Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestäni aivan valtavasti, pyysin häntä vastaamaan...

Vierailija
09.06.2025 |

Minusta jotenkin tuntuu että suhteemme ei ole ihan tasapainossa. Se on sellainen kalvava tunne, joka on jäänyt jostain ihan alkuajoista asti. Mies ei silloin ollut varma mitä haluaa, kun minä jo olin varma. Minun on ajoittain vaikea olla, koska olen ollut pitkään puolilämpimässä suhteessa, koska se muuten toimi, mutta nyt olen ihan älyttömän rakastunut.

En kuitenkaan ole varma onko tämä miehelle sellainen loppuelämän suhde.

Hän on luvannut kaikenlaisia asioita mm. menemään naimisiin kanssani ja ottamaan osan asuntolainastani. Onko outoa jos kuitenkin kaipaan keskustelua aiheesta?

Mies ei jotenkin ollenkaan ymmärrä mitä kaipaan ja se loukkaa minua lisää. Saamme vain aikaan väittelyn.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinmeno oli hassusti ilmaistu, koska meistä kumpikaan ei ole koskaan halununut naimisiin, eikä miestä edelleenkään kiinnosta sellainen asia.

Tässä suhteessa siitä kuitenkin tuli puhe ja hän on sanonut että tykkää minusta niin paljon että tekisi sen minun mieliksi.

Vierailija
2/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla asiasta ei saa selkoa, vaan tarkkailemalla miehen käytöstä. Älä puhu asiasta mitään, vaan tarkkaile merkkejä. Haluaako hän miellyttää sinua kaikessa? Pyrkiikö hän ilahduttamaan sinua eri tavoin, joustaako tarvittaessa vaikkapa menoistaan? Kehuuko hän ulkonäköäsi, luonnettasi, katsooko hän sinua rakastuneesti? 

Tuollaisista asioista näkee onko mies rakastunut. Olen pahoillani, mutta minusta olet siinä oikeassa, kun epäröit sitä, ettei mies aluksi ollut varma. Itse en olisi lainkaan lähtenyt tuollaiseen suhteeseen. Olen rakennettu siten, että omat tunteeni katoavat, jos toiselta ei tule vastakaikua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmeno oli hassusti ilmaistu, koska meistä kumpikaan ei ole koskaan halununut naimisiin, eikä miestä edelleenkään kiinnosta sellainen asia.

Tässä suhteessa siitä kuitenkin tuli puhe ja hän on sanonut että tykkää minusta niin paljon että tekisi sen minun mieliksi.

Tykkää sinusta niin paljon? 😮 Tykkää???

Vierailija
4/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomalla asiasta ei saa selkoa, vaan tarkkailemalla miehen käytöstä. Älä puhu asiasta mitään, vaan tarkkaile merkkejä. Haluaako hän miellyttää sinua kaikessa? Pyrkiikö hän ilahduttamaan sinua eri tavoin, joustaako tarvittaessa vaikkapa menoistaan? Kehuuko hän ulkonäköäsi, luonnettasi, katsooko hän sinua rakastuneesti? 

Tuollaisista asioista näkee onko mies rakastunut. Olen pahoillani, mutta minusta olet siinä oikeassa, kun epäröit sitä, ettei mies aluksi ollut varma. Itse en olisi lainkaan lähtenyt tuollaiseen suhteeseen. Olen rakennettu siten, että omat tunteeni katoavat, jos toiselta ei tule vastakaikua.

Vastaan kaikkeen kyllä, hän myös ehdotti että muutamme yhteen.

En tiedä mistä tämä epävarmuus minulla tulee :(

Vierailija
5/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paljon tykkää niin asia ok. Ei kannata viimeisen päälle tuijottaa sananvalintoja.

Vierailija
6/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kaikkeen kyllä, hän myös ehdotti että muutamme yhteen.

En tiedä mistä tämä epävarmuus minulla tulee :(

Kyllä minullekin tulisi epävarmuus, jos mies ei olisi alkuun ollut varma. Mutta jos vastaukset kysymykseeni ovat myönteisiä eikä mitään muitakaan kielteisiä merkkejä ole, niin lienee parasta keskittyä nykytilanteeseen eikä menneeseen. Huomaat kyllä, jos mies ei oikeasti sinusta välitä. Ei sanoista välttämättä, vaan käytöksestä. 

Vierailija
7/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu teitä naisia

Vierailija
8/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluaako miehes seksiä sun kanssa? Jos kyllä niin 👍

Jos ei niin 👎

Et saa tuon enempää koskaan mistään niin mitä valitat

Vierailija
9/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan on lupaillut? 

Vierailija
10/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut aluksi olla epävarma ja se on voinut muuttua.

Vierailija
11/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paljon tykkää niin asia ok. Ei kannata viimeisen päälle tuijottaa sananvalintoja.

En usko että kannattaa tuijottaa sitä, se voi olla enemmän sellainen hellittelysana. Hän sanoi juuri että rakastaa minua valtavasti.

Miksi tämä tunne ei mene pois.

Vierailija
13/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan on lupaillut? 

Lupaillut?? Muutimme yhteen, olemme olleet yhdessä vuoden.

Vierailija
14/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan omaa epävarmuuttasi, jolla ei ole mitään tekemistä miehen kanssa.

Vierailija
15/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin komean miehen ja komeat miehet ei sitoudu suhteeseen vaan pitää sinua löysässä hirressä koska mies katselee parempaa naista samalla.

Vierailija
16/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
17/17 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin komean miehen ja komeat miehet ei sitoudu suhteeseen vaan pitää sinua löysässä hirressä koska mies katselee parempaa naista samalla.

Hirveetä sanoo mutta tää on ihan totta vaikka olis ite 26 ja mies 38 . Nykyään otan vaan miehen joka on vähän mua "rumempi" ei siis ruma mutta ei sellainen jota kaikki havittelee. Ja ei, en ole itse mitenkään ruma tai ylipainoinen mutta tosi traumatisoitunut ja epävarma ja sellainen miellyttäjä kunnes muutun psykoottiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi