Onko nämä nyt niinku hienot kengät?
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2012/08/04/eye-tiger/
Alennuksesta nuo kengät joku 300e ja ovh joku 600+. Aivan jäätävän rumat? :D Mulla on kenkäkaapissa kauniimpia kenkiä joista oon maksanu 40-50e. Myös kestäviä.
Eihän noissa kengissä mikään muu maksa ku merkki?
Kommentit (23)
Se, että sun silmää miellyttää halpiskrääsä, ei tee siitä halpiskrääsästä yhtään sen hienompaa.
blogaaja edestä, blogaaja takaa, blogaaja seisoo, blogaaja makaa... Mielenkiintoinen blogi ;-)Ja siis tämähän oli matkustusblogi?
Maailmanympärimatkalta raportoi vielä joku aika sitten. Ja nuo kengät on minustakin tosi hineot.
blogaaja edestä, blogaaja takaa, blogaaja seisoo, blogaaja makaa... Mielenkiintoinen blogi ;-)Ja siis tämähän oli matkustusblogi?
ainakin tuntuu reissaavan vaan samassa porttikongissa. Onhan siellä kyllä varmaan eksoottiset tuoksut ;-) Ei siinä mitään, hyvä blogi varmasti niille, joita kiinnostaa muoti, mutta ehkä nyt kun pääpaino on muussa kun reissaamisessa, voisi blogia jatkaa muualla? Tosin sitten menisi mainostuotot...
Kun olis kasaan puristettu prinssinnakkeja
ei ole mitkään asiallisten aihteerikkötyyppien kengät, huisin hienot popot!
melkeen kaikki mahdollinen mitä voi. On vetskaria ja korkoa ja nauhoja eikä tätä komboa ihan oikeesti voi kukaan sanoa tyylikkääksi.
Mun mielestä Anna on kuitenkin symppistyyppi ja potentiaalisesti fiksuksi kasvaja :) En jaksa kauheasti hänen pukeutumistyyliään analysoida, nuori hyvännäköinen likka ja nauttikoon siitä, näyttää kivalta laittoi päälleen mitä hyvänsä! Ihanaa kesää ja nuoruutta hänelle ja kaltaisilleen!!
Kyllä ovat hienot. Se, että sun silmää miellyttää halpiskrääsä, ei tee siitä halpiskrääsästä yhtään sen hienompaa.
Se, että sinua voidaan huijata hikipajassa tehdyn tuotteen ylimitoitetulla hinnalla, ei tee siitä ylihinnoitellusta roskasta yhtään sen hienompaa.
tuota miNmiä edestä ja takaa. kengät ja muut pytkyt panisin roskikseen. Spruitts!!!
Ja siis tämähän oli matkustusblogi?
No eihän kun mungolife on lifestyleblogi!
No minä pitäisin noita...ei vaan ole varaa..erikoiset kengät on kivoja:)
Kauneus on katsojan silmässä.
mutta en maksaisi 300 vaan käyttäisin ne rahat sitten jo useampiin kenkiin tai muuhun mieluummin. Mulla on aika kova kipuraja jo 100 €, paitsi ehkä talvisaappaissa. Eli jos kengät maksaa 100 € niin täytyy olla tosi ihkut ja tarpeeksi käyttömukavuutta.
noiden kenkien kanssa ja taisi siinä lukeakin niin. Olisi siis kiva nähdä nuo kengät jonkun muun, sopivamman asun kanssa. Anna sanoi, ettei kenkien väri tule kuvassa esiin oikeana.
Ymmärrän Annaa siinä mielessä, että kengät voi vaan tuntua oikeilta, jos hän on nyt hurmaantunut noista ja on varaa tehdä kaupat niin sittenhän kaikki on hyvin. Itselläni ei ole varaa laittaa satasia kenkiin, sillä hinnalla odotan jo, että kengät on laadukkaat, näyttävät ja hyvät jalassa. Eli toivottavasti on.
... kengissä on oikeasti jujua ja mielestäni näissä on: SIKAMAGEET! Ottaisin, mutteivät ole mun tyyliä.
... kun vetää vetoketjulla kärjen umpeen.
En ostaisi kirpparilta edes kahdella eurolla.
Siis oikeasti, olen aika ihmeissäni näiden erinäisten blogien suhteen kun tuntuu että rahaa on tolkuttomasti millä mällätä ja kaikki se raha menee siihen omaan nassuun ja habitukseen.
En voi käsittää miten kukaan haluaa laittaa useita satoja, jopa tuhannella, alkavia summia johonkin laukkuun, kenkiin ja ylipäätään vaatteisiin ja säännöllisesti:O
taas huikean hienot! Paita on kyllä sikaruma.