Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta!

10.05.2008 |

Kyllä nyt on niin fiiniä, että osaakohan tällänen landepallo käyttääkkään.

Meillä voidaan ihan ok. Eetu täytti 8.päivä 8kk. On se aika vaan mennyt tosi nopeesti. Meillä ryömitään kovaa vauhtia. Jalat toimii välillä konttausasennossa, mutta kädet ei. Kyllä asento toimii paikallaan ollessa, mutta ei sitten kulkiessa. Rappuset on kova sana. Kipeää jo ekalle rappuselle, mutta ei onneksi sen korkeammalle. Tosin kova itku voi tulla jos siltä ekaltaki tippuu. Neiti on taas alkanut jättelemään kamojansa pitkin poikin ja sitten on herralla kova itku jos ottaa pois kädestä...varmaan kaikilla sama vaiva... Herra istuu jo ihan hyvin, muutaman kerran on ite noussut ihan istumaan, mutta muuten on sitten sisko auttanut.

Mulla on ollut kova yskä jo 3vkoa ja kävin toissa päivänä lekurissa. Sain yskänlääkettä. Meinasi, että flunssan jälkiyskä voi kestää ihan 4 vkoa.

Joululahjojen hankinnan olen alottanut... :D Huutonettiin, kun olen koukkuun jäänyt, niin sieltä neidille baby bornille vaatteita. Edullisesti lähtee ja neiti ei tiedä onko aitoja vai ei. Pääasia, että vauvalla on vaatteet päällä.

Meillä on alettu rakentaan terassia tuohon meidän talon eteen. Sillai, että ovesta pääsee suoraan raput alas ja terassille ja sitten taas terassilta pääsee autokatokselle rappusia. On siis 5 rappusen verran korkeella maasta.

Nyt pitää mennä, herra kaipaa...

vm78 ja Eetu 0809

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti mennä tonne sisseihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla