Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha äitipuoli täällä.

Vierailija
03.08.2012 |

avomiehen 12v tyttö on viettämässä viikonloppuaan meillä ja aikoi ilmeisesti valvoa työhään.

Good wife oli hänellä aikomuksena katsoa, itse en sitä sarjaa seuraa yhtään joten en tiennyt mistä oli kyse. Mutta kun jutuissa pyörii huorat jne. niin mun mielestäni se ei vaan ole tuon ikäisen ohjelma. Ja ilmeisesti se on joku ikärajattu ohjelma kun alkaakin vasta kymmeneltä.

Sanoin avokille että hän voisi käskeä/kehottaa lapsensa yöpuulle (tein toin siis ihan hissukseen kun olimme keittiössä kahden). Mutta mikä alkaa; mankuminen "eikä, mä haluan katsoa tän loppuun" ja siis sellaisella naukuvalla äänellä.

Mitä tekee avokki? Kohauttaa olkiaan ja antaa jatkaa telkkarin katselua.

Koska siitä ei oikein ollut tullakseen mitään, sanoin minä sitten et nyt on aika mennä nukkumaan, kello on jo ihan riittävästi.

Ensin ei tahtonut tapahtua oikein mitään, käskin toisen kerran ja sit likka lähti laahustaen liikkeelle.

Vitkuttelua ja vetkuttelua ja sitä stanan mankumista kesti liki puoli tuntia, yöpuvun vaihto ja hammaspesu kesti ja kesti...

- en tiedä kumpi ottaa enemmän päähän, avomiehen lepsuilu vai tuon ikäisen mankuminen.

Mutta ta-daah. Mä olen jälleen kerran se pikkusieluinen paskapää.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasta komentaa minä tai ex-mieheni, jos äitipuoli haluaa kodissaan oltavan tietyllä tavalla ottaa hän ottelun exäni kanssa, joka nyt on niin hameväkeä, että pitää olla saapastyhmä ollakseen hänen kanssaan.

On olemassa syy, miksi eksäni on eksä.

Onnea vaan äitipuolelle valitsemassaan liitossa ja räkäiset naurut täältä lähiltä, joka löysi oikein hyvän miehen ;-), jonka kanssa voi keskustella ja neuvotella ja olla yhdessä samaa mieltä.

Jos sun kersas menee muualle yöksi häntä komentaa ne asukkaat kenen luona hän on yötä!

on meilläkin lapsen kaverit sanoneet että he saavat valvoa tietokoneella koko yön ja pelata K- 18 pelejä jne jne.

Kyllä minä olen heitä komentanut ja sanonut että meillä tehdään näin ja jos ei miellytä niin sitten kotiin.

Onnee vaan sun täydelliselle miehelle veikkaan ettei kauaa tuollaista lehmää ja sen pentua katsele jos ei saa poikkipuolista sanaa sanoa jos aihetta on.

Vierailija
42/50 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasta komentaa minä tai ex-mieheni, jos äitipuoli haluaa kodissaan oltavan tietyllä tavalla ottaa hän ottelun exäni kanssa, joka nyt on niin hameväkeä, että pitää olla saapastyhmä ollakseen hänen kanssaan. On olemassa syy, miksi eksäni on eksä. Onnea vaan äitipuolelle valitsemassaan liitossa ja räkäiset naurut täältä lähiltä, joka löysi oikein hyvän miehen ;-), jonka kanssa voi keskustella ja neuvotella ja olla yhdessä samaa mieltä.

Olet päässyt siitä saapastyhmästä hameäijästä eroon. Sinulla on kaikinpuolin täydellinen mies nyt. Saat sanoa viimeisen sanan, miehesi on neuvottelun jälkeen samaa mieltä kanssasi. Miksi et sitten voi antaa exäksi elää omaa elämäänsä kuten hän haluaa? Miksi puutut yhä exäsi elämään - lapsen kautta? Kuulostat äärettömän ilkeältä ja katkeralta ämmältä, jolla on ero läpikäymättä ja tarkoituksena vain kiusata ja kostaa toisille ihmisille oma paha olo. Sairasta.

Mutta se, että heillä "vanhemmat" eivät saa yhdessä sovittua lapsen nukkuma-aikaa ja ohjelmia, jotka lapsi saa katsoa on minusta haitallista lapselle on huonompi juttu. Mä arvaan, että nyksä kiehuu kiukusta, nakkelee niskojaan ja tiuskii lapselle ja eksäni taas chillailee rennosti netissä tytön kanssa sohvalla, eikä sitä vois vähempää kuumottaa koko asia. Onko se sitten hyvä liitto tai hyväksi lapselle on vähän niin ja näin. Veikkaan, että eksäni nyksä on pian eksä, vaikka pullat onkin uunissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuonikäinen ja joskus tulee niin pitkää narinaa. Etenkin TV:n suhteen. Jos sitä kiinnostaa katsoa sellaista sarjaa, joka ei sovi lapsille, niin annat katsoa äitinsä luona jos äiti sallii. Se sama jakso on viikon netissä.

Tuskin on oikeasti pahoillaan, jos ei tullut muuta kuin narinaa. Laitat vaan jonkun herkku aamupalan aamulla pöytään.

Vierailija
44/50 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkaria klo 22 tai lukea siihen asti ja sitten kömmitään sänkyyn nukkumaan.

Ja hyvin menestyviä lapsia meillä on, vaikka ei ole sitä äitipuolta kuria pitämässä.

lapsi nukkumaan, eikä jättää sinua tekemään "likaisia töitä". Mutta älä ota paniikkia, kyllä toimisit ihan vastaavasti omien lastesikin kohdalla. Meillä äitipuolilla vaan on jokin kumma taipumus syyllistyä, kun pidämme ihan normaalisti kuria lapsipuolille. Etkä ole huono silloinkaan, kun itse lepsuilet ja annat lapsen katsoa ohjelmaa.. :) tsemppiä arkeen.

Vierailija
45/50 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos sun kersas menee muualle yöksi häntä komentaa ne asukkaat kenen luona hän on yötä! on meilläkin lapsen kaverit sanoneet että he saavat valvoa tietokoneella koko yön ja pelata K- 18 pelejä jne jne. Kyllä minä olen heitä komentanut ja sanonut että meillä tehdään näin ja jos ei miellytä niin sitten kotiin. Onnee vaan sun täydelliselle miehelle veikkaan ettei kauaa tuollaista lehmää ja sen pentua katsele jos ei saa poikkipuolista sanaa sanoa jos aihetta on.

[/quote]

Vierailija
46/50 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se äitipuolien telkkarista klo 22-23 ja meidän ydinperheiden telkkarista klo 21-22

Huvittavinta tosiaan on, että tämä good wife tulee jopa telkun mukaan klo 21-22. Mutta ap.n telkarista se alkaa vasta klo 22.

Missä maassa ap elät?

Mä ihmettelen näitä joille jokin kellonaika on niin pyhä ettei siitä voi joustaa.

Jos elämässä ei ole ROTIA ja vapaakasvatus kukoistaa, lapsista kasvaa ties mitä saamattomia rassukoita. Pitää jo pienestä pitäen opettaa kuinka normaali suomalainen käyttäytyy, eli siis kunnollisen veronmaksajan tapaan heti Kymmenen uutisten jälkeen nukkumaan! Ja näin on jämpti! T: Kunnon äiti

Vierailija
47/50 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tyttö näki ohjelman vaikka puoliväliin mutta ei saanut katsoa, miten jakso loppuu. Jos kerran annoit katsoa alun, mikset antanut saman tien loppuun asti? On se tuonikäiselle sallittu ohjelma.

Sinänsä olen kyllä sitä mieltä, että kymmeneltä on tuonikäisellä (ja muillakin) jo petiinmenoaika. Voihan sen ohjelman katsoa aamulla boksilta. Tyttö varmaan pystyi onneksensa katsomaan jakson loppuun äidin luona netistä.

Säännöt pitäisi sopia etukäteen. Mitä saa katsoa, mihin aikaan petiin jne. ja sitten pitäytyä niissä. Ei se käy, että aletaan yhtäkkiä illalla tapella, kuka määrää kaapin paikan.

Vierailija
48/50 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaan käyttäytymiseltä tuossa tilanteessa. Onhan se rasittavaa toki.

En minäkään antaisi 12-vuotiaani katsoa tuota.

Ja ymmärrän et ärsyttää että sinä "joudut" hoitamaan tuon vaikka lapsi on miehen, muakin ärsyttäisi. Mutta niin se vaan menee yleensä et sille perheen naiselle nuo jutut lankeaa...

Vierailija
49/50 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin siitä ei tule napinaa "vanhempien" välillä ja säännöt ovat helpompi toteuttaa kun ne on yksimieliset, eikä lapsi voi pahemmin pullikoida.

Vierailija
50/50 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit! Ei lapsille ole hyväksi tuijottaa illat ruutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi