Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät nämä tytöt sääliksi. Saavat todella huonon naisen maineen. Mitä jos heillä on kymmenen vuoden päästä perhe ja lapsia ja sitten joku kaivaa nämä kuvat esiin ja näyttää heidän aviomiehilleen?

Tuo on vähän heistä itsestään kiinni. Jos välttämättä haluaa aviomiehen jolle on kunnia-asia se että hänellä on siveä neitsytvaimo joka antaa oman seksuaalisuutensa täysin miehensä hallintaan, niin sitten...

no jos minä liikkuisin tuollaisissa vaatteissa ja antaisin ottaa kuvia nettiin niin mieheni ottaisi avioeron.. voi olla että hän on jonkun mielestä joku naisten alistaja mutta minusta vain hieman perinteisempi. hän kunnioittaa hyviä naisia ja halveksii huonoja. ihan niin kuin minusta miehen pitääkin tehdä

Ja nainen vuonna 2012 pitää tätä hyvänä. Suffragetit kääntyisivät haudassaan. Seuraavana varmaan sanot, että kunnon mies käärii vaimonsa kaapuun tai kätkee kotiin piiloon?

Vierailija
42/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lainkaan... Itse voisin pukeutua festareille tai klubille tollaseen korsettitoppiin (en napapaitaan kylläkään), ja voi kauhistus olen jo lähempänä neljää kuin kolmeakymppiä (en kyllä näytä noita tyttöjä vanhemmalta, harmittaako).

En onneksi ole mikään ysärille jämähtänyt, eikä musta toivottavasti tuollaista kateellista ja katkeraa ämmää koskaan tulekaan. Jos olette pudonneet kelkasta ja plösähtäneet niin ei se kyllä noiden kuvien henkilöiden syytä ole. Mitään erityisen hutsumaista en kyllä noissa kuvissa nähnyt. Kyse ei tosiaan ole mistään oopperaillasta tai työhaastattelusta vaan festareista joilla näkee vähän kummempiakin asuja kuin nuo, missä ei edes mitään kovin paljastavaa ollut.

Tämä nyt vaan on niin selvä kateellisten tätien houruseura. Luulin näkeväni kyllä jotain ihan muuta kuin nämä kuvat. Huomaa ettette ole missään aikoihin käyneet. Tosin kyllä se napa vilkkui klubeilla joskus 2000-luvun taitteessakin.

Ihan oikeesti ei ole keltään pois se että joku näyttää hyvältä. Jos harmittaa että miehenne katselee tollasia tyttöjä eikä teitä niin aina voi tehdä asialle jotain. Jos ei kiinnosta niin ei se ole kenenkään kuvissa esiintyvän festarinkävijän syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lainkaan... Itse voisin pukeutua festareille tai klubille tollaseen korsettitoppiin (en napapaitaan kylläkään), ja voi kauhistus olen jo lähempänä neljää kuin kolmeakymppiä (en kyllä näytä noita tyttöjä vanhemmalta, harmittaako).

En onneksi ole mikään ysärille jämähtänyt, eikä musta toivottavasti tuollaista kateellista ja katkeraa ämmää koskaan tulekaan. Jos olette pudonneet kelkasta ja plösähtäneet niin ei se kyllä noiden kuvien henkilöiden syytä ole. Mitään erityisen hutsumaista en kyllä noissa kuvissa nähnyt. Kyse ei tosiaan ole mistään oopperaillasta tai työhaastattelusta vaan festareista joilla näkee vähän kummempiakin asuja kuin nuo, missä ei edes mitään kovin paljastavaa ollut.

Tämä nyt vaan on niin selvä kateellisten tätien houruseura. Luulin näkeväni kyllä jotain ihan muuta kuin nämä kuvat. Huomaa ettette ole missään aikoihin käyneet. Tosin kyllä se napa vilkkui klubeilla joskus 2000-luvun taitteessakin.

Ihan oikeesti ei ole keltään pois se että joku näyttää hyvältä. Jos harmittaa että miehenne katselee tollasia tyttöjä eikä teitä niin aina voi tehdä asialle jotain. Jos ei kiinnosta niin ei se ole kenenkään kuvissa esiintyvän festarinkävijän syy.

Tietty festaripukeutumiunen on erilaista kuin tavallinen arkipukeutuminen, mutta kyllä tuolla Soundseilla oli todella vähäpukeista porukkaa.

Enkä nyt tarkoita noita kuvia. Mun mielestä siinä ei ole mitään hienoa jos puolet perseestä näkyy, ja kroppakaan ei ollut kaikilla kondiksessa. Silti piti tunkea ne pienet farkkushortsit, kun muillakin on.

T.17 (joka myös oli Soundseilla ;))

Vierailija
44/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäkää nyt miehet/vanhat/lihavat elää sen asian kanssa :)

Vierailija
45/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäkää nyt miehet/vanhat/lihavat elää sen asian kanssa :)

Se että paljasta kaiken, ei välttämättä näytä hyvältä.

Vierailija
46/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kyllä otsikon perusteella vähän toisenlaisia kuvia. Noista mielestäni ainoastaan ensimmäinen oli hieman hyvän maun rajoilla, ylipursuvista tisseistä johtuen, muut ihan normaalia kesäistä festaripukeutumista. FB-kuvia selasin parisataa eteenpäin enkä nähnyt kuin yhden edes etäisesti hutsahtavan asun. Paidattomia miehiä näkyi kyllä, miksei ap tätä kauhistele?

Tietysti jos on kotoisin jostain raamattuvyöhykkeeltä ja hihaton paita tai minisortsit aiheuttaa järkytystä, niin sitten tuo on toki varmasti rankkaa katseltavaa. Itsehän en tuollaisiin pukeudu ihan senkään takia että kroppa ei oikein kestä, mutta se ei ole mitenkään minulta pois jos nuoret, nätit tytöt haluavat näyttää hyvältä.

Vierailija
47/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä, jokainen pukeutukoon miten lystää. Mun mielestä on silti ällöttävää kun kaikki pitää paljastaa, se ei näytä hyvältä. Aamen :D

T.17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi