Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha äitipuoli täällä.

Vierailija
03.08.2012 |

avomiehen 12v tyttö on viettämässä viikonloppuaan meillä ja aikoi ilmeisesti valvoa työhään.

Good wife oli hänellä aikomuksena katsoa, itse en sitä sarjaa seuraa yhtään joten en tiennyt mistä oli kyse. Mutta kun jutuissa pyörii huorat jne. niin mun mielestäni se ei vaan ole tuon ikäisen ohjelma. Ja ilmeisesti se on joku ikärajattu ohjelma kun alkaakin vasta kymmeneltä.

Sanoin avokille että hän voisi käskeä/kehottaa lapsensa yöpuulle (tein toin siis ihan hissukseen kun olimme keittiössä kahden). Mutta mikä alkaa; mankuminen "eikä, mä haluan katsoa tän loppuun" ja siis sellaisella naukuvalla äänellä.

Mitä tekee avokki? Kohauttaa olkiaan ja antaa jatkaa telkkarin katselua.

Koska siitä ei oikein ollut tullakseen mitään, sanoin minä sitten et nyt on aika mennä nukkumaan, kello on jo ihan riittävästi.

Ensin ei tahtonut tapahtua oikein mitään, käskin toisen kerran ja sit likka lähti laahustaen liikkeelle.

Vitkuttelua ja vetkuttelua ja sitä stanan mankumista kesti liki puoli tuntia, yöpuvun vaihto ja hammaspesu kesti ja kesti...

- en tiedä kumpi ottaa enemmän päähän, avomiehen lepsuilu vai tuon ikäisen mankuminen.

Mutta ta-daah. Mä olen jälleen kerran se pikkusieluinen paskapää.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jälleen kerran se pikkusieluinen paskapää.

Niin olet. Onneksi edes "tajuat" sen itsekin.

Ihan kiinnostuksesta: kuka on niin saatanan tollo ettei tiedä edes nimeltä tv:n tunnetuimpia sarjoja? "Mitä on uutiset? Mitä on Salkkarit?"

Vierailija
2/50 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain seuraa sitäkään sarjaa, en myöskään salkkareita. Jälkimmäisestä valitettavasti tiedän liikaakin, kiitos lehtien ja kavereiden, jotka sitä seuraavat.

Katson ylipäätään todella vähän televisiota nykysin, dokkareita ja elokuvia pääasiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nyt sattuvat olemaan sellaisia, että mankuvat aina silloin tälöin jostain. Lapsipuolesi ei ole sen huonompi kuin muutkaan saman ikäiset.

Vierailija
4/50 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nyt sattuvat olemaan sellaisia, että mankuvat aina silloin tälöin jostain. Lapsipuolesi ei ole sen huonompi kuin muutkaan saman ikäiset.

kaksi. Toinen vuoden vanhempi kuin tytärpuoli ja toinen 5 vuotta nuorempi, nyt ovat vaan lomareissulla mumminsa kanssa. Meillä on vaan aina ollut nukkumaanmenoaika, ja se on viikonloppuisinkin (jos ei ole mitään ihmeellistä menoa esim. juhlia) viimeistään klo 22. Arki-iltoina klo 21.

- ja kieltämättä mulla on suunnattoman huono sietokyky mankumiseen ja vinkumiseen sekä lässyttämiseen.

Vierailija
5/50 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi. Toinen vuoden vanhempi kuin tytärpuoli ja toinen 5 vuotta nuorempi, nyt ovat vaan lomareissulla mumminsa kanssa. Meillä on vaan aina ollut nukkumaanmenoaika, ja se on viikonloppuisinkin (jos ei ole mitään ihmeellistä menoa esim. juhlia) viimeistään klo 22. Arki-iltoina klo 21.

- ja kieltämättä mulla on suunnattoman huono sietokyky mankumiseen ja vinkumiseen sekä lässyttämiseen. [/i

Mahtavaa, olet todellakin upea ihminen ja kasvattaja. Ja sulla on nuttura hiukan liian kireällä

Vierailija
6/50 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuollainen mankuminen, tuttua esiteinimeininkiä :-) Ärsyttävää toki! Omassa huushollissani kaksi samanikäistä...

Ja miehen lepsuilukin inhimillistä, muttei suotavaa. Puhukaa ja sopikaa yhdessä säännöistä: millaisia ohjelmia teini-ikäiset teillä saavat katsoa, moneenko valvoa JA että molemmat pitävät yhdessä näistä säännöistä kiinni. Vastuu kuuluu molemmille!

Etkä sinä ole mikään pikkusieluinen paskapää :D Ihan inhmillinen, fiksu ja normaali nainen kaikesta päätellen. Tsemppiä!

Vierailija
7/50 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaalle. Ihan turhaan menit muutenkaan isän ja tyttären väliin, etkä osaa edes hävetä. Onneksi et ole minun äitini (saatikka muita lapsia vihaava äitipuoleni).

Vierailija
8/50 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit, että perheessä vanhemmilla on oltava sama linja. Jos mies antaa lapsen sitä katsoa, ei sinun tehtäväsi ole kävellä miehen sanomisten yli.

Ymmärrän, että olet eronnut. Kaltaisesi naisen kanssa ei kukaan voi olla onnellinen.

Vierailija
9/50 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään lailla. Täysin isän ja lapsen!

Vierailija
10/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun etälapsi tulee niin hälle oltava samat säännöt kuin muillekkin. Monestihan etän kanssa lipsutaan säännöistä koska paikkaillaan huonoa omaatuntoa. Onhan se nyt outoa et kun prinsessa saapuu niin säännöt pitäisi heittää romukoppaan. Mutta, tuo 22.00 on liian aikainen nukkumisaika tuon ikäisille lomilla.

Vierailija
11/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun etälapsi tulee niin hälle oltava samat säännöt kuin muillekkin. Monestihan etän kanssa lipsutaan säännöistä koska paikkaillaan huonoa omaatuntoa. Onhan se nyt outoa et kun prinsessa saapuu niin säännöt pitäisi heittää romukoppaan. Mutta, tuo 22.00 on liian aikainen nukkumisaika tuon ikäisille lomilla.

Vierailija
12/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kiinni yhteisistä säännöistä, myös etälapselle tulee olla samat säännöt, kuin perheen muilla lapsilla.

Ihme ajattelua, jos mielestänne etälapsen ei tarvi noudattaa sääntöjä?

Rajat ovat rakkautta.....

Vierailija
14/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muutenkaan ole mitään järkeä pitää hulluna kiinni aikatauluista joka käänteessä.

Vierailija
15/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös sinun kotisi, ja tottakai sinä siellä säännöt sanelet eikä tyttö. (miehesi tosin pitäisi kyllä olla samoilla linjoilla) itse olen täysin samassa tilanteessa kanssasi.. Minäkin saan toimia aina sinä "pahana äitipuolena". Ja 22 on ehkä liian aikaisin, mutta moni aikuinen on jo työnsä aloittanut, ja tahtoo mennä ajoissa nukkumaan.. Eli silloin pikku-prinsessa menköön huoneeseensa ja tehköön mitä lystää..

Vierailija
16/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Good Wife liian rankka sarja 12-vuotiaalle? Älä naurata.

Vierailija
17/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisen mieheni velttoudesta ja selkärangattomuudesta...12v on edelleen lapsi mutta miehes kai pitäis olla vastuunsa tunteva aikuinen ja vanhempi.

Vierailija
18/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian aikainen nukkumaanmenoaika 12veelle????

Vierailija
19/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi nukkumaan, eikä jättää sinua tekemään "likaisia töitä". Mutta älä ota paniikkia, kyllä toimisit ihan vastaavasti omien lastesikin kohdalla.

Meillä äitipuolilla vaan on jokin kumma taipumus syyllistyä, kun pidämme ihan normaalisti kuria lapsipuolille.

Etkä ole huono silloinkaan, kun itse lepsuilet ja annat lapsen katsoa ohjelmaa.. :) tsemppiä arkeen.

Vierailija
20/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kymmeneltä on ihan ok aika sen ikäisen mennä omaan huoneeseen rauhoittumaan ja nukkumaan tai vaikkapa lukemaan kirjaa vielä hetkeksi.

Lapsen isä saisi opetella olemaan jämptimpi; jos jotain sanotaan, niin sitten myös pidetään huoli, että niin toimitaan, eikä vain kohautella olkia.

Minusta et toiminut huonosti. Murrosikä kun on tytöllä juuri alkamassa varmaan, niin kyllä tuota vastaan hangoittelua varmasti vielä joudut sietämään :) Tsemppii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä