Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2013

Kommentit (416)

Vierailija
261/416 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään superhyper etova olo, iltaa kohden pahentunut, päivä täynnä vilunväristyksiä ja kahvinhimo loppunut kuin seinään, jotenpa päädyin markettiin ostamaan liuskatestiä ja tein iltapissasta, plussa tuli, vaikkakin aika hailakka se toinen viiva, mutta selvä kuitenkin, nyt kp27 /32, joten aikaistahan tuo oli testata, mutta alkoi tuntua, että raskaana olen. On myös ajoittain erityisesti eilen ja tänään jomotellut alaselkään. jes ja hui! nyt odottelen miestä kotiin. minä vaan niin jännäsin milloin ovikseni oli, mutta se on tuottanut hedelmää

Vierailija
262/416 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei näytä koko kirjoitusta. jätti taas puolet viestistä piiloon=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/416 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta!!! toivotaan että kaveri pysyy matkassa! mutta uskon niin! olen huomannut että jos laittaa esim. jonkin erikoismerkin tai sydämen niin teksti katkeaa siitä kohtaa. Tiä vaikka se sun loma olis niin paljon rentouttanut että sekin jo edesauttoi asiaa!! oli hyvä että lähditte!!

ON: huomenna tulee kasa testejä postista.. jokohan sitä maanantaina kokeilisi.. en kuitenkaan pysty oleen torstaihin.. niin voihan ne raskausoireet olla erilaisia eri raskauksissa niinkun joku täällä kommentoi (anteeksi nyt kun ei tule mieleen kuka se oli.. minä ja laho pääni)

*minni* dpo 8

264/416 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmasalaatti! Loistavaa!

ON sen verran että verinen valkovuoto loppui ja ihan "normi kamaa" on tullut sen jälkeen :O Häpyluuta kivistää, vähän samalta tuntuu kuin keski- ja loppuraskauden liitoskivut. Mutta katsotaan mitä taas huominen tuo tullessaan!

napsunen 25/28

265/416 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rontsu: Eikös tässä joku vuosi takaperin syntynytkin sellaiset kaksoset, joilla on eri isä? Minulla on sellainen mielikuva, että joku lehtijuttu olisi ollut.

Bella: Tervetuloa! Joo joku tekee aina uuden pinon, kun siirtyy seuraavalla kuukaudelle. Kuka milloinkin ennättää. :)

napsunen: Testiä kehiin vaan! Tahdotaan jännäämään mukana!

Minni: Kyllähän ne raskausoireet voi olla erilaisia eri raskauksissa. ;) Toivotaan parasta!

hedelmäsalaatti: Paljon onnea!! :) Ihan hurjasti plussia tässä pinossa!

ON: Pahoittelut, etten ehtinyt ihan ajatuksella lukea kaikkien viestejä läpi saati kommentoida niitä. On ollut aika tiukka työviikko, eikä ole ehtinyt koneella istumaan.

Mutta siis testailin tänään illalla, kun en malttanut enää odottaa. Ihan puhdasta negaa näytti, mutta aikaistahan tämä oli, eikä testikään edes herkkä... 8 päivää on vasta siirrosta, mutta toki alkio on silloin ollut jo 2 päivän ikäinen eli teoriassa voisi laskea dpo 10:ksi tämän päivän. Hieman tuo mieltä latisti, mutta tottakai tässä on vielä täydet mahdollisuudet plussata... Nyt varmaan sitten täytyy testata joka päivä,kun tämän aloitti. :D

Oireita on pikkuhiljaa alkanut esiintyä... Naama rupesi kukkimaan ihan urakalla. Leuka on aivan järkyttävän näköinen. :/ Lugesteron voi aiheuttaa kaikki nämä iho- ja tissioireetkin, mutta toivottavasti ne johtuisi jostain muusta. Tänään ensimmäisen kerran oli myös tuntemuksia vatsalla. Sellaisia menkkamaisia, joten eipä niistäkään mitään voi päätellä. Vuotoa ei kuitenkaan tullut. Valkovuodon määrää ei pysty yhtään arvioimaan, kun joutuu tuota Lugesteronia käyttämään ja se valuu ja sotkee kyllä sen verran pahasti, ettei siitä valkkareita havaitse.

Jännäksi tämä käy... Yritän pitää mielen virkeänä ja pysyä päätöksessä, etten anna menkkojen masentaa. Olen yrittänyt asennoitua, että en anna menkkojen alun pilata päivääni. Sitten vain nokka kohti uusia yrityksiä, jos niin käy. Tuskin ihan näin vahva olen sillä hetkellä, mutta ainakin olen valmistautunut. Mutta pidän silti lipun korkealla sen plussan puolestakin edelleen!

Marjana pp8/dpo10

266/416 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

O N N E A P L U S S A N N E E T

Vierailija
267/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla kurkistamaan tänne puolelle ja suureksi pettymykseksi näen että Marjana ja Ele olette vielä täällä :(

Pidän teille molemmille peukkuja! Varsinkin nyt kun Marjana pääset jo testailemaan! Toivottavasti saisit nyt sen kauan kaipaamasi plussan. Ihanan positiivinen olet joka tapauksessa!

Itsellä toistaiseksi kaikki hyvin. Kahdesti raskauden aikana on tullut ruskeaa vuotoa, joka on pelästyttänyt kunnolla. Vieläkään en uskalla luottaa siihen että kaikki menee hyvin, vaan edelleenkin pelkään kohtukuolemaa. :/

Paljon tsemppiä teille kaikille!!!

Alexandra + kyytiläinen rv 26+4

Vierailija
268/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Hedelmäsalaatti :). Ja kiitos Marjana päivityksestä! Täällä seruataan jännittyneinä sun taivalta.

Heräsin aamulla päänsäryllä ja saatoin heti arvata että täti tulee vierailulle, koska se yleensä aiheuttaa päänsärkyä :/. Vessassa sit totesin että tänään on kp1, eli siirryn sitten kesäkuisiin kuumeilemaan. Toivotan kuitenkin kaikille pikaista plussaamista, ja te jotka petytte niin nähdään toisessa ryhmässä. Käyn vielä seuraamassa sinun taivalta Marjana :).

Misu78, kp 1/23-26

269/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne alkuviikosta mutta en löytänyt kirjoitustani mistään :O kuudennella viikolla oon raskaana,la olisi 3.5. Esikoista odotetaan,minä 26v (tosin huomenna täytän 27v) ja mieheni on 28v. Tein plussatestin maanantaina ja voi sitä ilon ja riemun määrää! Kerkesin menkkoja odotella jo reilun viikon ennenkuin uskaltauduin testiä ostamaan :)

Vierailija
270/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmasaalatille onnea!! :)

ja uusille kuumeilijoille tervetuloa!!

misu-78: pahoittelut tädistä :/

*napsunen*: minulla ekassa kierrossa pillereiden lopettamisen jälkeen oli myös hajuaistissa selkeitä muutoksia (tuntu että kaikkialla haisee kissanpissa :D mm.) ja kaikki raskausoireet löytyi. enpä kuitenkaan raskaana ollut. toivottavasti sulla käy parempi onni!

marjana: kyllä ne oireet vielä ilmaantuvat :) tsemppiä piinaan!

itsellä flunssaa pukkaa. kipeä ja kuumeinen olo (lämpö kuitenkin alle 37). päätäkin särkee :(

en usko, että on raskausoire vaan ihan aito ja oikea syysflunssa on tulossa.

toivottavasti menee nopeesti ohi.

271/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rontsu: mä muistan myös kuten Marjanakin että jokin aika sitten lehdessä oli juttua kaksosista joilla oli eri isät! Oliskohan ollut Saksassa tai jossain Kes-Euroopassa kuitenkin...

blowfish: myös minä ostin testin tänä aamuna valmiiksi vaikkei pitänyt kun vasta ens viikolla ostaa. Tuolla se nyt "polttelee" käsilaukussa!

Marjana: ehkä ihan realistisesti ajateltuna, niin ihimehän se olisi ollut jos plussa olisi jo nyt tullut! Mutta itse just pähkäilin, että jos on raskaana ja raskausoireitakin on, niin miksei testissä sitten vielä näy... Myös mulla naama alkoi vajaa viikko sitten kukkimaan oikein kunnolla :/ Mutta pidän sormet ja varpaatkin ristissä että sulle nytten se plussa sieltä tulee!!!!

omaaoloa: mitään verisiä vuotoja ei ole enää sen eilisillan jälkeen tullut. Jotain tutemuksia tuolla alavatsalla kyllä on, samoja joita ollut jo viikon. Ja pahaa oloa edelleen aaltoillen.

Luin jostakin terveyssivustolta, että alkuraskauden vuotoja tulee joka 4. naisella joten toiveikkaasti laskin todennäköisyyksiä että jos tämä olisi se mun kolmas raskaus eikä edellisissä ollut vuotoja niin todennäköisesti nyt olisi :D Toivossa on hyvä elää...

napsunen kp 26/28 yk0?

Vierailija
272/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan omaa päivitystä: Negaa näyttää testit :( ainakin vielä.. Oireita on joitain, nimittäin lämpö pysytellyt nyt 37,3-37,5 enkä kyllä kipeänä ainakaan ole. Rinnat painaa tonnin ja on tosi arat.. Alavatsalla välillä nippailuja ja välillä polttelua tuossa häpyluun tuntumassa. Alaselkääkin jomottaa välillä aika kovin..

Toivon niin et ois tärpänny ku ens kierto jää sit väliin ku oon reissussa ja mies kotona oviksen aikaan..

Ei auta muutaku odotella, eipä oo menkatkaan vielä mitään merkkiä antaneet. Testaan varmaan sunnuntaina uudelleen!

Lucija kp 25

273/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää omaa napaa, vaikka kaikkien teidän kuulumiset luenkin lähes joka päivä! Monille meille tulossa jännä ens viikko! Sekavia mietteitä. Olen tosi malttamaton, haluaisin jo päästä testaamaan ja saada tiedon, olenko raskaana vaiko en. En oikein taida tämmöistä epätietoisuutta hyvin kestää. Mitään kummempia oireita ei kyllä ole ollut. Yleensä ennen menkkoja on rinnat tosi arat ja "piukeat" nyt ei mitään! Tänään viluttanut ja ollut jotenkin valju olo, mutta tod.näk olen vaan tulossa kipeäksi. Muutenkin v***tuttanut ja ollut pinna tiukalla, eli eiköhän se täti sieltä saavu kyläilemään! Miehellekin sanoin, että seuraava kierto jumppaillaankin sitten tosi ahkeraan. Varmuudeksi tilasin äsken itselleni kivat uudet kengät, eikös ne aina vähän lievennä mielipahaa ;-) Ei vaan, kyllä sen jo tiedän, että suru ja itkuhan siitä tulee. Tok, turha sanoa/ valittaa oikeasti mitään, kun toisilla ei vielä entuudestaan ole lapsia ja yritystä jo pitkän aikaa takana ja siltikin jaksavat positiivisin mielin yrittää ja toivoa aina uudestaan. Toivotaan heidän menevän nyt jonon kärkeen

274/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan tuonne ylläpitoon olla yhteydessä, mulla pääsääntöisesti joka kerta puuttuu osa kirjoituksesta.

Millonkohan sitä voisi testata? Jos kierto nyt olisi palautunut jo ns.normaaliksi heti tän kierukan poiston jälkeen, on nyt siis kp 25/28. Onko kokemuksia näistä testeistä, jotka näyttäisivät jo muutamaa päivää aiemmin kun kuukautisten pitäisi alkaa? Olen mä jo käynyt niitä vähän ohimennen vakoilemassa :-)

Koko viikonloppu töitä ja siellä täyttä hulinaa, mikä ihan hyvin, niin en jumita tätä ollako vai eikö olla juttua päässäni koko ajan.

Ihanaa viikonloppua kaikille! Mahtavaa kun taas saa pitää villasukkia jalassa!

