Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukausiliitteen kuva Mari Perankoskesta

Vierailija
04.08.2012 |

Minulla meinasi mennä aamukahvi väärään kurkkuun, kun sivun käännettyäni eteeni lävähti kuva Mari Perankoskesta, jonka värkki näkyi.

Olenko vanhanaikainen vai onko Hesarilla taas arviointikyky pettänyt? Mielipiteitä, kiitos.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kroppa on upea, erityisesti ikäkin huomioiden.

Mutta silti minusta kuva ei ollut ihan oikeassa paikassa, tosiaan ei siellä muiden alapäitä ole tuohon tyyliin esitelty. Jotenkin tuli mieleen, että joku virhearvio tapahtut, kun rinnat kuitenkin peitti.

Vierailija
62/67 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, olen pettynyt. Eihän tossa nyt ollut mitään pahaa. Hädin tuskin pimpsa näkyi. En sanoisi, että oli mitenkään säädytön kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisessa lehdessä, kuin Helsingin sanomien kuukausiliite. Playboy olisi sopivampi julkaisupaikka kuvalle, jossa näkyy häpykarvoitusta.

No, itse en hyväksy myöskään yläosattomissa killumista yleisellä uima-altaalla.

Mielestäni ihmiskehossa on intiimejä alueita, jotka pidetään piilossa julkisilla paikoilla (luen julkiseksi paikaksi myöskin sanomalehdet ja niiden liitelehdet).

Vierailija
64/67 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kieltämättä se viiva vähän häiritsi muakin.Mutta upea vartalo kuitenkin.

Vierailija
66/67 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin jutun ihan sujuvasti kiinnittämättä mitään huomiota mihinkään viivoihin. Ja nainen olen. Siinä juttusarjassa sattuu olemaan vähäpukeseisia ihmisiä. Voi kamala.

Vierailija
67/67 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minun pitäisi nähdä julkisuuden ihminen alasti? Jokaisessa kuvassa ollaan vähän oudossa asennossa siksi, ettei mitään liian intiimejä paikkoja näkyisi.

Nuo urheilijakuvat ovat hienoja. Ne ovat kuin antiikin Kreikan urheilijaveistokset, asennot on matkittu niistä. Niissä alastomuuden näkeminen on kiinnostavaa, koska keho on olennainen osa urehilijan ammattia ja sitä miksi hän on kuuluisa.

Kiinnostavampaa olisi nähdä eri alojen ihmisistä kuvia tähän tapaan:

http://www.voimauttavavalokuva.net/