Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä nyt niinku hienot kengät?

Vierailija
05.08.2012 |

http://www.rantapallo.fi/mungolife/2012/08/04/eye-tiger/

Alennuksesta nuo kengät joku 300e ja ovh joku 600+. Aivan jäätävän rumat? :D Mulla on kenkäkaapissa kauniimpia kenkiä joista oon maksanu 40-50e. Myös kestäviä.

Eihän noissa kengissä mikään muu maksa ku merkki?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas huikean hienot! Paita on kyllä sikaruma.

Vierailija
2/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sun silmää miellyttää halpiskrääsä, ei tee siitä halpiskrääsästä yhtään sen hienompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogaaja edestä, blogaaja takaa, blogaaja seisoo, blogaaja makaa... Mielenkiintoinen blogi ;-)Ja siis tämähän oli matkustusblogi?

Vierailija
4/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanympärimatkalta raportoi vielä joku aika sitten. Ja nuo kengät on minustakin tosi hineot.

blogaaja edestä, blogaaja takaa, blogaaja seisoo, blogaaja makaa... Mielenkiintoinen blogi ;-)Ja siis tämähän oli matkustusblogi?

Vierailija
5/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tuntuu reissaavan vaan samassa porttikongissa. Onhan siellä kyllä varmaan eksoottiset tuoksut ;-) Ei siinä mitään, hyvä blogi varmasti niille, joita kiinnostaa muoti, mutta ehkä nyt kun pääpaino on muussa kun reissaamisessa, voisi blogia jatkaa muualla? Tosin sitten menisi mainostuotot...

Vierailija
6/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaat tulee kengänkärjen yli.

Vierailija
7/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaat tulee kengänkärjen yli.

Vierailija
8/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olis kasaan puristettu prinssinnakkeja

Vierailija
9/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitkään asiallisten aihteerikkötyyppien kengät, huisin hienot popot!

Vierailija
10/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkeen kaikki mahdollinen mitä voi. On vetskaria ja korkoa ja nauhoja eikä tätä komboa ihan oikeesti voi kukaan sanoa tyylikkääksi.

Mun mielestä Anna on kuitenkin symppistyyppi ja potentiaalisesti fiksuksi kasvaja :) En jaksa kauheasti hänen pukeutumistyyliään analysoida, nuori hyvännäköinen likka ja nauttikoon siitä, näyttää kivalta laittoi päälleen mitä hyvänsä! Ihanaa kesää ja nuoruutta hänelle ja kaltaisilleen!!

Vierailija
11/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat hienot. Se, että sun silmää miellyttää halpiskrääsä, ei tee siitä halpiskrääsästä yhtään sen hienompaa.

Se, että sinua voidaan huijata hikipajassa tehdyn tuotteen ylimitoitetulla hinnalla, ei tee siitä ylihinnoitellusta roskasta yhtään sen hienompaa.

Vierailija
12/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota miNmiä edestä ja takaa. kengät ja muut pytkyt panisin roskikseen. Spruitts!!!

Vierailija
13/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tämähän oli matkustusblogi?

No eihän kun mungolife on lifestyleblogi!

Vierailija
14/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pitäisin noita...ei vaan ole varaa..erikoiset kengät on kivoja:)

Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
15/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en maksaisi 300 vaan käyttäisin ne rahat sitten jo useampiin kenkiin tai muuhun mieluummin. Mulla on aika kova kipuraja jo 100 €, paitsi ehkä talvisaappaissa. Eli jos kengät maksaa 100 € niin täytyy olla tosi ihkut ja tarpeeksi käyttömukavuutta.

Vierailija
16/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden kenkien kanssa ja taisi siinä lukeakin niin. Olisi siis kiva nähdä nuo kengät jonkun muun, sopivamman asun kanssa. Anna sanoi, ettei kenkien väri tule kuvassa esiin oikeana.

Ymmärrän Annaa siinä mielessä, että kengät voi vaan tuntua oikeilta, jos hän on nyt hurmaantunut noista ja on varaa tehdä kaupat niin sittenhän kaikki on hyvin. Itselläni ei ole varaa laittaa satasia kenkiin, sillä hinnalla odotan jo, että kengät on laadukkaat, näyttävät ja hyvät jalassa. Eli toivottavasti on.

Vierailija
17/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kengissä on oikeasti jujua ja mielestäni näissä on: SIKAMAGEET! Ottaisin, mutteivät ole mun tyyliä.

Vierailija
18/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun vetää vetoketjulla kärjen umpeen.

Vierailija
19/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi kirpparilta edes kahdella eurolla.

Vierailija
20/23 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, olen aika ihmeissäni näiden erinäisten blogien suhteen kun tuntuu että rahaa on tolkuttomasti millä mällätä ja kaikki se raha menee siihen omaan nassuun ja habitukseen.

En voi käsittää miten kukaan haluaa laittaa useita satoja, jopa tuhannella, alkavia summia johonkin laukkuun, kenkiin ja ylipäätään vaatteisiin ja säännöllisesti:O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi