Löysin miehen sukista neljä käytettyä kondomia!!
Mieheni yleensä pesee sukat itse, hän on erittäin tarkka siitä että saa pestä itse kaikki vaatteensa. Lähiaikoina hän on ollut todella stressaantunut ja päätin ilahduttaa hänet ja pesin hänenkin vaatteensa. Sukkien sisältä löysin neljä solmittua ja käytettyä kondomia. Minuun hän ei niitä ole käyttänyt, koska minulla on kierukka ja seksi on muutenkin vähänlaista.
Mies on nytkin kuulemma "ylitöissä"... Mitä teen?
Kommentit (76)
Hällä väliä oliko provo vai ei.
Ihmiset eivät niinkään kaipaa sitä totuuspuolta, vaan viihdykettä. Siksi kai porukka tykkää saippuaoopperoistakin. Se tunne, kun saa lukea toisen huonosta tilanteesta, kokea empatiaa samalla kun saa huomata, miten hyvin itsellä menee. Oma parisuhde onkin ihan terve ja kunnossa verrattuna tossun alla olevaan edustusvaimoon, jonka neuroottinen puoliso pettää menemään ;)
tämä teidän mielestänne oli vaikuttava provo? Vain kaksi sivua.
Kai nyt saman verran saisi aloituksesta, jossa kysytään vaikka kaalikääryleiden ohjeita.
Ei tämä niinkään yksinään ole vaikuttava mutta kuten sanoin, teimme muitakin provoja. Ne ja tämä yhdessä olivat aikamoinen saavutus :)
Ne ja tämä yhdessä olivat aikamoinen saavutus :)
Teille mutta ei muille.
Ne ja tämä yhdessä olivat aikamoinen saavutus :)
Vähän vain juksattiin
mutta ymmärrän, että vastaajia suututtaa.
Tämän voisi melkein rinnastsaa Enkeli Elisan tapaukseen - kyseessähän on melko harmiton huijaus, mutta ihmiset ovat raivoissaan, koska ovat ottaneet todesta asian, joka ei ollutkaan totta. Toiset taas selittelee, että eihän sillä ole väliä onko se totta vai ei, asiasta on silti hyvä keskustella, ja tämänkin tarkoitus on selittää itselle, ettei ollut oikeasti tyhmä kun uskoi jutun.
Jostain kumman syystä siis ihmiset tuntevat itsensä tyhmiksi uskoessaa jutun, joka ei ole totta. Mutta eihän se ole tyhmä, joka uskoo tarinan, joka voisi olla ihan yhtä hyvin totta kuin tarua, pikemminkin se kertoo, että ihminen on itse aika rehellinen eikä sille tule edes mieleen, että jotkut eivät sitä ole.
No, kunhan pohdiskelin aikaa tapaakseni....
ohis
Ja siksi ottaa mukaansa, ettei muija pääse tekemään källiä siittiöillä= elatusmaksut.
Naimassa sun miehes on ei missään ylitöissä,mene katsomaan työpaikalle onko se siellä
Juuso kirjoitti:
Naimassa sun miehes on ei missään ylitöissä,mene katsomaan työpaikalle onko se siellä
Sulla meni tän funtsimiseen viisi vuotta? Onnea.
Laita narulle kuivumaan siihen sukkien vierreen... Kyllä se juttu siitä rupeaa aukenemaan...
Vittu mitä homopetteri-touhua. Hilfigerin homopetteri-sukat... Hahhah. Edustusvaimo 😃... joo'o. Kortsut piilotettu Hilfiger-homopetteri sukkiin.
Tämähän ei ole totta, mutta leikitään että olisi, niin todellakin haluaisin tavata tämän hilfiger homopetteri sukkaan runkkaajan ja hänen edustus🤣vaimonsa
Tunnen yhden miehen, joka itsetyydytystä harrastellessaan laukesi aina omiin sukkiinsa. Siis otti sukan sängyn vierestä, ja tuli sit siihen sukkaan. Sitten niitä spermaisia kuivuneita sukkia oli pitkin sängyn alustaa.
Miksipä ei kortsu ja sukka vielä päälle, voisi tuntua hyvällekin.
Toisaalta pitkät ylityöt voi viitata johonkin muuhunkin. Vaikea sanoa.
haisiko silli tai ehta toosa kun haistelit sukissa olevia kortsuja. mikäli ei on voinut heittää handuun
nuorena kun vedin handuun lattialla siten että lopussa vähän kynttilällä avustin perseestä niin mälli lenti muistaakseni 43cm pidemmälle kuin normi handuvedossa, mulla oli mittanauha milla toleroin asiaa
Ha ha, vastauksetkin olivat provoja ja menit lankaan! :)