Onko ruokien hinnat jo nousseet?
Ihmettelin kaupassa kun juuri mitään ei enää ollut alle euron. Olen vielä keväällä ostanut alle euron pizzoja yms. einesosastolta työpaikkalounaaksi. Nyt pikkupizzatkin näkyivät olevan 1,50 vähintään.
Kommentit (13)
Huomasin että kaurahiutaleiden hinnat nouseet sekä rahkan jopa 10 senttiä prk ja myös raejuuston hinta noussut jne eli hintojen nousu varmaankin jo alkanut.
Onko hinnannousuilla jokin aikataulu? Eikö kaupat voi korottaa hintoja yhtä lailla ihan milloin vain? En ole ikinä ajatellutkaan, että hinnankorotukset olisi johonkin tiettyyn aikaan. Olen vain kuvitellut, että hintoja nostetaan sen mukaan miten sisäänostohinnat muuttuu.
Onko hinnannousuilla jokin aikataulu? Eikö kaupat voi korottaa hintoja yhtä lailla ihan milloin vain? En ole ikinä ajatellutkaan, että hinnankorotukset olisi johonkin tiettyyn aikaan. Olen vain kuvitellut, että hintoja nostetaan sen mukaan miten sisäänostohinnat muuttuu.
mutta uutisten mukaan sen piti tapahtua vasta vuoden vaihteen jälkeen
Maustamaton jogurtti (1,5% rasvaa) 500g purkki 0,49€. Metsämarjakeitto (kotimainen, sokeriton) 1,39€/litra. Luomumaito 0,99€/litra. Moniviljapatonki 0,89€ kpl. Jne.
Maustamaton jogurtti (1,5% rasvaa) 500g purkki 0,49€. Metsämarjakeitto (kotimainen, sokeriton) 1,39€/litra. Luomumaito 0,99€/litra. Moniviljapatonki 0,89€ kpl. Jne.
Saksalaista taisi olla. Ne Milbonan maidot ovat muistaakseni Valion.
ja maidon haen tilalta, 0,50 euroa/litra. Halvempaa ja parempaa!
Saksalaista taisi olla. Ne Milbonan maidot ovat muistaakseni Valion.
jonka olen havainnut sopivan itselleni
Selvästi yli inflaation on ruuan kallistuminen jo nyt, eikä loppua näy. Kun kuivuus vie USA:n rehusadon, se näkyy meilläkin. Toivottavasti hintakehitys johtaa siihen, että ihmiset alkavat tehdä itse enemmän ruokaa ja jättävät valmisruuat vähemmälle.
Selvästi yli inflaation on ruuan kallistuminen jo nyt, eikä loppua näy. Kun kuivuus vie USA:n rehusadon, se näkyy meilläkin. Toivottavasti hintakehitys johtaa siihen, että ihmiset alkavat tehdä itse enemmän ruokaa ja jättävät valmisruuat vähemmälle.
Perunakilo oli meilläpäin melkein 3 euroa hetki sitten ja sllä rahalla saa jo pizzat perheelle
Perunakilo oli meilläpäin melkein 3 euroa hetki sitten ja sllä rahalla saa jo pizzat perheelle
vertailemaan näitä kahta... Ja voi tosiaan olla halpaa sillä hetkellä, mutta entäs kaikki muu? Terveellisyys, tuoreus ja maku?
luulin, että hintojen korotus tapahtuu vasta vuodenvaihteen jälkeen