Mikä on kun naiset ei itse arvosta naisekkuutta?
Tissiketjuissa suurin osa haluaa pienet tissit koska suuret näyttää läskiltä huoralta tms.
Suuri osa miehistä tykkää pyöreistä ja isotissisista naisista, miksi naiset haluavat olla kuikeloita lautarintoja? Haluavatko juuri vältellä miehiä ja niiden ihailua?
Pari esimerkkikuvaa, kakkonenhan paljon parempi.
http://static5.depositphotos.com/1001992/443/i/450/dep_4431388-Happy-yo…
http://29.media.tumblr.com/tumblr_m0i12rXlsK1rr5wsyo1_400.jpg
Kommentit (69)
Eikö se ole naisellisuus?
Miehekkyys on sana, mutta naisekkuus...?
mutta kaikista parhain naisekkuus on terve itsetunto ja se, että on tyytyväinen itseensä! Se huokuu kauas ja pitkälle, rintoja ei niin kauas edes ehdi huomaamaankaan.
Naisellisuus tulee monenmoisessa paketissa.
Noista esimerkkivartaloista eläisin mieluummin ykkösessä. Ihan vain siksi, että liikkuminen olisi mukavampaa kevyempänä. Ja on myös silmääni kauniimpi.
Tosinainen ei elä sen kautta, mitä joku mystinen mies x mahtaa ajatella hänen kehostaan.
En mä arvosta erityisesti sitäkään että mulla on pää, se nyt vain ihmisillä on. Ja toiset ihmiset on naisia ja niillä on tissit, isommat tai pienemmät. Tollaset ulkonäköjutut on mulle ihan tuubaa ja turhuutta, jokainen näyttäköön miltä itse haluaa.
ykkönen on kauniimpi. Jos pitäisi valita, ottaisin hänen vartalonsa.
Mä en tajua mitä se ap:ta haittaa, että iso osa naisista haluaa olla hoikkia, pienirintaisia ja treenattuja. Saahan hän edelleen olla pullea.
En tajua myöskään mitä mun pitäisi joidenkin miesten mielipiteistä välittää. Minähän tämän kropan kanssa elän.
Enkä ymmärrä sitäkään, että jos kerran miehet tykkäävät ennen kaikkea isorintaisista pullukoista, niin miksi mä joudun hätistelemään innokkaimpia ihailijoita kauemmaksi?
En jaksa ymmärtää naisia joille ratkaiseva asia ulkonäköasioissa on miehen miellyttäminen.
Tosinainen ei elä sen kautta, mitä joku mystinen mies x mahtaa ajatella hänen kehostaan.
Miehet ajattelee sitä naisen kroppaa ilman vaatteita. Itse näin isorintaisena mietin kuitenkin sitä miltä näytän vaatteet päällä. Vaatteet istuu huonosti kun on isot rinnat. Huonosti istuvissa vaatteissa näyttää lihavalta, vaikka ei olisikaan. Lisäksi ne on rasittavat urheillessa.
En mä sinänsä arvosta isoja tai pieniä, pienet vaan ois helpompi pukea.
Ja tuo eka kuva on just semmonen mikä haluaisin olla! Ja olen enemmänkin tuo kakkonen. Ykköskuvan nainen näyttää siltä että vois milloin tällöin pyrähtää juoksulenkille, ilman erityisvarusteita. Mikä vapaus!
10
Ei naisellisuutta ole vain yhtä lajia, monet erilaiset vartalonmallit ja tyylit voivat olla ja ovatkin naisellisia. Näin eilen raksavaatteissa pienen hoikan nuoren naisen ilman meikkiä, joka oli mielestäni hyvinkin naisellinen. Ja toisaalta pyöreä pitseihin pukeutuvat iso nainen voi olla yhtä lailla hyvin naisellinen.
Miksi yrittäisimme puristaa naisellisuuden yhteen muottiin, kun voimme jokainen nauttia omasta tavastamme olla naisellinen ja samalla muiden erilaisista tavoista?
Sitäpaitsi, jos sattuu olemaan vartalomalliltaan "lauta", mitä naisen pitäisi tehdä? Sirotella tuhkaa päälleen ja surkutella koko elämänsä "väärän mallista" kroppaa, kun senkin ajan voisi täysin rinnoin(!) nauttia itsestään ja omasta vartalostaan?
Mä jo siellä ketjussa vastasin, että parempi hyväksyä itsensä pienirintaisena, kun on tällailseksi luotu. Naisellisuus on paljon muutakin kuin rinnat. Vyötärö-lantiosuhde, hiukset, kasvot, eleet, kävelytyyli, vaatteet, asusteet, kynnet, puhetyyli.....
Mä jo siellä ketjussa vastasin, että parempi hyväksyä itsensä pienirintaisena, kun on tällailseksi luotu. Naisellisuus on paljon muutakin kuin rinnat. Vyötärö-lantiosuhde, hiukset, kasvot, eleet, kävelytyyli, vaatteet, asusteet, kynnet, puhetyyli.....
Kerroppa mitä on sisäinen naisellisuus, jos ulkonäkö ei ole niin olennaista?!!! Mitä ne on?
1ja 2 kuvien naiset ovat todella kauniita. Kakkoskuvan naisvartalo on melko harvinainen, eli hänellä ei ole esim. käsivarsissa juurikaan ylimääräistä rasvaa, mutta lantiolla ja rinnoissa on. Hänellä on käynyt tuuri massansijoittelun suhteen tai sitten rinnoissa on lisuketta...
Miehenä valitsisin varmaan kakkosen, mutta itse olisin mielluummin ykkönen vartaloltani.
Ihanan syvällistä! Naisellisuus on hei paljon muutakin kuin rinnat, naisellisuus on esim. KYNNET! *huutonaurua*
Minä olen yhtä hoikka kuin tuo ykköskuvan nainen, mutta lantioni on leveämpi ja vyötäröni varmaankin kapeampi, tai ainakin niiden välillä on reilusti isompi ero. Ja rintani lienevät samaa kokoa kakkoskuvan naisen kanssa (F-kuppi).
Onko se nyt sitten hyvä vai huono?
Olen itse tyytyväinen, se riittää. En haluaisi olla poikamainen. Juostessa joudun pitämään rinnoista kiinni, koska en ole löytänyt tarpeeksi isoja urheiluliivejä, mutta ei se haittaa. Juoksen aika harvoin, ja en siis urheilumielessä.
Suurin osa miehistä ei ajattele näin. Enemmistö haluaa naisensa nuorina, hoikkina, kauniina, naiselliseksi laitettuna ja halukkaina.
Nykyajan naiset ihailevat jotakin rinnattomuutta joka kiinnostaa korkeintaan joitakin homomiehiä. Sitten eletään ruokotonta elämää eikä pystytä edes kodista huolehtimaan. Lapsista ei tarvitsekaan huolehtia kun niitä ei edes ole.
Tuollainen olen ollut itse nuorena ja olen yhä. Ja tykkään, että hoikka nainen on kaikkein kaunein naisellisuuden muoto. Naisekkuudesta en tiedä mutta naisellisuus on sopusuhtaista hoikkuutta, ei mitään pursuavia läskejä ja lihoja.
mutta kaikista parhain naisekkuus on terve itsetunto ja se, että on tyytyväinen itseensä! Se huokuu kauas ja pitkälle, rintoja ei niin kauas edes ehdi huomaamaankaan.