Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen sukista neljä käytettyä kondomia!!

Vierailija
05.08.2012 |

Mieheni yleensä pesee sukat itse, hän on erittäin tarkka siitä että saa pestä itse kaikki vaatteensa. Lähiaikoina hän on ollut todella stressaantunut ja päätin ilahduttaa hänet ja pesin hänenkin vaatteensa. Sukkien sisältä löysin neljä solmittua ja käytettyä kondomia. Minuun hän ei niitä ole käyttänyt, koska minulla on kierukka ja seksi on muutenkin vähänlaista.

Mies on nytkin kuulemma "ylitöissä"... Mitä teen?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulta edes löydy Hilfigeriä.

Vierailija
22/76 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luet viestin: APUA! Unohettiin että meillä on ehkäysenä kortsu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selviskö tämä, vai oliko provo (kuten epäilen)?

Vierailija
24/76 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kannattaa olla huolissaan. Luultavasti vain runkannut niihin. Tuskin ne kortsut muuten teillä kotona olis.

kuinka moni mies ajattelee että vetäisenpä kortsun tuohon mulkkuni päälle ja sitten vähän käsitöitä!?

Vierailija
25/76 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa kärpäsenä katossa näkemässä miehesi reaktion :-}

Vierailija
26/76 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kannattaa olla huolissaan. Luultavasti vain runkannut niihin. Tuskin ne kortsut muuten teillä kotona olis.

kuinka moni mies ajattelee että vetäisenpä kortsun tuohon mulkkuni päälle ja sitten vähän käsitöitä!?

Niinpä. Ihan oikeestiko joidenkin miehet kuluttaa kortsuja runkkaukseen??? Oma mieheni sanoi, ettei hänellä tulisi mieleenkään tuollainen. Jos tahroja pelkää, niin ainahan voi repäistä talouspaperirullasta useamman arkin sinne vessaan, autoon, työpaikalle yms. mukaan.

Vierailija
27/76 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käske äijäs hakemaan pyykit, kun ne on kuivia. viude, tämän ilmeen tahtoisin nähdä!

Vierailija
28/76 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ne narulle kuivumaan.

Tule kertomaan miten kävi.

Vierailija
29/76 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käske äijäs hakemaan pyykit, kun ne on kuivia. viude, tämän ilmeen tahtoisin nähdä!

Vierailija
30/76 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen hajusta erottaa, onko niitä käytetty tositoimiin. En uskoisi mitään selityksiä.

Vierailija
31/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä...

tapahtuu sitten, kun ne tipat ovat erittyneet, jos seurauksena ei ole yhdyntä? Jatkuuko tiputtelu?

51.

Jos ei masturboi ollenkaan, laukeaa yöllä unessa housuihin. Touhutippoja tulee kiihotustilassa peniksen päähän liukasteeksi siltä varalta, että olisi yhdyntä odotettavissa.

Vierailija
32/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tarina jatkuu?

Vierailija
33/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppia siihen muutaman päivän vanhaan ketjuun, jossa provotehtailija lupasi vastailla kysymyksiin, hävitin sen vai onko ylläpito ollut urpo ja poistanut sen?

Vierailija
34/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. En ole jaksanut tulla tänne päivittelemään. En pessyt sukkia, enkä mitään muutakaan. Mies tuli seuraavana aamuna kotiin. En edes jaksanut kysyä, missä oli. Sanoin vain, että olin löytänyt kondomit.

Mies suuttui ihan silmittömästi, kun olin tonkinut hänen pyykkikoriaan. Huusi ja syytteli. Yritin saada vastausta niihin kondomeihin mutta ei edes kuunnellut. Olen kuulemma pettänyt hänet, koska en totellut. Se oli sen huutokonsertin pääpointti. En saanut sanottua mitään hänelle, kun hän vain huusi ja lähti sitten kotoa pois. Hän lähetti tekstiveistin, että minun pitää "varautua pakkaamaan tavarani". Hän on ollut poissa kotoa koko tämän ajan. En ole uskaltanut soittaa.

Olen lamaantunut. Ahdistaa. En ole saanut pakatuksi, koska en tiedä oliko hän tosissaan vai vain suuttunut. En tiedä milloin hän tulee kotiin ja kuinka pahasti hän suuttuu, jos en ole pakannut.

Vierailija
35/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. JSSAP!

Vierailija
36/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pettänyt sua ja kääns jutun niin että sinä olet pettänyt hänet. Ei kannata mennä tähän ansaan, muista ettet ole tehnyt mitään väärää!! Ukkos on nyt jäänyt kiinni ja nolanut itsensä totaalisesti. Kannattee miettiä vakavasti haluatko tuhlata elämääsi moisen munattoman äijän kanssa.

Vierailija
37/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla puolustusreaktio mieheltä, joka yrittää saada aikaa miettiä selitystä/saada sinut pitämään itseäsi niin syyllisenä miehen loukkaukseen, että annat asian olla.

Ja jos mies ihan omasta puhtaasta luonteestaan sai tuollaisen raivoreaktion, parisuhde saisi minusta jäädä sinun hyvinvointisi vuoksi ihan riippumatta siitä onko mies pettänyt vai ei.

Itse kondomeihin pitäisin todennäköisimpänä selityksenä: Miehellä sivusuhde ja toinen nainen alkaa kyllästyä asemaansa. Hän ei uskalla kertoa vaimolle, jottei mies suutu. Ja ratkaisi tilanteen laittamalla käytetyt kondomit miehen sukkaan, jossa mies pahaa aavistamattomana kantaa ne kotiin (nainen ei välttämättä tiedä pyykkäysjärjestelyistänne). On laskenut, että miehen jäädessä kiinni riitanne saa kimmokkeen miehen eroamiseen. Mutta kakkosnainen voi itse puolustautua miehelle, että kiirussa keräsi ne sukkaan (piiloon vaikka lapsilta, koiralta, ovikellon soidessa) ja piti viedä siitä roskiin, mutta unohtuivat ja siksi onnettomuus pääsi käymään.

Sille, että mies itse olisi kondomit sinne laittanut en keksi mitään muuta selitystä kuin jos runkkailee sinulta salaa, mutta se olisi liian pieni paljastuminen selittämään tuota karjumista, syyllistämistä ja tavaroiden pakkaus-käskyä.

Vierailija
38/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kaikki muumit laaksossa. En käsitä tätä hänen pakkomiellettä pyykkämiseen ja sitten saa raivarin ja syyttää sinua hänen pettäneen sinut kun aioit pyykätä. Wtf?? Vaikuttaa kontrollifriikiltä. Yrittää nyt sumuttaa sinua raivokohtauksellaan ettei tarvisi selittää miten/miksi kondomit löytyivät sukista. Kun tyyppi tulee kotia pyydät selitystä jäätävän tyynenä. Mitkään itkupotkuraivarit tai kyyneleet eivät toimi tällaisen ihmistyypin kanssa. Jos selitystä ei tipu tai raivoaa pyydät häntä pakkaamaan kamansa.

Vierailija
39/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali parisuhde täälläkin PAITSI että kerran erehdyin pesemään 30 pesulämpötilaan tarkoitetun paidan jopa 40. Seuraus: puolen tunnin saarnaus kuinka typerä ja huolimaton olen ja päivän mykkäkoulu. Jepjep...

Vierailija
40/76 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme