Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos et laihdu näillä vinkeillä, uskon että huijaat!

Vierailija
06.08.2012 |

siis miksi ihmeessä kokeilette kaiken maailman mitä näitä nyt on mehudiettejä ym.

siis se mehupaasto on esimerkiksi täyttä paskaa, ystävätär kokeili sitä viikon ajan, eli 7 päivää litki pelkkää mehua... no laihtuhan se ja aika paljonkin ja aika nopeesti. mut hups! sit kun se rupes syömään taas normaalisti nii liho äkkiä entiseen painoonsa! ihan turhia oli noi sen dietit ja miettikääpä mitä rääkkiä se teki elimistölle KUN EI SYÖ MITÄÄN VAAN PELKÄSTÄÄN JUO ! ei oo terveellistä. kyllä siinä suolet kutistuu ja vatsalaukku.......... kohta ei mahdu koko ruokaa sisälle ollenkaan ja muutenkin saattaa tulla aika huono olo ja mennä elimistö ihan piupau sekasin...

kaikista parhain keino laihduttamiseen on se että syö normitavalla terveellisesti ja liikkuu! ja kun rupeaa laihduttamaan niin jättää makeiset ja roskaruuan pois, se on ainut pois jättö... ja lisää hiukan normaalia enemmän liikuntaa, ja jos ei ennen oo liikkunu lähes yhtään niin sit sitä on lisättävä huimasti!!

mutta mä oon 160cm ja painan jotain 52kg summa mutikassa oisko näin sanottuna ja mun ruokavalio on suht tällänen:

aamulla syön vaan yhden viilin ja juon vitamiinijuoman

no päivällä en syö oikeestaan mitään, saatan vaan juoda ja taas yleensä mehua

no sit klo 15:00 lämpimän ruuan joka kattaa perus kotiruuan esim. itse tehdyt lihapullat ja perunamuussi ja sitten joku hyvä raikas esim. fetajuustosalaatti ja mehua

iltapalaksi pari leipää ja mehua jos on jäljellä tai sit vettä

viikonloppuna perjantaina ja lauantaina napostelen popcorneja, sipsejä ja dippikastikkeita. tai suklaata, karkkia kohtuudella

paino pysyy samassa ja vatsa toimii kerran päivässä!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkihan ei todellakaan tee 8-16 työviikkoa.

t. yötyöläinen

Paljon sulla on ikää? Joku 16v? Käytkö sä koulussa tai töissä tai mitään, kun kymmeneltä heräät?

Vierailija
22/47 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos ap:llä toimii, mutta minä ainakin tarvitse ravintoa, jotta jaksan töissä. Klo 15 työpäivä on jo ohi, ja silloin ei ole mitään järkeä tankata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömästi, miksi? Eikö niitä voisi korvata jollain, hedelmillä, itse tehdyillä herkuilla tmv?

Vierailija
24/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tänä päivänä joku olla noin täydellisen tietämätön ravintoaineista, proteiineista, hiilihydraateista, rasvoista? Luetko sinä ollenkaan, mitään?

Vastauksena kysymykseen: ruokavaliosi on surkea.

ja vettä juon sillon tällön.

mansikoitakin oon syöny nyt vähän kesällä ja sit luonnosta syön marjoja kuten mustikoita muutamia ym. jos liikun siellä, hedelmiä syön myös sillon tällöin

ja en muuten juo sokerilitku mehua, en minäkään siitä pidä... vaan juon noita gefilus mehuja jotka nostattaa vastustuskykyä ja sisältää maitohappobakteeria

syönkö mä teidän mielestä oikeesti huonosti????

Vierailija
25/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö on nyt se ruokavalio, jota haluat suositella muille sinä oikeana, painon tasaisena pitävänä ruokavaliona? Roskaruokaa, mehuja ja jotain ihme illallisia klo 15.30??? Minkä ikäinen olet?

Ei sinua jaksa, provopelle.

Jollet ole provo (mitä en usko), haepa ihan Googlella vinkkejä esim. tasapainoinen ruokavalio.

ainiin ja piti sanoa että syön yleensä lauantaisin sitten vielä roskaruokaa :D

mansikoitakin oon syöny nyt vähän kesällä ja sit luonnosta syön marjoja kuten mustikoita muutamia ym. jos liikun siellä, hedelmiä syön myös sillon tällöin

ja en muuten juo sokerilitku mehua, en minäkään siitä pidä... vaan juon noita gefilus mehuja jotka nostattaa vastustuskykyä ja sisältää maitohappobakteeria

Vierailija
26/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-aamupalalle jotain HIDASTA hiilaria, esim täysjyväleipää. Koska liikuntamääräsi oikeasti täytyy olla aika kevyt, sulle voi tosiaan riittää yksi viipale. Päälle salaattia kurkkua tomaattia kinkkuviipale. esim.

-ehdottomasti lounas. Kun pidät noin pienellä aamupalalla noin pitkän ruokavälin, ei ihme, että tarvitset päivälliseksi KUNNON aterian. Taitaa mennä välillä ahmimiseksi. Verensokerisi putoaa päivän aikana niin, että lopputuloksena normaalisti liikkuvalla ihmisellä on hirmunälkä, johon elimistön varoituksesta ihminen syö sitte ihan liikaa. Eli mieluummin se kevyt lounas sinne väliin ja raskaan työn tekijöille vähän isompikin. Lautasmallin mukaan et mene pahasti pieleen.

-päivällinen voi ollakin tuo sun mainitsema, lautasmallin mukaan. Aina niitä kasviksia /jälkkärihedelmä mukaan.

-iltapala voi olla vaikka sama kun tuo aamupala, tai sitten jos painoa haluaa pudottaa nin vaikka raejuustoa ja marjoja (ilman sokeria tietenkin) tai rahkaa ilman sokeria +hedelmiä jne.

Juomana vesi tai maito. Mehut on ihan turhia. Kannattaa myös muistaa, että hedelmistä tehdyt täysmehut sisältää hurjasti energiaa, eli ne kannattaa jättää pois kokonaan ja hankkia ne vitamiinit tuoreista. Laihduttaja ei tarvitse lounaalla & päivällisellä välttämättä sitä leipaa, jos kuidut löytyvät jo itse ruoasta. Laihduttaessa voi myös muuttaa lautasmallia niin, että kasviksien osa on isompi kuin se puolet. Helpottaa, jos vaikka lisää vaikka keitettyjen lisäkevihannesten määrää, ne täyttävät hyvin vatsaa.

Siinä olet oikeassa, että suurella osalla auttaisi painonpudotukseen jo se herkkujen jättäminen pois. Tosi moni tuttu on jollain laihiksella ja sitte syös kuitenkin suklaapatukoita, sipsejä jne ja korvaa vain ateriat jollain olemattomalla. Täysremontti siihen syöpöttelyyn ja sitten kun tottuu, niin alkaa oikeasti nauttimaan niistä raejuustomarjaherkuista ja saa SILTI silloin tällöin myös syödä jonkun herkun hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
27/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinkin kysyä minkä ikäinen ap on? Kielestä päätellen kohtuu nuori.

Nuorena ja nuorehkona aikuisena voi syödä enemmän, mutta kun ikää tulee enemmän aineenvaihdunta hidastuu, ja pitäisi syödä vähemmän.

Luulen että huomaat tämän konkreettisesti kun ikää alkaa olla 30-40+.

Vierailija
28/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kunnossa ole, mutta kaikki tavallaan.

Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että yksittäiset dieetit ei laihduta kuin hetkeksi. Pysyvään laihdutukseen pitää kuitenkin myös syödä hyvin. Sinä jätät koko lounaan väliin ja se saattaa sinulla toimia, mutta aika harvalla muulla toimisi. Päinvastoin, elimistö alkaisi käydä säästöliekillä ja ruveta säilömään rasvoja, jos vaihtaisi sinun dieetillesi.

Liikunnan lisääminen ei koskaan ole huono juttu. Mutta ei silläkään kaikki laihdu.

Tiedäthän on sairauksia, jotka ylläpitävät painoa. Itselläni sattuu olemaan sellainen ja jokainen laihdutettu kilo vaatii työtä.

Vierailija
29/47 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee gefilukseen, katsopas joskus kuinka paljon siinä on hiilareita=sokeria. Kannattaa tarkistaa ennen kuin sanoo ettei juo sokerilitkuja, saatat yllättyä :D

Vierailija
30/47 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/47 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosi pysyy samassa, mutta et laihdu.

Ainoa oikea on karppaus.

Eli jättäkää myös ap:n neuvot paskakoriin.

Vierailija
32/47 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ap:n otsikossahan luki nimenomaan laihdutuksesta. Tuo on taatusti hyvä tapa laihduttaa.

tuossahan ap:n aloituksessa luki ettei laihdu vaan paino pysyy samassa.

eli hän syö tosi typerästi. kukaan ei laihdu noin, että aamulla ei juuri mitään ja päivällä ei myöskään ja sitten klo. 15 syö ja viikonloppuisin sipsejä ja limsaa ja karkkeja.

ihan paskoja neuvoja.

Vierailija
33/47 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin sen, miten huonosti aliravitun äly toimii. Typerästi kirjoitettu ja sekava viestikin saattaisi saada paremman ulkoasun, jos kirjoittaja söisi edes lounaan ja aamulla viilin sijasta vaikka maitorahkan.

Vierailija
34/47 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä laihana pysyminen tarkoita että syöt oikein ja terveellisesti...

Vierailija
35/47 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit joskus juustoja ja kaakaota juon myös aika paljon.

joten syönhän mä kuitenkin maitotuotteitakin :o

nii ja dipitkin tehdään kermaviiliin, on joissain ruuissa maitoa

Niin joo, ja onhan niissä sipseissäkin perunaa joka on sinänsä terveellistä..

Vierailija
36/47 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, http://buytaxfreecigarettesonline.com/#5391 cheap cigarettes online,

Vierailija
37/47 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä vituttais tollasella kitukuurilla :D

Vierailija
39/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP painaa vähän yli 50kg!kerro sinä 100-kiloinen kuinka sinun ruokavaliosi on niin paljon parempi? Kateus, kateus, kateus... I rest my case. Menkäähän nyt läskit jääkaapille ettei vaan sokerit mene liian alas, hui...

Vierailija
40/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP painaa vähän yli 50kg!kerro sinä 100-kiloinen kuinka sinun ruokavaliosi on niin paljon parempi? Kateus, kateus, kateus... I rest my case. Menkäähän nyt läskit jääkaapille ettei vaan sokerit mene liian alas, hui...

ja jonkun viilin latkimisesta? Onneksi ei tartte nähdä nälkää ja syödä ravintoköyhää ruokaa ja voi silti olla hoikka ja hyväkuntoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi