen joka ei halua koskaan seksiä.

Vierailija
37/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sitä ei tule toimeen = kuolee. Seksin puutteeseen ei kukaan kuole. Voihan olo olla vähän aikaa melko ikävä, mutta se ei tapa. Ei tästä ole edes mitään väiteltävää!

Vierailija
38/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama minulle.

Minä lähden ihan juuri harrastamaan seksiä!

omien mielipiteiden perusteleminen on hyvin, hyvin vaikeaa.

Vierailija
39/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se puuttuu, on hyvä hakea apua. Voin kuvitella minkälainen ilkeä, katkera ja takakireä ihminen on sellainen joka ei halua koskaan seksiä.

En ole ollenkaan ilkeä, katkera tai takakireä ihminen, vaan hyvin lämmin, hoivaava, ystävällinen ja rento.

Miksi ajattelet, että seksiä haluamaton ihminen on jotenkin ikävä tyyppi?

Vierailija
40/41 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kai mennä, kun se eutanasia on laiton vielä Suomessa. Vähintään voisi itse miettiä mistä moinen johtuu, olisiko sittenkin vaikka nainen parempi seksikumppani jos miehet ei sytytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän