En voi ymmärtää miksen saa muuta kuin panoseuraa
miehistä. Hauskanpitoon ja seksiin kyllä kelpaisi mutta muuta vakavampaa ei... Pidempiaikainen miesystävänikin osoittautui pettäjäksi hiljattain, oli vedättänyt minua aivan täysin; esitellyt suvulleen jne ja salassa pitänyt peliä muiden naisten kanssa. Olen todella ahdistunut asiasta. :(
Kommentit (42)
Mulla sama.
Oon hoikka ja ihan nätti -vaalea kylläkin, mutten mikään superblondi- mutta enemmänkin semmonen luonnonlapsityylinen, ei oo kajaleita tai kynsilakkoja.
En käy baareissakaan, mutta ne muualta mukaan tarttuneet on aina jääny lyhyeen tai fwb-tasolle. Ootan et ikää tulee. Itelle ja miehille. Oon 29v ja en oikein tykkää itseäni kovin paljon vanhemmista miehistä ja kyllä noi kolmikymppiset ukot sorry vaan on vielä aikamoisia playereita - tai naimisissa.
nainen jos haluat pitempi aikaisen ystavan nin txt puh 0408119544 olen luotetava mies
Yksi syy voi olla liika valikoivuus.
Miehillä on seksin suhteen paljon löyhemmät kriteerit kuin seurustelun. Nainen, joka ei kiinnostu kuin itseään parempitasoisista miehistä, ei löydä muuta kuin seksiä.
Millainen ihminen olet? Minä taas haaveilen joskus salaa ns. pelkästä panoseurasta, mutten uskaltaisi IKINÄ kokeilla sellaista :)
Olisi kivaa, jos joku mies edes flirttaisi siinä mielessä, mutta kun ei niin ei...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2012 klo 17:20"]
kunnes tajusin, että kyse on miellyttämisen tarpeesta. Lähdin liian helposti juttuihin mukaan.
Tajusin, etteivät miehet arvosta minua, jos en arvosta itseäni.
Eivätkä ne arvosta yhtään enempää mutta todennäköisesti vähemmän, jos annan heti persettä.
Nykyinen mieheni sanoo joskus baarissa, että olipas helpon näköinen nainen, vaikka mun mielestä näytti ihan normaalilta. Mieheni sanoi, että toisista vaan näkee naamasta, että niiltä saa ihan saman tien, jos haluaisi.
[/quote]No hyi, en vois olla tuollaisen miehen kans, arvostan itseäni enemmän. (nykyään)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 17:48"]
Se vasta karmeaa onkin, kun ei saa seuraa kumpaankaan.
[/quote]
Niin on. Ja vielä enemmän kyrsii se, kun joka paikassa sanotaan, että nainen kuin nainen saa seuraa, kuhan vaan ulkona käy. Eipä mee niin.
olet vain törmännyt fiksuihin miehiin, he tarvitsevat vain seksiä, ilmaista tai ostettua. vain idiootit lähtevät naisten kanssa parisuhteeseen
Kasooko sieltä takaisin nainen, jonka ulkonäkö sanoo "alla vai päällä?"
vai nainen, jonka ulkonäkö sanoo "lähdetkö elokuviin?"
Erosin yli 15 vuotta kestäneestä suhteesta. Loppuaikoina vain seksi toimi exän kanssa. En ollut tottunut olemaan ilman seksiä ja halusin seksiä. Ainoat jotka kiinnostuivat olivat ukkomiehiä. Jätin väliin. Ilman seksiä olin melkein vuoden. Tuntui, että aloin olemaan epätoivoinen. Kaverinikin ihmettelivät, kun ei mitään yhdenillan juttuja minulla ollut.
Vanha tuttu alkoi piirittämään minua. Suostuin viimein treffeille, koska hän saa minut nauramaan ja halusin seksiä. Illan päätteeksi, hän sanoi ettei suostu seksiin kanssani ekoilla treffeillä. Hän oli sata varma, että jos olisimme sekstailleet, meillä olisi mennyt kaveruus ja ei oltaisi tavattu uudelleen. Mikä varmasti pitää paikkaansa, koska olisin ollut niin valmis seksiin. Hän sai silmäni auki ja huomasin, ettei mies ole muutenkaan huono vaihtoehto. Nyt ollaan tapailtu vasta pari kuukautta ja olen hyvin ihastunut. Viidet treffit meni ennen kuin sain seksiä.
Että joskus näinkin päin.
Ei se ole seksistä kiinni. Minä olen yleensä nussinut kaikkia jo ekatreffeillä tai suoraan baaristakin, mutta silti ovat vaan viereen jääneet tai perään naukumaan. Useasta on tullut ihan oikeita suhteitakin.
Ehkä syy on ollut HYVÄSSÄ seksissä jota minulta saa. Eihän huonoa panoa haluta parisuhteeseenkaan, ellei olla täysin ihastuneita.
tai oli, nykyään en enää ole se kiltti joka suostuu kaikkeen vaan odotan sitä miestä joka oikeasti haluaa muutakin kuin seksiä. Jos sellaista ei löydy niin olkoon.
Minulla ex-miesystävä ilmoitti facessa olevansa sinkku, ja siihen se suhde loppui. Miehellä oli jo viikon kuluttua sinkkuusilmoituksesta viikonlopun kestävät hotellitreffit jonkun toisen naisen kanssa. Ton sain tietää exäni veljeltä.
No, kuitenkin en suostu enää mihin sattuu, olen valikoiva ja en niin myöntyväinen
Arvostus ei todellakaan ole kiinni siitä, koska sänkyyn mennään. Lukuunottamatta ensimmäistä vakavaa parisuhdettani olen päätynyt sänkyyn heti suhteen alussa, ja kyllä minut on haluttu senkin jälkeen. Olen ollut kahdessa pitkässä ja yhdessä lyhyemmässä suhteessa naisia arvostavien, uskollisten ja intohimoisten miesten kanssa, joita ei ole pätkääkään haitannut se, että olen ollut halukas.
Vika voi olla miestyypissä: kuten tuo eräs ap:n kaltaisesta tilanteesta aiemmin kärsinyt kertoikin. Näkisin kuitenkin, ettei tilanne hänen kohdllaan ole juuri korjaantunut: en ole ikinä kuullut miehen arvioivan naisia helpon näköiseksi tai mittaavan ylipäätään ihmisarvoa sillä, pitääkö joku seksistä. Ehkä minulla siksi onkin ollut hyviä ja minua kunnioittavasti kohtelevia rakastajia.
Rehellisyyden nimissä, on minulla ollut yhden illan juttuja, joista ei ole sen koommin kuulunut, mutta yleensä en ole itsekään halunnut niistä sen kummempaa, joten so? Näistäkin jotkut olisivat halunneet vakavampia suhteita, toiset varmaan kuvittelivat tehneensä minulle oharin.
Vain kerran olen kuullut miehen suusta pohdinnan "en voisi seurustella naisen kanssa, joka antaa heti" ja totesin mielessäni (valitettavasti en ääneen), että en voisi seurustella noin kaksinaismoralistisen miehen kanssa.
Samalta mustakin tuntui pari vuotta sitten, mutta se on ihan tuurista kiinni. Nykyään olen naimisissa ja kun katson taaksepäin, niin ihan muutamia vuosia mä lopulta olen ollut sinkkuna ja ihmetellyt kun ei ketään löydy vakavampaan suhteeseen.
Sun pitää ensisijaisesti tajuta, että olet sellainen kuin olet. Ihan yhdentekevää, oletko av-mammojen tai jonkun kohtaamasi urpon mielestä liian vaikea tai helppo, lihava tai laiha, iloinen tai synkkä tai ihan mitä vain. Sitten kun se oikea tyyppi löytyy, sä olet juuri oikeanlainen. Ei siitä olisi niiden muiden kanssa mitään tullut kuitenkaan - haaskattuja vuosia, yrityksiä muuttaa toista mieleiseksi ja ruma loppu kitkerälle suhteelle. Elä elämääsi ja aivan varmasti se sopiva mies löytyy, muut voivat pitää tunkkinsa.
Samalta mustakin tuntui pari vuotta sitten, mutta se on ihan tuurista kiinni. Nykyään olen naimisissa ja kun katson taaksepäin, niin ihan muutamia vuosia mä lopulta olen ollut sinkkuna ja ihmetellyt kun ei ketään löydy vakavampaan suhteeseen.
Sun pitää ensisijaisesti tajuta, että olet sellainen kuin olet. Ihan yhdentekevää, oletko av-mammojen tai jonkun kohtaamasi urpon mielestä liian vaikea tai helppo, lihava tai laiha, iloinen tai synkkä tai ihan mitä vain. Sitten kun se oikea tyyppi löytyy, sä olet juuri oikeanlainen. Ei siitä olisi niiden muiden kanssa mitään tullut kuitenkaan - haaskattuja vuosia, yrityksiä muuttaa toista mieleiseksi ja ruma loppu kitkerälle suhteelle. Elä elämääsi ja aivan varmasti se sopiva mies löytyy, muut voivat pitää tunkkinsa.
Ja se että olet jonkun kanssa, suhteessa oli se pano tai mikä tahansa suhde, elä tee miehestä elämäsi keskipistettä. Jos olet sopinut muuta menoa ja mies soittaa, elä muuta menojasi miehen takia. Älä unohda ystäviäsi miehen takia. Mä tein sen virheen että unohdin oman elämän ja aloin "riippumaan" miehessä. Oli aina saatavilla kun hän pyysi, elin vain häntä varten. Ei enää tuota minulle.
Mun oma elämäkin on arvokasta, mun ystävät ja perhe ne on tärkeitä
Miehet eivät arvosta naista, jolta saa helposti seksiä. Eivät ole koskaan arvostaneet, eivätkä tule koskaan arvostamaankaan: vaimoehdokkaaksi ei harkita naista, joka on jalat levällään puolikkaasta sanasta ja hymystä. Sellaista voi nusaista nopeasti, ei viedä alttarille.
Tuota en tiennyt. Pitääkö minun nyt erota? 10 vuotta mennyt vaimon kanssa hienosti, vaikka harrastimme seksiä kaksi-kolme tuntia tapaamisesta.
Jos haluu säilyttää mielenkiintoa ni kannattaa hieman mysteerinen olla eikä paljastella kaikkia kortteja heti kuten: http://www.panoseuraa.org/salaperaisyys-seksisuhteessa.php . Toki pelkkä panoseuraki kelpaa aina joskus ja panoseurasta voi tulla parisuhde jos hassusti käy.
ottasit minut nii saisit ainaki miestä.....vitsi.no koitahan löytää
[quote author="Vierailija" time="10.09.2012 klo 11:38"]
Miehet eivät arvosta naista, jolta saa helposti seksiä. Eivät ole koskaan arvostaneet, eivätkä tule koskaan arvostamaankaan: vaimoehdokkaaksi ei harkita naista, joka on jalat levällään puolikkaasta sanasta ja hymystä. Sellaista voi nusaista nopeasti, ei viedä alttarille.
Tuota en tiennyt. Pitääkö minun nyt erota? 10 vuotta mennyt vaimon kanssa hienosti, vaikka harrastimme seksiä kaksi-kolme tuntia tapaamisesta.
Kirjoittaja luultavasti yleisti, ei tarkoittanut ihan joka ikistä ihmistä maan päällä. Älä ota itseesi.
Mieti näytätkö siltä että haet vaan seksiä. Paljastavia vaatteita, rakennekynnet, räikeät meikit yms.