Nuori eläkeläinen,
Olen eläkkeellä ja enään ei ole kiire minnekkään. Tuntuu näin sivusta katsoen muiden ihmisten elämä kiireelliseltä ja tiukalta. Toisaalta en voi kieltää ettenkö mieti millaista olisi elämä jos olisin terve ja mukana oravanpyörässä.
Onko täällä muita nuoria eläkeläisiä? Itse olen 33 vuotias parisuhteessa oleva henkilö.
Kommentit (26)
Neurologi sano et voin mennä eläkkeelle ja jos siltä tuntuu niin voin jatkaa työmaailmassa sitten kun siltä tuntuu ja kun kuntoutuksien ja kaiken hässäkän jälkeen ajattelin kokeilla mennä hakeen töitä 10 vuoden jälkeen niin eipä kukaan ole ollut kauheen kiinostunut.
Ps. Tuli nimittäin turpaan että joutu oppimaan kaiken kävelemisestä ym. uudelleen et itseluottamus työihmisten kanssa oli aika pohjalla ja siinä ne kaveritkin liukeni kun vakuutusrahat loppu. Nyt erakoitunut kissojen kanssa 46 neliön kaksioon talveks tekemättä mitään hyödyllistä mut kesällä hommia riittää landella millon kuntokin nousee ja on landefrendejä :-)
Löytyyköhän täältä stadista 36 vuotiaalle poikamiehelle uusia tuttavuuksia muuta kun baarista jonne ei olis varaa eikä muutenkaan kiinostais tutustuu enemmän tai vähemmän juoppoihin.
Tv. Korvapulijack
Ap jäi samoihin aikoihin eläkkeelle kuin minäkin. Jokohan käy aika tylsäksi? Minulla ainakin käy. Tulen ihan eri tavalla hulluksi jos tätä täytyy loppuelämä tehdä, että on vaan.