Muistatko minut?
Kommentit (32)
ei sitä kehtaa tunnustaa että käy täällä...
ap
Ei, mä olen yks toinen
Micken "ex"?
ap
ei sitä kehtaa tunnustaa että käy täällä...
Mitenkä sinulla ja poikaystävälläsi menee? Oletko saanut avauduttua hänelle sen perjantain tapahtumista (kaikesta, siis koko totuus)?
Oletteko vielä veneilleet? Oletko rakastunut häneen? Luuletko, että tulette olemaan yhdessä vielä pitkään? Oletko valmis sitoutumaan?
Hui, tulipas monta kysymystä. Toivottavasti ei haittaa. Minua kiinnostaa kuulla, miten sulla menee :) Sain sinusta oikein miellyttävän ja fiksun kuvan kirjoitustesi perusteella. Toivottavasti kaikki on hyvin ja olet löytänyt onnen poikaystäväsi kanssa.
Kiitos kysymästä, mukavasti menee meillä. Olemme yhdessä pysyäksemme yhdessä, ehdottomasti rakastuneina, kuten ennen, kun kaikki oli hyvin. Ja taas on. Säiden takia vene on ollut aika vähäisellä käytöllä, mutta olemme ottaneet sen tunteet huomioon ja lounastaneet siellä ystävien kanssa, laiturissa :) En ole kertonut perjantaista sen enempää kuin silloin, kun se oli ajankohtaista, en siis yksityiskohtia. En ole oikein uskaltanut ja toisaalta, yritän keskittyä meihin. Olen nähnyt (sattumalta) m:n, eikä se tuntunut enää lainkaan niin pahalta, joten oikeaan suuntaan pääsen.
ap
Mitenkä sinulla ja poikaystävälläsi menee? Oletko saanut avauduttua hänelle sen perjantain tapahtumista (kaikesta, siis koko totuus)? Oletteko vielä veneilleet? Oletko rakastunut häneen? Luuletko, että tulette olemaan yhdessä vielä pitkään? Oletko valmis sitoutumaan? Hui, tulipas monta kysymystä. Toivottavasti ei haittaa. Minua kiinnostaa kuulla, miten sulla menee :) Sain sinusta oikein miellyttävän ja fiksun kuvan kirjoitustesi perusteella. Toivottavasti kaikki on hyvin ja olet löytänyt onnen poikaystäväsi kanssa.
Muistan kuin teimme sitä siellä ja tätä täällä.
Kiitos kysymästä, mukavasti menee meillä. Olemme yhdessä pysyäksemme yhdessä, ehdottomasti rakastuneina, kuten ennen, kun kaikki oli hyvin. Ja taas on. Säiden takia vene on ollut aika vähäisellä käytöllä, mutta olemme ottaneet sen tunteet huomioon ja lounastaneet siellä ystävien kanssa, laiturissa :) En ole kertonut perjantaista sen enempää kuin silloin, kun se oli ajankohtaista, en siis yksityiskohtia. En ole oikein uskaltanut ja toisaalta, yritän keskittyä meihin. Olen nähnyt (sattumalta) m:n, eikä se tuntunut enää lainkaan niin pahalta, joten oikeaan suuntaan pääsen.
ap
Mitenkä sinulla ja poikaystävälläsi menee? Oletko saanut avauduttua hänelle sen perjantain tapahtumista (kaikesta, siis koko totuus)? Oletteko vielä veneilleet? Oletko rakastunut häneen? Luuletko, että tulette olemaan yhdessä vielä pitkään? Oletko valmis sitoutumaan? Hui, tulipas monta kysymystä. Toivottavasti ei haittaa. Minua kiinnostaa kuulla, miten sulla menee :) Sain sinusta oikein miellyttävän ja fiksun kuvan kirjoitustesi perusteella. Toivottavasti kaikki on hyvin ja olet löytänyt onnen poikaystäväsi kanssa.
Ihanaa kuulla, että sinulle (ja teillä) menee hyvin! Se, että M:n näkeminen ei sinusta enää tuntunut niin pahalta, on varmasti merkki siitä että olet menossa parempaan suuntaan :)
Hiljaa hyvä tulee.
Kaikkea hyvää sinulle!
- 24
Kiitos kysymästä, mukavasti menee meillä. Olemme yhdessä pysyäksemme yhdessä, ehdottomasti rakastuneina, kuten ennen, kun kaikki oli hyvin. Ja taas on. Säiden takia vene on ollut aika vähäisellä käytöllä, mutta olemme ottaneet sen tunteet huomioon ja lounastaneet siellä ystävien kanssa, laiturissa :) En ole kertonut perjantaista sen enempää kuin silloin, kun se oli ajankohtaista, en siis yksityiskohtia. En ole oikein uskaltanut ja toisaalta, yritän keskittyä meihin. Olen nähnyt (sattumalta) m:n, eikä se tuntunut enää lainkaan niin pahalta, joten oikeaan suuntaan pääsen. ap
Luin tuota unelmien poikamiesketjua, jossa kuvattiin kaksossiskoa. Se taisit olla sinä? hauskaa että olin kuvitellut sinut hyvin paljon juuri se näköiseksi.
Reino, ootko se sinä. Oot niin vanhentunu etten meinannu tuntea.
sä olet se kökkövittu.
Kuinka voisin unohtaa.
sä olet se kökkövittu. Kuinka voisin unohtaa.
ap