275/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toivotaan kovasti vauvaa toukokuuksi! Yritys on ollut kova, tosin tämä kuukausi otettu vähän rauhallisemmin. Tällä hetkellä kp 18/23-28 (on niin epäsäännölliset menkat ettei osaa oikeen sanoa) ja yk 3! Ei mitään oireita ole ollut. Vähän huimausta ollut mutta en usko sen olevan mikään merkki. Lämmöt on tässä kierrossa laskenut rajusti kahteen kertaan ja nyt ne on pysynyt jo neljä päivää alhaalla. Pikku hiljaa on lähtenyt nousuun. Hmm.. Ei taida olla kovin hyvä merkki tuo lämmöt alhaalla tässä vaiheessa?

Vierailija
276/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmasalaatti: Onnittelut plussasta!

Lucija: Lupaavalle kuulostaa!

ON: Täällä edelleenkin menkkajomottelua alavatsalla sekä vatsan turvotusta. Tein aamulla testin ja plussa tuli! Molemmat viivat olivat yhtä vahvoja. Olen koko päivä ollut aivan sekaisin, eikä töistäkään meinannut tulla mitään. Kävin ostamassa apteekista clearbluen digitestin ja testaan sillä vielä huomenna, ihan vain varmistukseksi..

Plussatuulia hirmuisesti teille kaikille!

Cilla86

277/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten testattu herkällä (10 IU/ml) testilläkin nega. Hieman alkaa ahdistamaan, kun olisi toivonut pienen orastavan haamun näkevänsä. Olisin nimittäin riemuissani edes kiinnittymisyrityksestä, mutta puhdas nega ahdistaa.

Edelleenkin on aikaista, mutta herkkä testi kuitenkin...

Marjana pp9/dpo11

Vierailija
278/416 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihanaa huomata taas, että plussia on sadellut!! Toivottavasti saadaan niitä lisää vielä monen monta tähän ketjuun!!

Kiitos teille kaikille jotka jaksoitte vastata siihen ovulaatio-kysymykseen :) Nyt sitten jännätää, että mitä oikein tässä kierrossa tapahtui. Salaa olen tietenkin toivonut, että olisi ollut näin hyvä tuuri jotta onnistumisen prosentitkin olisivat paremmat ;) (toiveajattelua!)

Täällä mennään kp 21/27 ja voi, että ne testit alkavat taas kuumottamaan kaapissa!! Vannoin jo aikaisemmin, että en enää testaa koskaan etuajassa. Katsotaan nyt miten sitten käy kun päivät lähenevät kierron loppua. Oireitakin löytyy taas kuten "maaliskuisten" kierrossa. Rinnat turvonneet, nännit kosketusarat, alavatsalla tönkkö olo tai sellainen raskas?, unet todella värikkäitä/erikoisia (kahdesti olen jopa nähnyt unta, että kerron olevani raskaana..), öisin herään kuumuuteen ja se tunne siitä, että nyt!!! Mutta kuten mainitsin niin aivan samat oireet olivat aikaisemminkin enkä ollut raskaana joten saa nähdä menevätkö nämäkin vauvakuumeilun piikkiin!! Jännäillään :)

Nana#

279/416 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Marjaana, toivotaan että muuttuu vielä plussaksi.

Nana#, täälläkin testit polttelee kaapissa, vaikka päätin etten testaa etukäteen. Pitikin mennä ostamaan niitä, ja vielä 2 kerralla :D

ON: Jännät päivät edessä. Vatsaa turvottaa, mutta toisaalta se on ollut sama juttu aina myös ennen menkkoja. Pinna on ollut pari päivää ihan järkyttävän kireellä :/ Liekö osansa tällä odottelulla, missä en tosiaan ole hyvä.. Nyt pitäisi saada muuta ajateltavaa muutamaksi päiväksi niin jospa se tästä. Hauskaa viikonloppua kaikille :)

Blowfish

Vierailija
280/416 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Aloittakaas joku nyt se Kesäkuiset, että päästään sinnekin kirjoittelee :) :)