Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori eläkeläinen,

Vierailija
02.08.2012 |

Olen eläkkeellä ja enään ei ole kiire minnekkään. Tuntuu näin sivusta katsoen muiden ihmisten elämä kiireelliseltä ja tiukalta. Toisaalta en voi kieltää ettenkö mieti millaista olisi elämä jos olisin terve ja mukana oravanpyörässä.

Onko täällä muita nuoria eläkeläisiä? Itse olen 33 vuotias parisuhteessa oleva henkilö.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Itse olen 36v nytten ja ollut eläkkeellä 14 vuotta nyt ja sivusta katon joo kun kaverit on duunissa ja voi tehdä asioita enemmän kun on rahaa enemmän nääs.

Useimmat näistä ei enään ole ystäviä ja joitain ystäviä näkee harvemmin.

Kiva olis löytää uusia ystäviä kenen kanssa viettää aikaansa eikä elämä olis tällästä telkkaria ja löhöilemistä näin talvella ja keväällä muutan mökille missä sitten on ulkohommia ja muuta tekemistä kun täällä Kerrostalo kaksiossa jossa kissojen kanssa asun.

T:Jocke

Vierailija
2/26 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilliön eläke tosiaan kun kuukaudessa tulee reilu onniistä lähtee vuokrt ja muut laskut niin ruokaan ja muuhun jää all 400eur. kk nin säästäsitä vaateisii ja jos jonkiun reissun haluis joskus tehä niin ei ole kyllä varaa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19v ja työkyvytön :( arvatkaa vaan, miten ärsyttää, kun ihmiset katsovat kieroon ja epäilevät laiskaksi pummiksi :( vaikka todisteena lääkärin lausunnot, yms :( suututtaa, haluaisin pystyä tekemään töitä :(:(:(

Vierailija
4/26 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Nuorilla eläkeläisillä olis varmasti asiota mistä puhua ja muuta kun noi ns. terveet työssä käyvät ihmiset. ??? vai onko se vaan niin että on siellä missä on.

JF.

Vierailija
5/26 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis Suomi24 chat tai treffit missä voisi keskustellaasioista.

Ter. Nuori eläkeläinen

Vierailija
6/26 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mielenterveyssyistä toistaiseksi eläkkeellä ja 32vee...

Vierailija
7/26 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan nettiä, katson televisiota, käyn kaupassa. Selaan nettiä, katson televisiota, käyn kaupassa. Tuossa 90% päivän sisällöstä. Tätä nyt jatkunut muutaman vuoden. Hulluksihan tässä meinaa välillä tulla ja jatkuvasti tulee raivareita aiheesta kuin aiheesta. Ihmiskontaktien puute johtaa siihen että ne ihmiset alkaakin vituttamaan ja esim.naapureita tekee joskus mieli vetää turpaan. Rahat riittää sen 2-3 viikkoa ja sitten loppuaika lasketaan euroja ja odotetaan tilipäivää.

Eli näin huoletonta ja helppoa se on 'laiskan' nuoren eläkeläisen elämä.

Vierailija
8/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei haluisi myöntää sitä.

Vierailija
9/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei haluisi myöntää sitä.

Onko eläkkeenne iso?

Vierailija
10/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään hyödyllistä tehtävää, ei yhteiskunnallista merkitys muuta kuin painolastina, ei mitään arvoa. Mä olen menettänyt kaiken sairauteni takia. Lapsiakaan en pysty saamaan.

Vierailija
11/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ole joissakin ketjuissa koodinimi mustalaisille :D

Mutta nämä eläkeläiset ovat tietty eri asia. Tavallaan surullista joutua sairauden takia nuorena sivuun työelämästä ja muusta, toisaalta hyvä että suomessa yhteiskunnan turvaverkot toimivat

Vierailija
12/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita nuoria eläkeläisiä? Itse olen 33 vuotias parisuhteessa oleva henkilö.

Nuori en enää ole, mutta 16-vuotiaasta saakka on eläkettä tullut. Teen töitä kun satun saamaan, mutta aika satunnaista se on.

Vierailija
13/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei kykene. :/ en halua kertoa miksi olen eläkkeellä. T.nr.2

Vierailija
14/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vuoden sisään se tulee ajankohtaiseksi. Rahallisesti se on vaikeaa ja on iso asia itselle myöntää ettei enää tämän elämän aikana tule olemaan työkykyinen. Olen 36v, perheellinen.

Vierailija
15/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastin työtäni , ja mielelläni sitä tekisin..

sain vaan niin monta sairautta...

viimeiseksi epilepsia, joka johtui aivosyövästä :( sitä myrkytettiin jne jne

ei palautunut toimet täysin takaisin..kaikkee vaiva on :(

onneks on pini lapsi, joten puuhaa riittää

Vierailija
16/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulteko , et se korvaa ihmisen terveyden ? sen, et elät ehkä vain vuoden , kuukauden, päivän?

sen, että se eläke on puolet nettopalkastani??

miten sen luulet riittävän, kun asuntolainta sun muut on maksetta, kuten terveidenkin?

entä sen, et normimaksujen lisäksi on polimaksut, sairaalamaksut, lääkekulut, matkakulut jatkuvasta sairaalassa ramppaamisesta ??

eli kyllä jokainen mieluiten olisi terve ja tekisi työtä, aivan varmasti.

Vierailija
17/26 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vääriin että ihminen joutuu eläkkeelle alle 30 kymppisenä.ei ketään voi pakottaa eläkkeelle se on kiusaamista jo pakotetaan eläkkeelle

Vierailija
18/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä välillä ajattelee kuinka onnekas sitä on kun syövästä selvisi ja töissä voi käydä, vaikka se niin monesti tuntuu, että olisi helpompaa olla kotona vaan.

Mutta ei se varmasti pitemmän päälle olisi ihana olla vain kotona.

T: 20v nainen

Vierailija
19/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulteko , et se korvaa ihmisen terveyden ? sen, et elät ehkä vain vuoden , kuukauden, päivän?

sen, että se eläke on puolet nettopalkastani??

miten sen luulet riittävän, kun asuntolainta sun muut on maksetta, kuten terveidenkin?

entä sen, et normimaksujen lisäksi on polimaksut, sairaalamaksut, lääkekulut, matkakulut jatkuvasta sairaalassa ramppaamisesta ??

eli kyllä jokainen mieluiten olisi terve ja tekisi työtä, aivan varmasti.

Vierailija
20/26 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ole koskaan tehneet työtä, ymmärrän, ja on hieno uudistus, mutta olen itse tehnyt työtä yli 20 vuotta ja saan ihan saman suuruisen eläkkeen.

Ei kantsi tehdä töitä!