Ei pettämiseen tarvita aviokriisiä, yöpoissaoloja, työpaikan juhlia tai edes työpaikkaa
Täällä näkee usein argumentointia tyyliin 'mieheni ei ehdi pettämään' tai 'meillä menee niin hyvin, ettei tarvi pettää'. No, minä olen kahden pienen kotiäiti onnellisessa parisuhteessa, ja petän silti. Kukaan teistä ei (toivottavasti!) ole puolisonsa kanssa 24/7, joten jos toinen haluaa pettää, se on aina mahdollista. Itse käyn pari kertaa viikossa 'lenkillä'. Haluan vielä lisätä, että pettämiseen ei tarvi sen kummempaa syytä kuin seikkailu. Rakastan miestäni enkä etsi uutta parisuhdetta. 'Vika' ei siis aina ole petettävässä.
Kommentit (25)
itsekin pettänyt "kauppareissuilla", "kirjastossa käydessä", ystävän luona käydessä. Minulla on ollut kaksi ystävää jotka kaikki olemme toisillemme antaneet alibeja pettämisreissuille. Kaikki avioliitossa ja eikä aikomustakaan erota.
Täällä näkee usein argumentointia tyyliin 'mieheni ei ehdi pettämään' tai 'meillä menee niin hyvin, ettei tarvi pettää'. No, minä olen kahden pienen kotiäiti onnellisessa parisuhteessa, ja petän silti. Kukaan teistä ei (toivottavasti!) ole puolisonsa kanssa 24/7, joten jos toinen haluaa pettää, se on aina mahdollista. Itse käyn pari kertaa viikossa 'lenkillä'. Haluan vielä lisätä, että pettämiseen ei tarvi sen kummempaa syytä kuin seikkailu. Rakastan miestäni enkä etsi uutta parisuhdetta. 'Vika' ei siis aina ole petettävässä.
*Että kukaan teistä ei ole löytänyt tyyneyttä ja sitä oikeaa tyydyttävää rakkautta avioliitossaan. Tyytykää sitten tuohon elämäntapaan.*
ymmärrätte olevanne paskoja ihmisiä te pettäjät. Kohtuullista olisi ainakin kertoa puolisolleen pelisäännöt, että hänkin sitten halutessaan voisi antaa itselleen luvan "vähän seikkailla"...
ei tarvita.
niinhän se minunkin ex-mies v. 2011 kuvitteli, että "salireissuista" ei jäädä kiinni.
Oletko valmis menettämään kaiken?
"Puolet pettää eli joka toinen"
Asia on niin, että noin puolessa parisuhteissa koetaan pettämistä. Jos puolet, jotka ovat osallisena parisuhteessa, pettäisivät, olisi keskimäärin jokaisessa suhteessa pettämistä.
Eli n. 25% parisuhteessa elävistä pettää.
Luku voi olla kyllä alhaisempikin.
Niin makaatte kuin petaatte. En kyllä ymmärrä miksi ap käy täällä "kehuskelemassa". Pettäminen sattuu.
T. petetty osapuoli
itsekin pettänyt "kauppareissuilla", "kirjastossa käydessä", ystävän luona käydessä.
Minulla on ollut kaksi ystävää jotka kaikki olemme toisillemme antaneet alibeja pettämisreissuille. Kaikki avioliitossa ja eikä aikomustakaan erota.