Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä nyt niinku hienot kengät?

Vierailija
05.08.2012 |

http://www.rantapallo.fi/mungolife/2012/08/04/eye-tiger/

Alennuksesta nuo kengät joku 300e ja ovh joku 600+. Aivan jäätävän rumat? :D Mulla on kenkäkaapissa kauniimpia kenkiä joista oon maksanu 40-50e. Myös kestäviä.

Eihän noissa kengissä mikään muu maksa ku merkki?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ymmärrä muotiblogin ideaa. Bloggarin TYÖ on näyttää hyvältä ja hankkia säännöllisin väliajoin uusia vaatteita pysyäkseen kiinnostavana lukijoiden silmissä. Bloggari saa TULONSA blogista. Toki monilla bloggareilla on joku sivuduuni tms, mutta suosituimmat blogit ovat LIIKEYRITYKSIÄ. Bloggari ei pitkällä tähtäimellä säästäisi, jos jättäisi kengät hankkimatta, koska blogin idea kuivuisi kokoon ja lukijat häviäisivät. Ymmärrätkö?

Siis oikeasti, olen aika ihmeissäni näiden erinäisten blogien suhteen kun tuntuu että rahaa on tolkuttomasti millä mällätä ja kaikki se raha menee siihen omaan nassuun ja habitukseen.

En voi käsittää miten kukaan haluaa laittaa useita satoja, jopa tuhannella, alkavia summia johonkin laukkuun, kenkiin ja ylipäätään vaatteisiin ja säännöllisesti:O

Vierailija
22/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyydytystä ihminen siitä saa, että tepastelee jonkun aikaa tuollaisilla? Suurin osa vastaantulevista ihmisistä ei niitä edes näe, ja jos näkee, ei tiedä, mitä merkkiä ne ovat ja paljonko maksoivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi on tosi hauskat kengät. Noilla koroilla en pystyisi kävelemään, mutta jos olisi joku tasapohjainen malli ja vielä pehmeää nahkaa, voisin ottaa ne vaikka töihin sisäkengiksi. Tosin, en kyllä maksaisi noista neljääkymppiä enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi