Löysin miehen sukista neljä käytettyä kondomia!!
Mieheni yleensä pesee sukat itse, hän on erittäin tarkka siitä että saa pestä itse kaikki vaatteensa. Lähiaikoina hän on ollut todella stressaantunut ja päätin ilahduttaa hänet ja pesin hänenkin vaatteensa. Sukkien sisältä löysin neljä solmittua ja käytettyä kondomia. Minuun hän ei niitä ole käyttänyt, koska minulla on kierukka ja seksi on muutenkin vähänlaista.
Mies on nytkin kuulemma "ylitöissä"... Mitä teen?
Kommentit (76)
Etsä voi olla noin tossun alla ellet sitten ole joku kiltti thai vaimoke.
Toisaalta jos pesette omat kamppeenne muutenkin ja ootte olleet noin edustuspariskunta niin voithan kysyä mieheltäsi voitko jäädä vuokralle? Kämppiksiähän te ootte tähänkin asti olleet.
Sun miehes etunimi alkaa vokaalilla, eikös...?
Ja siksi ottaa mukaansa, ettei muija pääse tekemään källiä siittiöillä= elatusmaksut.
Tää on uskottava selitys. Siltikään ei niitä tuotaisi kotiin. Porvooseen menee.
Oliko ap:n miehellä selitystä asiaan?
haluaisin tietää, mitä tämä tarkoittaa:
Ihan itse voit aiheuttaa tiedostamattasi tilanteita, jossa syntyy spermajälkiä alushousuihin.
Voiko mies siis ejakuloida omia aikojaan hereillä ollessaan ja masturboimatta?
(Kysyn vakavissani.)
Ihan itse voit aiheuttaa tiedostamattasi tilanteita, jossa syntyy spermajälkiä alushousuihin.
(Kysyn vakavissani.)
Varmaan kyse ns. touhutipoista eli kovemman puoleinen kiihotus ollut päällä. Jos housuihin ihan laukeaa, niin sitten kyllä on ollut herkällä päällä ja selibaatissa 100v, mutta ei mahdottomuus.
(Kysyn vakavissani.)
Varmaan kyse ns. touhutipoista eli kovemman puoleinen kiihotus ollut päällä. Jos housuihin ihan laukeaa, niin sitten kyllä on ollut herkällä päällä ja selibaatissa 100v, mutta ei mahdottomuus.
eli tihkuuko spermaa joskus jo etukäteen? Onko se tavallistakin?
51.
Jos ei masturboi ollenkaan, laukeaa yöllä unessa housuihin. Touhutippoja tulee kiihotustilassa peniksen päähän liukasteeksi siltä varalta, että olisi yhdyntä odotettavissa.
tapahtuu sitten, kun ne tipat ovat erittyneet, jos seurauksena ei ole yhdyntä? Jatkuuko tiputtelu?
51.
Jos ei masturboi ollenkaan, laukeaa yöllä unessa housuihin. Touhutippoja tulee kiihotustilassa peniksen päähän liukasteeksi siltä varalta, että olisi yhdyntä odotettavissa.
Itse pidin tuota provona jo otsikon perusteella enkä edes avannut viestiä vasta kuin nyt muutama minuutti sitten. Syy avaamiseen oli se, että muistin nähneeni tuon otsikon aika monta kertaa listoilla eli siihen tuli viestejä vähän väliä. Piti sitten vilkaista, että mistä kirjoitetaan niin ahkerasti. Lisäksi en lue viestejä, jossa on vajaa otsikko malliin "menin kotiin ja näin ...".
Sainkin sitten saman tien lukea lopusta, että oli provo. En olisi uskonut, että mies olisi heittänyt pyykkiin asti vaatteita, joissa olisi jotain salattavaa. Ei se mitään, hassu tarina. :-)
neljää sukkaa. Miehesi jäykkyys taisi sittenkin olla aito.
juu, kumpi sitten on oudompi tapa.
Ja siksi ottaa mukaansa, ettei muija pääse tekemään källiä siittiöillä= elatusmaksut.
Mitä järkeä olisi käyttää runkatessa kortsua kun talouspaperi riittää ja se on neutraalimpaa hävitettäväksi?
Jengi perinteisen pihalla "en mä runkkaa kortsuun eikä tulis mieleenkään NIIN EI VARMASTI KUKAAN MUUKAAN ÖLÖLÖ".
Talouspaperin käyttö runkatessa käy joskus tylsäksi ja jos haluaa vaihtelua, kortsuun voi nautinnollisesti laueta ilman että tarvii heti olla kaappaamassa paprua just kun on tulossa.
Sukat on hölmö paikka kortsuille piilottaa, mut veikkaanpa että jos se äijä pettäis, pitäis vähän parempaa huolta kortsujensa piilottamisesta ku sukat.
Terkkuja nettirölleille.
Kuten joku arvelikin, tämä oli provo.
Minun poikaystäväni ei suostunut uskomaan, että AV-palstaa pystyy trollaamaan paremmin ja pitkäaikaisemmin kuin ylilautaa. Lupasin, että teen "brief guide to home mom trolling". Jos jotakuta kiinnostaa aloitella trollaaminen, heitän tähän trollauksen pääideat
1. Aiheen tulee käsitellä pettämistä tai ylipäätään vaikeita ihmissuhteita. Pettäminen vetää eniten kiinnostusta puoleensa
2. Aihe ei saa olla liian tavallinen, siinä pitää olla jotain tosi kummallista, joka on ihan sen uskottavuuden kynnyksellä. Tässä tapauksessa kondomit sukassa.
3. Vetävä otsikko kerää hirveästi katsojia. Ei "Pettääkö mies minua" tai "Epäilen..."
4. Pysy tarinassa ja älä päivitä tilannetta liian usein
= Success!
Poikaystävä oli melko vakuuttunut. Teimme pari muutakin provoa mutta ne jääköön salaisuudeksi ;)
tämä teidän mielestänne oli vaikuttava provo? Vain kaksi sivua.
Kai nyt saman verran saisi aloituksesta, jossa kysytään vaikka kaalikääryleiden ohjeita.
omaa tarinaasi ap:n tilanteeseen. Luitko ylipäätään koko ketjua?