Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä nää kuvien huorat on?

Vierailija
22/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika karseeta katseltavaa oli! Lähes jokaisella oli niin pienet farkkushortsit että hyvä jos perse peittyi ja sit joku järkyttävä pikkutoppi. Ihan sama missä kuosissa kroppa oli...huh huh.

Kukaan fiksu aikuinen ei pukeudu noin hutsahtavasti.

Se oli oikeesti huvittavaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä nää kuvien huorat on?

Vierailija
24/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut näytti ihan normeilta paitsi vikan kuvan oikeenpuolimmainen tyttö. Mikä noista tekee huoria?

Vituttaako ettette oo enää ite yhtä hyvässä kunnossa?

Vierailija
25/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuisin kuin ilotyttö - saan huomiota ihan tarpeeksi muutenkin ja se huomio on myös laadukkaampaa. Tuollaisessa asussa liikkuva saa kimppuunsa vain ne kaikista ääliöimmät/kännisimmät "sankarit".

Kaikki muut näytti ihan normeilta paitsi vikan kuvan oikeenpuolimmainen tyttö. Mikä noista tekee huoria?

Vierailija
26/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät nämä tytöt sääliksi. Saavat todella huonon naisen maineen. Mitä jos heillä on kymmenen vuoden päästä perhe ja lapsia ja sitten joku kaivaa nämä kuvat esiin ja näyttää heidän aviomiehilleen?

Vierailija
27/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että kateuskortti vedetään heti esiin. En ole kateellinen, olen itsekin hyvässä kunnossa. En silti koe tarvetta kulkea puolialastomana esittelemässä itseäni. Ehkä tuo tyyli on nyt IN 20+ ikäisillä ;). Aika säälittävä kuva tuli niistä mimmeistä, jotain vois jättää mielikuvituksen varaan...? ;)

T.17

Vierailija
28/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät nämä tytöt sääliksi. Saavat todella huonon naisen maineen. Mitä jos heillä on kymmenen vuoden päästä perhe ja lapsia ja sitten joku kaivaa nämä kuvat esiin ja näyttää heidän aviomiehilleen?

Itse olen kanssa nuoruudessani suostunut yhteen valokuvaan jossa suutelen yhtä poikaa kiihkeästi. Mieheni sai joskus tämän kuvan nähtäväkseen, ja olihan siinä minulla selittämistä. Pari viikkoa meillä oli aika jäätävät välit, mutta erolta vältyttiin.

Vierailija
29/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa nuoruudessani suostunut yhteen valokuvaan jossa suutelen yhtä poikaa kiihkeästi. Mieheni sai joskus tämän kuvan nähtäväkseen, ja olihan siinä minulla selittämistä. Pari viikkoa meillä oli aika jäätävät välit, mutta erolta vältyttiin.

et siis olisi saanut suudella ketään miestä ennen omaasi?!?

Vierailija
30/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuollaiset pissaliisat hylkään oitis. Heillä on niin huono itsetunto, että haluavat koko ajan pönkittää sitä muiden kustannuksella, joka aiheuttaa tiimiin riitoja jne.

Vierailija
31/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän heistä itsestään kiinni. Jos välttämättä haluaa aviomiehen jolle on kunnia-asia se että hänellä on siveä neitsytvaimo joka antaa oman seksuaalisuutensa täysin miehensä hallintaan, niin sitten...

Vierailija
32/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että nämä tytöt pukeutuvat mauttomasti ja tyrkkymäisesti ja jos jättäisivät edes jotain piiloon, saattaisivat saada paljon enemmän ja parempaa huomiota.

Vierailija
33/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmään tuolla oli kauniita, nuoria, hoikkia, pitkähiuksisia naisia, värikkäissä vaatteissa. Ja namuja miehiä! Ei paljon näkynyt mustiin pukeutuneita kynitty kananpersepäitä tankkeja, sehän se tietysti palstamammaa ärsyttää.

Tää aloitus kaikessa negatiivisuudessaan ja aggressiivisuudessaan vahvistaa vaan sitä ajatusta, että on vaan parempi pysyä poissa täältä.

Eiköhän se kuulu ton festarin luonteeseen ja konemusiikkiin, että pukeudutaan vähän toiseen tyyliin kuin leggingsit ja tunikat.

Vierailija
34/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni aika nipona ja konservatiivisena etenkin pukeutumisen suhteen, mutta en nyt osannut näistä kuvista vetää hernettä nenään enkä etenkään nimitellä kuvissa esiintyviä henkilöitä alatyylisillä ilmauksilla. Jos näkisin kuvien tytöt samoissa vetimissä kirkossa tai oopperassa, olisi suhtautumiseni erilainen, mutta tytöt ovat kesäfestareilla osa vieläpä promohommissa työnantajan määräämissä asuissa.

Vierailija
35/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutumista löytyy Punaisten lyhtyjen kujalta.

Vierailija
37/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutumista löytyy Punaisten lyhtyjen kujalta.

Kuvissa esiintyvät henkilöt voisivat muuten nostaa syytteen herjauksesta, niin törkeää tuo teidän kielenkäyttönne on.

Vierailija
38/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän heistä itsestään kiinni. Jos välttämättä haluaa aviomiehen jolle on kunnia-asia se että hänellä on siveä neitsytvaimo joka antaa oman seksuaalisuutensa täysin miehensä hallintaan, niin sitten...

no jos minä liikkuisin tuollaisissa vaatteissa ja antaisin ottaa kuvia nettiin niin mieheni ottaisi avioeron.. voi olla että hän on jonkun mielestä joku naisten alistaja mutta minusta vain hieman perinteisempi. hän kunnioittaa hyviä naisia ja halveksii huonoja. ihan niin kuin minusta miehen pitääkin tehdä

Vierailija
39/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mitä ihmeellistä noissa kuvissa on? Ihan perussettiä kaikilta suomen yökerhoilta. Mistä kiven alta nää kommentoijat oikein tulee?

Vierailija
40/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mitä ihmeellistä noissa kuvissa on? Ihan perussettiä kaikilta suomen yökerhoilta. Mistä kiven alta nää kommentoijat oikein tulee?

ovat yksi ja sama henkilö..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi