Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia? Mieheni ystävä pettää vaimoaan

Vierailija
13.07.2012 |

ryyppyreissuillaan eri naisten kanssa, heillä on monta lasta... :( En tunne naista ollenkaan, vain miehensä. Vaimo ilmeisesti luulee miehen vain juopottelevan( on päiviä pois kotoa) ja tiedän heidän olleen eron partaalla useasti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain tavalla, esim. nimettömänä, niin ettei miehesi ja kaverin välit mene. Vaikka eipä kovin hyvältä kaverilta vaikuta tollanen paskaläjä.

Mut jotenkin olis kauhee kun tietäis tollasen asian.

Vaikee juttu, onneks ei oo ikinä itelle tullut kohdalle.

Vierailija
2/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni petti minua, niin minua loukkasi syvästi, ettei kaverimme kertonut siitä minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolle julki.. mutten oikein tiedä miten. aitsekin ajattelen tuota naista ja, että hän elää epätietoisuudessa miehensä touhuista.ap

Vierailija
4/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän kyllä tietää, mistä on kyse.

Vierailija
5/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän kyllä tietää, mistä on kyse.

useinmiten pettäminen tulee puun takaa.

Etsi jokin tapa kertoa hänelle.

Vierailija
6/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä elämä on jo tosi huonolla mallilla ja nainen on lähinnä hoitaja. Minusta se seksin harrastaminen ei siihen päälle ole enää paljon mitään. Viina se on vakavampi ongelma, ryyppääjä ryyppää terveyden, kodin ja leivän suusta - sekä omat että läheisten. Seksipuuhissa särkyy vain sydän.

Vierailija
7/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinuna laittaisi mitään viestiä vaimolle. Ethän edes tunne sitä ja tiedä mitä hän jo tietää.

Yritä mielummin puhua miehelle järkeä.

Vierailija
8/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiahan on kuitenkin niin, että viestintuoja ammutaan aina ensimmääisenä

Vierailija
9/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a.. mun miespuolinen työkaverini pettää vaimoaan ja on avautunut siitä kännipäissään minulle. Tekee sitä ihan systemaattisesti ja vaimo sinisilmäisenä uskoo tarinat. Mies on oikea flirttikone, just tässä "kaatoi" firmaan tulleen sihteerin. En tunne vaimoa, joten en todellakaan kerro hänelle, mutta näitä riittä..

Vierailija
10/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehen työ jatkaa geenejään mahdollismman monelle. Naiselle lisääntyminen vaatii pidemmän sitoutumisen (väh. 9kk) sekä lapsen elättäjän eli biologinen motiivi pidempiaikaiseen sitoutumiseen on suurempi. Tämä ikiaikainen eturistiriita on niin syvällä verissä, että ei tule maailmasta ikinä katoamaan.

Vierailija
11/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en haluais että joku tulis mulle kertomaan että mun mies pettää!

ärsyttävää sekaantumista ja sitten kysellään ja juorutaan muiden kanssa asiasta. ja ollaan tekopyhiä ja jeesustellaan kuin ei itse ikinä pettäis yms yms

Vierailija
12/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta anonyymisti. Tämän teet puhtaadti itsekkäistä syistä. Sinun ei ulkopuolisena tarvitse kärsiä toisen virheistä. Olisi kamalaa, jos pilaisit oman elämäsi moinen salaisuus harteillasi.

Vierailija
13/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehen työ jatkaa geenejään mahdollismman monelle. Naiselle lisääntyminen vaatii pidemmän sitoutumisen (väh. 9kk) sekä lapsen elättäjän eli biologinen motiivi pidempiaikaiseen sitoutumiseen on suurempi. Tämä ikiaikainen eturistiriita on niin syvällä verissä, että ei tule maailmasta ikinä katoamaan.

tuo teoria in jonkun pilluhaukan kehittmä. Se on todetu, että miestä vie eteenpäin siemenen kylväminen, eli lisääntyminen. Mutta siihen riittää myös yksi naaras. Kunhan siemenet leviää ja jälkeläiset lisääntyy.

Onhan niitä muitenkin lajeja olemassa missä uros ja naaras ovat pitkään yhdessä. Ei ole mitään näyttöä siitä, ettäkö kivikaudella urokset olisivat paneksineet ympäri kyliä levittämässä siementään, toisaalta näyttää siltä, että jo silloin on pariuduttu pitkäksi aikaa. Toki ainahan niitä mustialampaita joukosta löytyy, mutta ei se koko lajia määrittele!

Vierailija
14/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten älkää ainakaan mulle tulko kertomaan.

Sinun pitäisi sanoa miehellesi, että hän sanoo asiasta kaverilleen ja sanoo vaikka, että asia on tullut muidenkin tietoon, että vaimosi saa varmaan kohta tietää joltakin toiselta jos tämä mies ei itse kerro asiaa vaimolleen.

Vierailija
15/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mieheni naimisissa oleva kaveri ottaa aina sormuksen pois sormestaan kun lähtee baarikierrokselle, eikä mene kotiinsa yöksi. En tiedä tietääkö vaimonsa, mutta muut kyllä tietää tämän pettävän minkä kerkeää.

Itsekään en haluaisi tietää, jos mieheni pettäisi, siksi en ole tällekään vaimolle mitään sanonut. Ehkä hän asian tietää, ehkä ei. Onneksi oma mieheni tulee näiltä baarikierroksilta kotiin jo puoliltaöin, ja lähtevät usein vasta yhdeksän-kymmenen aikaan. Meillä juovat pohjat. Mutta silti en voi tietää mitä oma mieheni sillä välin tekee, minun on vain luotettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän