Perheparkkipaikoista
Siis mitä hemmettiä tuli taas tänään?
Sittarin parkkipaikat olivat suht täynnä siis perheparkkikset, muuten tavallisella parkkiksella oli ihan ihan hyvin tilaa.
Mä ymmärrän jos liikkuu pakettiautolla/isolla autolla tai on huono kulkemaan tai vanha ihminen tai viis jätesäkkiä palautuspulloja, ihan mitä vaan jos on joku pieninkin syy käyttää isompia ruutuja niin on fine parkkeerata näihin ruutuihin.
Mut ei mikä oli tämän iltapäivän näky. Kaksi autonsa parkkeerannutta ehdin nähdä. Voitte varmaan jo arvata lopputuloksen: molemmat oli yksinkulkevia keski-ikäisiä miehiä.
Mä en ikimaailmassa kehtaisi, kun vieressä yhtä lähellä on ihan normipaikkoja.
Huh sainpahan avautua!
Kommentit (62)
Siksi että se on aina riskialtista liikkua ostosten ja pienten lasten kanssa parikkipaikoilla. Ensi kerralla kun isket sen ison laiskan perseesi autoon ja kurvaat lapsipaikalle niin mieti sitä!
lasteni kanssa ihan normalipaikoilla, joten varsinaisesti perheparkkipaikkoja ei tarvitse kukaan muukaan, ne on ihan turhakkeita
Itsekkin oon äiti, mutten tuollainen säälittävä ressukka joka ei osaa edes autonovea aukaista ilman että kolhii toisten kylkiä. Miten ihmeessä pystytte käymään asioilla missään missä ei noita perheparkkeja ole? Ja pitäkää ne muksunne aisoissa, ei niitten tarvi juosta ympäri parkkipaikkoja. Arvatenkin tätä avuttomuutta esiintyy enemmän siellä etelän suunnalla. :)
eikä kaupan puolesta ole ohjausta ja valvontaa, jätän autoni perhepaikalle. Eikä kukaan saa minua siitä autoani sivuun siirtämään huutamalla. Pyydän kutsumaan poliisin paikalle, koska tiedän, että poliisi ei tee yhtään mitään, korkeintaan antaa sille huutajalle sakot.
selvitän osoitten rekisterinumeron perusteella ja käyn yön hämärissä naarmuttamassa autosi.
löydät perille, oikeinkirjoituksessakin jo sen verran ongelmia että voi se kartan lukeminenkin olla vaikeaa...
eikä kaupan puolesta ole ohjausta ja valvontaa, jätän autoni perhepaikalle. Eikä kukaan saa minua siitä autoani sivuun siirtämään huutamalla. Pyydän kutsumaan poliisin paikalle, koska tiedän, että poliisi ei tee yhtään mitään, korkeintaan antaa sille huutajalle sakot.
selvitän osoitten rekisterinumeron perusteella ja käyn yön hämärissä naarmuttamassa autosi.
On paljon ihmisiä jotka eivät pitkäaikaisista ongelmista huolimatta saa invalupaa, tai sen saaminen kestää, ja lisäksi on ihmisiä jotka ovat tilapäisesti liikuntarajoitteisia/sairaslomalla eivätkä hekään saa invalupaa.
Itsekkin oon äiti, mutten tuollainen säälittävä ressukka joka ei osaa edes autonovea aukaista ilman että kolhii toisten kylkiä. Miten ihmeessä pystytte käymään asioilla missään missä ei noita perheparkkeja ole? Ja pitäkää ne muksunne aisoissa, ei niitten tarvi juosta ympäri parkkipaikkoja. Arvatenkin tätä avuttomuutta esiintyy enemmän siellä etelän suunnalla. :)
Mulla on kolme lasta, ylivilkas 6v, uhmaikäinen 3v ja vauva.
Ostetaan sitten kolme kassillista ruokaa ja yksi vaippapaketti.
Luuletko oikeasti että se on helppo homma saada ne kaikki pihan perällä olevalle parkkiruudulle ilman että kukaan kuolee? Tai että ostoksetkin pääsevät autoon ennen kun joku narkkari käy ne pöllimässä kaupan oven suusta sillä välin kun vien lapsia autolle.
Asutaan ihan keski-suomessa enkä ole edes ajotaidoton, mutta vihaan tyhmiä ihmisiä.
se punainen piste kuistin ovenpielessä on muuten riistakamera, joka kuvaa tekosi. Toinen kamera on portilla, joten jos jätät autosi siihen, niin saadaan sitten siitäkin rekisterinumero.
Mulla on kolme lasta, ylivilkas 6v, uhmaikäinen 3v ja vauva. Ostetaan sitten kolme kassillista ruokaa ja yksi vaippapaketti. Luuletko oikeasti että se on helppo homma saada ne kaikki pihan perällä olevalle parkkiruudulle ilman että kukaan kuolee? Tai että ostoksetkin pääsevät autoon ennen kun joku narkkari käy ne pöllimässä kaupan oven suusta sillä välin kun vien lapsia autolle. Asutaan ihan keski-suomessa enkä ole edes ajotaidoton, mutta vihaan tyhmiä ihmisiä.
Ihan hyvin saan vietyö ostokset vaikka viimeiseen peräkulmaan ja lapset myös. Lapsista 3 osaa kävellä ja 1 on turvaistuimessa, tavarat kärryissä.
Mikä kohta sinulle on hankala? Itse en löydä yhtäkään ongelmaa kaupassakäynneissä, sai sen auton mihin tahansa.
Vaihdetaan välillä osia niin voit kokeilla miten kiva on kävellä sieltä kauempaa, kun särkylääkkeistä huolimatta jokainen pienikin liike saa kyynelet nousemaan silmiin.
Joka askel on mietittävä tarkkaan, sillä jalka voi pettää alta, joten niitä turhia askeleita en halua tehdä.
Sen sijaan taas jos olisin terve ja kivuton, niin kirmaisin ilomielin vaikka sieltä perimmäisestä nurkasta ihan millaisen lapsilauman kanssa, mutta kun en pysty.
eli emme nimittele muita. Ehkä ne perheparkit onkin tarkoitettu henkilöille, jotka osaavat käyttätyä asiallisesti?
idoottia saa sano idiootiksi.
Koska perhepaikalle turhaan pysäköivä ON idiootti!
Miksi kaltaisianne pitäisi kenenkään sietää?
Mulla on kolme lasta, ylivilkas 6v, uhmaikäinen 3v ja vauva.
Ostetaan sitten kolme kassillista ruokaa ja yksi vaippapaketti.Luuletko oikeasti että se on helppo homma saada ne kaikki pihan perällä olevalle parkkiruudulle ilman että kukaan kuolee? Tai että ostoksetkin pääsevät autoon ennen kun joku narkkari käy ne pöllimässä kaupan oven suusta sillä välin kun vien lapsia autolle.
Asutaan ihan keski-suomessa enkä ole edes ajotaidoton, mutta vihaan tyhmiä ihmisiä.
voin tulla kokeilemaan. Se on vaan niin että jos on avuton niin on avuton. Ei sillä muut mitään voi. :) paikat on ylimääräinen palvelu lapsiperheille, mutta pitäs näköjään poistaa ne kun ihmisistä tulee täysin surkeita jos ei pääse autollaan sellaiseen. Miten te ennen näitä ks. Parkkeja pärjäsitte?
Vaihdetaan välillä osia niin voit kokeilla miten kiva on kävellä sieltä kauempaa, kun särkylääkkeistä huolimatta jokainen pienikin liike saa kyynelet nousemaan silmiin.
Joka askel on mietittävä tarkkaan, sillä jalka voi pettää alta, joten niitä turhia askeleita en halua tehdä.
Sen sijaan taas jos olisin terve ja kivuton, niin kirmaisin ilomielin vaikka sieltä perimmäisestä nurkasta ihan millaisen lapsilauman kanssa, mutta kun en pysty.
Et edes tiedä mikä kropassani on vikana, kuinka monen lääkärin luona olen käynyt, miten minua on tutkittu ja olenko kenties leikkausjonossa tai saanut lähetteen lisätutkimuksiin.
Mutta toki av-mamma tietää tilanteeni paremmin kuin minä itse.
Miten te ennen näitä ks. Parkkeja pärjäsitte?
Ensin juoksit tyhjentämään kuorman parkkipaikan ääripäähän ja jätit lapset autoon ja taas juoksemaan toiseen päähän viemään kärryjä ja sama hölkkälenkki takaisin.
Ilman että oli pantti, ostokset ehkä olisi kenties voinut pitää vielä käsissä sen aikaa kun nostit vauvan kaukalosta, mutta pantin takia piti vähintään ostokset heitellä siksi aikaa maahan.
Luojalle kiitos, että nämä perheparkit on tullut lähelle ovia.
Toki sitä pärjää vaikka Siperiassa, mutta tarviiko jos ei oo pakko?
Et edes tiedä mikä kropassani on vikana, kuinka monen lääkärin luona olen käynyt, miten minua on tutkittu ja olenko kenties leikkausjonossa tai saanut lähetteen lisätutkimuksiin.
Niitä on muitakin paikkoja lähellä ovia, kun perhepaikkoja.
heh heh. Eiköhän se yleisvittuilu ihan riitä, ihan niinkuin invapaikoillekin pysäköiville, ÄO siinä kengännumeron tienoilla...
että ajan aina vain ja ainoastaan perheparkkiin? Totta kai käytän niitä muita tyhjiä jos ovat yhtä lähellä, mutta joskus ei ole kuin perheparkkeja tyhjänä ja muu lähin tyhjä paikka jossain hornan tuutissa. Silloin pysäköin perheparkkiin vaikka tuhat av-mammaa paheksuen silmiään pyörittelisi.
Niitä on muitakin paikkoja lähellä ovia, kun perhepaikkoja.
Tää oli siis mun vastaus tuohon.
t. 39
Mä olen joskus jättänyt Ikean perheparkkiin koska en halua että autoani naarmutetaan. En siksi että ne paikat olisi jotenkin lähempänä koska Treen Ikeassa on kyllä tavallisia paikkoja lähempänäkin.
etkö osaa lukea?
Kun minulla ei ole sitä invalupaa, kivuista huolimatta. Ei sitä noin vain saa.
Invapaikat kun turvaa laki, joten niille ei voi pysäköidä ilman lupaa. Perhepaikoille on sen sijaan laillista pysäköidä kenen vaan.
On paljon ihmisiä jotka eivät pitkäaikaisista ongelmista huolimatta saa invalupaa, tai sen saaminen kestää, ja lisäksi on ihmisiä jotka ovat tilapäisesti liikuntarajoitteisia/sairaslomalla eivätkä hekään saa invalupaa.