Millä luokalla ei enää käydä koulun jälkeen iltapäiväkerhossa? (ev)
Kommentit (10)
ja 3-luokkalainen saa jos on erityiiä perusteita.
kun kerho loppui. Oli nähnyt kun miehen kimppuun hyökättiin kadulla ja ihan traumatisoitunut. Ei päässyt kerhoon edes sillä verukkeella.
ja tilaa ei usein ole kun paikat eivät riitä edes joka paikassa 1. luokkalaisillekaan.
Minne pikkuiset 3-luokkalaiset menevat, jos kotona ei ole ketaan?
Meilla (USA) ip-kerho on viela 5-luokkalaisillekin, sitten yleensa ei enaa. Yksi lapsistani on ylaasteella, jossa on ip-kerho 8-luokalle saakka. Ip-kerhoa vetavat opettajat, jotka auttavat nuoria kotitehtavissa. Ja niita onkin aika laja.
Paasen itse toista vasta klo 17, joten ip-kerho on ihan ehdoton. En tiennyt, etta Suomessa on vain ekat vuodet. Kurja juttu :(
Minne pikkuiset 3-luokkalaiset menevat, jos kotona ei ole ketaan?
Meilla (USA) ip-kerho on viela 5-luokkalaisillekin, sitten yleensa ei enaa. Yksi lapsistani on ylaasteella, jossa on ip-kerho 8-luokalle saakka. Ip-kerhoa vetavat opettajat, jotka auttavat nuoria kotitehtavissa. Ja niita onkin aika laja.
Paasen itse toista vasta klo 17, joten ip-kerho on ihan ehdoton. En tiennyt, etta Suomessa on vain ekat vuodet. Kurja juttu :(
Ja samoin ne 2-luokkalaiset, joille paikkaa ei enää irronnutkaan.
omani ei ole ollut koskaan ip-kerhossa, vaan tullut yksin kotiin.
kävin 90-luvun alussa alakoulua, eikä silloin ollut mitään ip-kerhoja. Kotiin vaan mentiin tekemään läksyjä ja odottamaan, että vanhemmat tulee kotiin.
Kolmen lapsen kokemus Helsingistä: tokaluokkalaisella ei enää pääsyä ip-kerhoon. Nuorimmaiseni ei saanut ekaluokallekaan, koska arpaonni ei suosinut. Onneksi koulu sai jostain lisää määrärahaa ja tieto ip-hoitopaikasta tuli pari viikkoa ennen koulun alkua.
paikkaa. Ei ollut vaihtoehtoa, opetteli menemään kotiin. Äitiä vähän hirvitti, mutta hyvin sujui. Onneksi on nykyään kännykät. Lisäksi meillä ihania naapureita, jotka pitivät poikaa vähän silmällä.
ap-ip-kerhot ole 1.-2.luokkalaisille? Näin minä olen sen ymmärtänyt.