Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskollanko kertoa miehelleni kaiken?

Vierailija
02.08.2012 |

Minulla on kiva mies ja meillä menee hyvin.

Emme ole aikaisemmin koskaan jutelleet toistemme ex-kumppaneista. Tiedän, että miehelläni on vain pari entistä seksikumppania, mutta minulla niitä on moninkertaisesti enemmän. Eilen mieheni kysyi minulta, että monenko miehen kanssa olen aikaisemmin harrastanut seksiä? Onneksi pääsin tilanteesta pois, kun ovikello soi ja asia jäi sikseen. Mitä mieltä olette, pitäisikö minun avoimesti kertoa totuus, jos hän sitä kysyy vai onko syytä valehdella? Tämä on mielestäni aika hankala tilanne, koska suhteen pitäisi perustua 100% luottamukseen ja jos valehtelen tulen varmasti joskus jäämään tästä kiinni.

Auttakaa !

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies joka on käynyt vaikka bordelleissa 300 kertaa ei kannata sitä kertoa tyttöystävälle, joka kysyy onko sinulla ollut monta seksisuhdetta ja kaikki muutkin asiat kannattaa salata?

Muistakaa miehet aina sanoa, että on vain kolme seksisuhdetta takana, sillä niin ne naisetkin sanoo. Tämähän on helvetin hyvä aloitus kestävälle parisuhteelle jossa luvataan puhua totta ja salaisuudet kerrotaan luottamuksella.

Vierailija
22/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut että joku mies halveksisi naista liiasta seksikumppanien määrästä.

Aha. :D

Et sitten vissiin ole myöskään kuullut, että maito tulee lehmästä tai että maapallo ei ole littana?

Siis ei kukaan normaali mies ole iloissaan jos naisensa on jakanut persettä kuinka sattuu.

Ei ehkä iloissaan. Mutta toisaalta tuo on ihan totta etteivät miehet myöskään erityisesti arvosta sitä jos nainen on ollut joku siveyden sipuli. Todellisuudessa enemmänkin uskovaisten naisten keskinäistä kilpailua se että kuka on vähiten huono nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tai nainen kysyy "montako seksisuhdetta sinulla on ollut ennen minua? " niin kyllä se on valehtelua että vastaa kolme tai muutama, jos niitä on takana vaikka kolmekymmentä.

Valehtelu ja tosiasioiden salaaminen ovat käytännössä lähes sama asia.

Siinä olen samaa mieltä, että entisistä poika/tyttöystävistä ei tarvitse kertoa jokaista likaista yksityiskohtaa ja asioita mitä toinen ei halua kuulla, mutta kyllä tuon aikaisempien kumppaneiden lukumäärä on kuitenkin useimmille sellainen tieto minkä haluaa tietää ja eihän sitä edes kysyttäisi jos se luku ei kiinosta.

Vierailija
24/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallahan jo suutelukin on seksiä, joten kyllä tulee vaikeuksia olla täydellisen rehellinen.

Vierailija
25/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei tähän asti ole koskaan aikaisemmin miestäsi kiinnostanut, niin tuskin se hänelle mikään iso juttu on.

Vierailija
26/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja muista: mitä ei tiedä, se ei myöskään satuta.

Kun panen vaimoni parasta tyttöystävää salaa aina silloin tällöin, niin se ei haittaa koska kun vaimoni ei tiedä sitä niin se ei satuta? Näinkö se meni?

Vierailija
27/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni on asioita, joita ei tarvitse uuteen parisuhteeseen tuoda. Mennyt on mennyttä, en myöskään rupea uudelle kumppanille kertomaan seksielämästäni aikaisemmissa suhteissa. En myöskään halua kuulla niitä asioita mieheltä.

Riittää että olemme molemmat rehellisiä TÄSSÄ suhteessa. Ei automaattisesti kaikki menneisyys kuulu uuteen suhteeseen.

Mutta kukin tyylillään. Toki olen myöntänyt, että olen harrastanut seksiä useamman miehen kanssa ja että myös yhden illan juttuja on tullut kokeiltua. Mutta tuon tiedon pitäisi riittää, mitä mies tarkalla lukumäärällä (en edes ole pitänyt kirjaa) edes tekee?

Vierailija
28/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun panen vaimoni parasta tyttöystävää salaa aina silloin tällöin, niin se ei haittaa koska kun vaimoni ei tiedä sitä niin se ei satuta? Näinkö se meni?

Silloin sysäät sen omatuntos vaimosi niskoille.

Ja mitä tulee siihen 300:een bordellikertaan, niin parempi olisi jättää kertomatta, koska totuus saisi takuulla välit poikki.

Vierailija
29/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetelly tätä miesten tapaa kommunikoida. Ensinnäkin ei mitään tilannetajua ja sitten tosi hyökkäävä ja pelottavan aggressiivinen tyyli. Miksi tuokin kommentti piti tuollaisella jos et nyt uskon, nii seuraavaksi vedän kuonoon -henkisellä tivaamisella heittää?

Hyi kauhistus, mä alan oikeasti uskoa, että tolla toisella sukpuolella ei ihan ole nappulat oikeissa asennoissa ja että sitä kannattaa oikeasti karttaa.

Vierailija
30/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukin tyylillään. Toki olen myöntänyt, että olen harrastanut seksiä useamman miehen kanssa ja että myös yhden illan juttuja on tullut kokeiltua. Mutta tuon tiedon pitäisi riittää, mitä mies tarkalla lukumäärällä (en edes ole pitänyt kirjaa) edes tekee?

Miten niin MYÖNTÄNYT? Oletko allekirjoittanut jonkun kuulustelupöytäkirjan vai?

Vierailija
31/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on aivan hänen oma voivoinsa.

Siinäpähän sitten halveksii rauhassa. Menneet panoni ovat omia valintojani mitä en enää voi muuksi muuttaa enkä sitä haluakaan, joten miehen on itse vaan päätettävä, onko ne nyt niin suhdetta kaatava juttu. Jos on, niin se suhde nyt kaatuisi muutoinkin.

Joten en ikinä valehtelisi, ottakoon tai jättäköön minut menneisyytenini kaikkineen..

Vierailija
32/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta suhde ei varmasti jatkuisi.

Vierailija
33/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä iloissaan. Mutta toisaalta tuo on ihan totta etteivät miehet myöskään erityisesti arvosta sitä jos nainen on ollut joku siveyden sipuli. Todellisuudessa enemmänkin uskovaisten naisten keskinäistä kilpailua se että kuka on vähiten huono nainen.

tiedä millaisia miehiä sä olet tavannut, mutta minun tietääkseni miehet juuri arvostavat naista joka osaa pitää nyörit riittävästi kiinni. Eri asia on se jos pihtaa nykyiselle.

Mitä hyötyä siitä on jos on maannut kymmenien alla aiemmin, luultavasti kännissä sinkkuillessan?

Vierailija
34/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toiselle valehtelee ja pettää toisen luottamuksen jo heti suhteen alussa, niin siitä tulee luultavasti ero ennemmin tai myöhemmin, varsinkin kun toinen saa jostakin kautta kuin sattumalla totuuden selville. Minä en ainakaan valehtele tai vähättele menneisyyttäni. Jos en kelpaa tällaisena, niin sitten en ollut se oikea. Minusta on paljon helpompaa olla suhteessa, jossa ei tarvitse salailla tai jättää kertomatta asioita, jotka haluaa olla kertomatta.

Vierailija
35/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta suhde ei varmasti jatkuisi.

Siis mitä? Perustuuko sinun suhteesi sille, että salailet menneisyyttäsi ja esität jotain siveää?

Jos näin on, niin olet säälittävä luuseri, joka ei ole sinut tehtyjen valintojen ja seurausten kanssa.

Vierailija
36/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi itselleni mieheksi sellaista, jolla on yli 20 seksisuhdetta ja ikää alle 25 vuotta.

Minusta tämmöinen mies ei ole vakavasti otettava seurustelukumppani, jonka kanssa haluaisi myös myöhemmin naimisiin.

Vierailija
37/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa kaikki rehellisesti ja mitään salaamatta, myös ne ikävät muistot. Sen jälkeen on hyvä olla kun on saanut rakkaan kanssa jakaa myös kipeitä asioita ja mitä tärkeintä parisuhde rakentuu turvalliselle alustalle, joka kestää vastoinkäymisiä ja kumpikin tukee toistaan.

Jos tulevaisuudessa eteen ilmaantuu joku entinen poika/tyttöystävä niin ei tarvitse panikoitua tai vältellä tilannetta, sillä olethan hänestä jo aiemmin jotain maininnut. Erityisesti pikkukaupungeissa ei voi välttyä tilanteelta etteikö ne exät tulisi joskus vastaan.

Vierailija
38/43 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on oikeus harrastaa seksiä satojen eri miesten kanssa, ja samoin miehillä on oikeus hankkia satoja seksikumppaneita.

Täytyy vain olla valmis kantamaan omien valintojen seuraukset: kaikki eivät voi sietää kumppaniltaan satojen seksisuhteiden menneisyyttä. Salaillakin voi toki, mutta luikurin paljastuttua saattaa lähteä kumppani nostelemaan. Ei menneisyyden, vaan valehtelun ja salailun, vuoksi.

Juttu nyt vain on niin, että jos keskimääräisellä naisella on seksikumppaneita noin 30-50, on keskimääräisellä miehellä valloituksia ehkä 3-8. Se saattaa harmittaa miehiä, jotka usein haluavat sitä seksiä enemmän, mutta joutuvat elämään jatkuvassa puutteessa. Suomeksi sanottuna iskee kateus siitä, kun maailma ei ole tasa-arvoinen, vaikka muka kovasti kaikki aina sitä tasa-arvoa ajavat ja kannattavat.

Säännöllisen seksin saamisen varmistaminen on muuten se merkittävin yksittäinen motiivi, jolla niin sanottu tavallinen mies aloittaa monogaamisen parisuhteen naisen kanssa.

Vierailija
39/43 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelleni, että mulla on ollut yli 50 seksisuhdetta ennen häntä ja sen jälkeen ei ole miestä enää näkynyt, miksi?

Vierailija
40/43 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisen seksin saamisen varmistaminen on muuten se merkittävin yksittäinen motiivi, jolla niin sanottu tavallinen mies aloittaa monogaamisen parisuhteen naisen kanssa.

:D :D :D Joo.. Ettei olis vaan sub omia höpötyksiä taas..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä