TOUKOKUISET 2013
Kommentit (416)
onpa tosiaan paljon tullut plussia tässä kuussa! Sama suuntaus jatkukoon :) ja hurjasti onnea kaikille plussanneille!
Marjana: ikävä kuulla negasta, mutta niin kuin itsekin sanoit, testasit ajoissa. Mietin että vaikka alkio onkin siirrettäessä ollut kehittyneempi kuin perinteisellä tavalla alkunsa saanut alkio samoilla päivillä, eihän se kai vaikuta kuitenkaan raskaushormonin määrään? Eli vaikka sulla alkio on päiviin nähden muutamaa päivää kehityksessä edellä, raskaushormonin määrä olisi kuitenkin päiviään vastaava? En nyt oikein osaa selittää ajatuksiani mutta pointti mulla on se, etä harvoinhan noilla viikoilla/päivillä vielä plussaa tuleekaan. Ihan on mulla semmonen olo, että kyllä se vielä plussaksi muuttuu!
ON: eilisillan kieriskelin järkyttävän kuvotuksen vallassa enkä saanut tehtyä muuta kuin maattua sohvalla... Toisalta meillä on töissä jonkinlaista vatsatautia liikkeellä, mutta itsellä tämä on nyt kestänyt sen viikon. Huomenna kyllä varmana testaan, en jaksa enää piinailla!
napsunen 27/28 yk 0?
Hei!
olen käynyt täällä kurkkimassa Marjanan hoitojen etenemistä ja muistan niin hyvin vielä kuinka yhdessä miehen kanssa jännättiin meidän ensimmäistä hoitoa ja alkion siirtoa. Itse tein ensimmäisen raskaustestin 12 päivää alkion siirron jälkeen ja hento toinen viiva piirtyi silloin, viiva vahveni päivä päivältä :)
Älä siis Marjana vielä menetä toivoasi, voi vielä ihan hyvin muuttua plussaksi. toivoa on vaikka vuotokin alkaisi, silti saatat olla raskaana.. odotus on pitkä, teillä saman verran alkioita pakkasessa kun meillä oli. Me teimme miehen kanssa aika vaikean päätöksen ja annoimme alkiot luovutettavaksi, ollaan nyt pari kertaa onnistuttu tuolla clomifenillä, joten jos vielä joskus haluamme iltatähtösen, niin luulen että onnistuu taas kun mies napsii kuurin. Mutta nyt tuntuu kyllä siltä että nämä kolme lasta kyllä riittää :)
voimia jatkoon ja kyllä se pikkuinen teille vielä suodaan..
Alexandrallakin jo noin paljon viikkoja, tosi ihanaa..uskon että pelko seuraa mukana loppuun saakka, en itsekään uskaltanut nauttia raskaudesta, ensin pelkäsin keskenmenoa ja sitten seurasi muut pelot. Mutta kaikki meni hyvin. Onnellista loppuodotusta!
Meillä pikkuneiti jo 3 kk ja aivan ihana rakkauspakkaus, kokoajan opitaan uutta! Välillä äitiä väsyttää kilmen pienen kanssa, mutta päivääkään en antaisi pois.
Kaikille muillekin ihanaa syksynjatkoa :) mahtava määrä plussia.
T. Enisa ja Vivian 3 kk
Tänään on tullu hommailtua jo kaikenlaista ja on ollut kiva taas unohta tää piinailu hetkeksi :)
Marrjana: Vielä olet kovin aikaisessa vaikka tietysti ymmärrän että innokkaana testaa jo nyt kun tietää että pikkuinen on varmasti sinne asetettu ja nyt vaan toivotaan kovasti että se sinne myös astettuu kasvamaan :) Tsemppiä nyt kovasti :)
Siis aivan mahtava plussa juna täällä!!!!! Myönnän toki että hieman katkera olen ;) mutta en pahalla ketään kohtaan, peenu kuuluu meille kaikille sitä niin kovasti odottaville.
On: oikean puolen munasarjoja(?) on nippaillut ja vihlonut kovasti viime viikon. nopeat liikeet saavat aikaan kamalan kivun ja alaselkä on melkoisen jäykän kipeä ollut.. Mielikuvitus laukkaa taas todella kovaa kun on kerennyt mirttimään kaikenlaista ja huomioimaan kaikkea ylimääräistä :) Testejä on edelleen kaapissa mutta niitä en tee ennen kuin olen n. viikon yli jos ei tätiä näy. Tänään ovat rinnat alkaneet kipeytymään eli uskoisin että viikko enintään ja täti tulee... mutta sitten aukiolo tukimukseen ja siitä sitten taas leuka pystyssä eteenpäin :)
mupis oliskohan 22/28 yk9
muoks: Mutta kiitos ihanan tuulenpuuskan pääsin taas kärryille ja kp onkin 24/28 :D
Ihanaa, onnea kaikille suunnattomasti plussista!! :-)
Pakko tänne laittaa myös omaa juttua.. Nimittäin perjantaina oli pakko käydä testikaupassa, joita lähti mukaan kolme (2 apteekin omaa ja 1 clearbluen viikkonäyttö) :D Kyllä, oon vuoden sisään tehnyt niin monta negaa, että on pakko varmistua 100% ennenkuin uskon ensimmäisen plussan olevan tosi, jos sellainen tulisi:-)
No, eilen alkoi sellaista outoa menkkakipumaista kipua aika-ajoin. Ei jatkuvaa vaan sykäyksellistä aina silloin tällöin.
Tänään kp31/29!
Aamulla tein testin, mutta näytti negaa. =/
Voi sitä pettymyksen määrää..
Tänään nuo eiliset kivut on jatkunut ja oon oottanut menkkojen alkavan minä hetkenä hyvänsä. Samalla kuitenkin tuntuu painetta alavatsassa, välillä sellaista outoa myllerrystä ja poltetta. Tänään on hiottanut hirveästi myös ja hieman etova olo pitkin päivää.
Aamulla laitoin tamponin varulta kun lähdettiin miehen kanssa käymään kylässä ym ja seuraavan kerran vessassa käydessä siinä oli sellainen tosi pienen ja hailakan vaaleanpunaisen värinen nuppineulanpäänkokoinen ympyrä. Muuten puhdas. Ja sen jälkeen ei oo tullu mitään..
OISKO MAHDOLLISTA, että olis jotain kiinnittymisvuotoa tms? Ja nuo kivut jotain sensuuntaisia? Kun enää ei ees tunnu yhtään että menkat alkais. Ja yleensä kierto on niin päivälleen 29 tai 30 päivää. Viimesimmät on olleet 29.
Milloin kannattaisi tehdä testi uudelleen? =)
Lisäys: Ja aamulla harrasteltiin pettingiä. Yleensä kun mulla on alkamassa menkat ja pupuillaan sen päivän aamuna niin ne alkaa välittömästi heti vähän sen jälkeen. Mutta ei tänään, vaikka myöhässä jo 2pv.
eilen illlalla testasin, en malttanut odottaa aamuun... Ja aivan tyylipuhdas nega tuli. :/ Varmaan sitten huomenna tai tiistaina vois testailla uudestaan jos ei menkat ennen sitä ala.
napsunen 28/28
napsunen: ei mitää hätää vielä, jospa ovis olikin myöhempään..
Marjana: joko testailit tänään????!!!???
Onnea uusille plusaajille ainaskin Cilla ja hedelmäsalaatti ja kaikille muille myös (anteeksi etten nimiä muista nyt)!! ja pahoittelut tädin kohdanneille. Ja negan saaneet niin mikään ei ole varmaa ennekuin täti saapuu (= ja silloinkin on
pienenpieni mahdolisuus XDD Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille!!
ON: tänään testaillut ja eilen No testiajalla ei itään mutta jälkeenpäin juuri ja juuri havaittava haamu, tosin niitä on nyt melkein
joka kierrossa tullut että en nyt kyllä luule mitään ennenkuin vahvistuvat ja ilmestyvät testiajalla nuo sofit kun tuntuvat antavan aina
jonkin sortin viivan testiajan jälkeen.. eli odotellaan..
*Minni86* kp 22/26(28) yk 4 dpo 11
Ei vieläkään tätiä havaittavissa.
Aamulla testasin uudestaan apteekin omalla, eikä ees pienenpientä viivan paikkaa tai haamua. =/
Pitäskö koittaa jotain toista merkkiä? Noi apteekin omat ei toimi :-D ?! Haha. Mulla on vielä yks clearbluen viikkonäyttö, mutta säästän sen maanantai-aamuun. Sit en enää testaile :-(
Tänään kuitenkin kp32/29 , joten pitäshän siinä jo jotain näkyä?
BTW: Yöllä piti yhden aikaan lähtee hakemaan abcltä hedelmiä kun teki niin kamalasti mieli :-D Ja kokoajan kamala nälkä !
mulla näytti viime raskaudessa plussaa vasta kp 43/28! Kierto ollut aina säännöllinen ja tuolloin ei mitään haamujakaan tullut aiemin. Parin päivän välein silloin testailin milloin milläkin merkillä.
Katselin tuota tekay.fi sivustoa ja sen laskurin "yleistietoa sikiöstä tällä viikolla"-kohdan mukaan r-testin ei mun kohdalla pitäisikään vielä tänään edes näyttää plussaa?! Mutta en kyllä tänään ole testannutkaan enkä testaa ennen ylihuomista ainakaan.
napsunen 28/28
Jaaha, tiputtelu alkoi tänään eli kohta lorisee :-( Vaikka olin lähes varma, että ei ole natsannut, niin siltikin tosi pahalta tuntuu. Niin kuitenkin on asennoitunut ja latautunut, että vauva olisi enempi kuin tervetullut. Ryven itsesäälissä tämän päivän ja huomenna taas leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä vai miten se meni.
Positiivista tietenkin se, että kierto on palautunut ihan normaaliksi kierukan poiston jälkeen.
Plussapuhureita kaikille, ketkä tässä pian testailevat. Siirryn kesäkuun porukkaan, jospa se olisi sitten se juhannusvauva
mulla näytti viime raskaudessa plussaa vasta kp 43/28! Kierto ollut aina säännöllinen ja tuolloin ei mitään haamujakaan tullut aiemin. Parin päivän välein silloin testailin milloin milläkin merkillä. Katselin tuota tekay.fi sivustoa ja sen laskurin "yleistietoa sikiöstä tällä viikolla"-kohdan mukaan r-testin ei mun kohdalla pitäisikään vielä tänään edes näyttää plussaa?! Mutta en kyllä tänään ole testannutkaan enkä testaa ennen ylihuomista ainakaan. napsunen 28/28
En kyllä millään jaksa odottaa sinne asti :O
Toivottavasti tulee aiemmin tai tässä saa kohta hermoromahduksen :-D Mulla on niin "raskaana oleva" olokin :-D
Napsunen: Nyt jännätään! Toivottavasti muuttuu plussaksi :)
Bella: Sinuna testaisin tiistaina seuraavan kerran jos ei tätiä näy. Toivottavasti sieltä vielä plussa pärähtää testiin.
Maizaana: Voi ei! Juhannusvauva sitten :)
On: Flunssa jatkuu. Kurkku/imusolmukkeet kipeät. Kuumetta ei edelleenkään, mutta lämpö koholla normaaliin verrattuna. Nyt kp 28. En usko, että tässä raskaana ollaan. Ei tunnu siltä.
Napsunen: Bella: Sinuna testaisin tiistaina seuraavan kerran jos ei tätiä näy. Toivottavasti sieltä vielä plussa pärähtää testiin.
Miehen synttärit on huomenna. En millään malta olla tekemättä aamulla. :-D Jos vaikka saisin antaa vähän erilaisen lahjan hänelle tänä vuonna :-) Kiikuttaisin plussatestin nenän eteen.. Hihi.
se piti vielä sanoa Bellalle, että vaikka viime raskaudessani plussa tuli vasta kp 43/28, niin kaikissa ultrissa, myös varhaisultrassa rv 8+jotain sikiö vastasi kuukautisten perusteella laskettuja viikkoja! Eli mistä sitten lie ne negat johtuneet... jos nyt ois vaikka sama juttu ;) Esikoisesta plussasinkin jo kp 26/28...
napsunen 28/28
Voiko kiinnittymisvuotoa tms tulla kp32/29?
Kun ei ole mitään menkkakipuja tai muutenkaan olo sellainen, että menkat alkaisi.. Mutta vessassa käydessä tuli todella vähän sellaista rusehtavanhaaleanpunaista limaa.
Vähänväliä nyt nippailee oikealta ja vasemmalta puolelta hassusti, mutta ei oo sitä tunnetta kun yleensä menkkojen alkaessa, että koko alavatsa olisi tulessa ja tuntuu siltä kun joku vetelis naruista ihan rajustikin :-D
Niinhän siinä taas kävi.
Ja aamulla 2h testin teon jälkeen alkoi tiputella enemmän.
Tuskin mitään kiinnittymisvuotoja, pah.
Eli siis menkkavuotoina mennään taas ja yk2 alkaa ja tänään vuotojen perusteella kp2.
Hirmusti plussia, ihanaa. Onnea ihan jokaiselle!
Itse odottelen viikonlopulle ainakin ennen testailua. Yöllä kävin vessassa ja paperiin tuli ihan vähän punaista. JOS ovis oli viikko sitten viikonloppuna, niin toi olis voinu olla kiinnittyminen ja kierto olis noin 30 päivää. Sen pituinen se oli edellistenkin raskauksien jälkeen, joten toi viime kierto saattoi olla ylipitkä kun oli eka. Katsellaan ja touhutaan siivouksen ja leivonnan merkeissä kun ens su juhlitaan 1v synttäreitä (kyllä aika lentää).
Rontsu
Bella: toiseen yritykseen vaan positiivisin mielin.
Omaa nyt enimmäkseen: Siis joo mä oon kärsiny viimeisen viikon aivan kamalasta närästyksestä! Mä niin kuolen tähän! yölläkin kun herännyt niin heti tuntuu vatsahapot tulevan jo kurkussa asti ylöspäin :) En uskalla toivoo tästä sen suuremmin mitään suurta oiretta koska ennenkin olen närästyksestä kärsinyt, mutta en todellakaan tällä mittakaavalla.
Eilen jumpassakin tuntui että oksennus tulee kun närästi niin kovasti ja sitten vielä oli kunnon teho treenit päällä. Ajattelin että jos tossa perjantaina tai lauanataina testailla jos ei ala tätiä näkymään, sillä normaalisti näillä kpllä on jo rinnat todella arat ja alavatsa turvonnut mutta sekään ei suuremmin ole turvoksissa nyt.. no katsellaa :)
mupis kp26/28 yk9
mupis: kuulostaa lupaavalta. Plussatuulia!
Meillä todellisuudessa yk8. Ei siis vasta toinen.
Viimevuonna näihin aikoihin yritettiin 6 kiertoa. Ei tärpännyt. Pidettiin taukoa, koska tuntui että yritettiin liikaa. Nyt yritti olla mielellä "tulee kun tulee", mutta eipä sekään vielä auttanut :-)
Taidampa siirtyä muualle, kun ei meille toukovauvaa tulekaan :-) Mukavaa jatkoa kaikille! Ja hurjasti plussatuulia :-)
Onnea plussasta hedelmasalaatille, yökukkujalle ja Cillalle!
Tervetuloa uusille kuumeilijoille!
Aika vaikuttava määrä plussaajia tässä pinossa. Tässä pinossa on ollut n.50 kuumeilijaa, joista yli 10 on plussannut eli aika hyvä onnistumisprosentti tässä kuussa... Toivottavasti hyvät plussatuulet jatkuvat.
Muistan myös lukeneeni kaksosista, joilla oli eri isä. Muistaakseni Kanadassa äiti jäi kiinni syrjähypystä synnytyksen jälkeen, kun toinen lapsista oli valkoihoinen ja toinen tummaihoinen.
Marjana: Ikävä kuulla, että testit on näyttänyt negaa. Kuten itse sanoit, olet testannut aikaisin, joten kyllähän vielä on mahdollista, että se vielä plussaksi muuttuu.
Maizaana, Nana, blowfish, napsunen: Tsemppiä piinapäiville ja malttia testaamisen kanssa!
Auringonkukkanen: Voithan sinäkin aloittaa kesäkuisten ketjun :)
ON: Alavatsassa ollut nippailua ja pientä kipua, mutta niin on kyllä ollut aikaisemmissakin kierroissa. Kierto on vasta muutaman päivän yli puolenvälin eli aika pitkään saa vielä odotella kierron loppua.
Tuulenpuuska kp 18/28 (26-32) yk 3 dpo 6