Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskollanko kertoa miehelleni kaiken?

Vierailija
02.08.2012 |

Minulla on kiva mies ja meillä menee hyvin.

Emme ole aikaisemmin koskaan jutelleet toistemme ex-kumppaneista. Tiedän, että miehelläni on vain pari entistä seksikumppania, mutta minulla niitä on moninkertaisesti enemmän. Eilen mieheni kysyi minulta, että monenko miehen kanssa olen aikaisemmin harrastanut seksiä? Onneksi pääsin tilanteesta pois, kun ovikello soi ja asia jäi sikseen. Mitä mieltä olette, pitäisikö minun avoimesti kertoa totuus, jos hän sitä kysyy vai onko syytä valehdella? Tämä on mielestäni aika hankala tilanne, koska suhteen pitäisi perustua 100% luottamukseen ja jos valehtelen tulen varmasti joskus jäämään tästä kiinni.

Auttakaa !

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan pohdin tätä enemmänkin, kun mies kysyi minulta tätä. Hän myös vaati minua kertomaan tarkemminkin asioita menneistä suhteistani. Mielestäni menneisyys on menneisyyttä. Haluan myös olla sen luottamuksen arvoinen, jota aiemmat kumppanini ovat minulle osoittaneet. Se on ikään kuin huone, jonka oven olen sulkenut takanani. Se on ollut yksi kokemus muiden joukossa tekemässä minusta sitä, mikä nyt olen, mutta ei sen vatvominen kuulu millään tavalla minun ja nykyisen puolisoni väleihin, luottamukseen tai mihinkään muuhunkaan. Minä olen se, mitä olen, olen tässä suhteessa tässä ja nyt. En häpeä menneisyyttäni millään tavalla, mutta en halua edes laskea seksikumppaneiden lukumäärää, koska luku on minulle merkityksetön. Jokainen niistä on osa elettyä elämääni, joka taas on mennyttä, gone, förbi.

Minä en ole halunnut tietää miehen entisten seksikumppaneiden lukumäärää, koska silläkään ei ole merkitystä. Siksi eniten minua miehen kysymyksessä häiritsikin se, miksi hän haluaa sen tietää.

Edes täysin rehellisessä suhteessa toinen ei koskaan täysin ymmärrä toista ja tiedä toisesta kaikkea. Jokaisella on oma taustansa, jonka pohjalta peilaa ajatuksia. Tärkeintä on olla itselleen rehellinen niin, että voi olla sinut itsensä kanssa. Mieluummin niin, kuin että mukauttaa omaa elämäänsä ja tekemisiään sellaisiksi, että se on jollekulle muulle hyväksyttävää ja voi kertoa siitä kaiken.

Vierailija
42/43 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonut rehellisesti nykyiselle miehelleni aiempien seksikumppanieni määrän (20 miestä). Hän ei pitänyt sitä mitenkään pahana, kysyi vain että onko hänesssä vikaa kun hänellä oli ollut aiempia kumppaneita alle 10.

No ei ollut vika minun silmissäni, eikä myöskään minun kumppanieni määrä hänelle.

Rehellisesti ja suoraan puhuttiin menneisyydestämme molemmat ja asiat on ok. Pian ollaan oltu yhdessä 20 v.

Jos suhteen alussakaan ei voi oa rehellinen, kannattaako sitä jatkaa?

Meillä synkkasi heti, enkä päivääkään vaihtaisi pois. Ei ole kummallakaan tarvetta kulkea vieraissa tai hakea jotain hyväksyntää muilta.

Ja baarissa ollessammme miestäni on useammin tultu iskemään kuin minua - eli ei syytä hänelläkään ole mihinkään kannatuksen mittaamiseen.

Minä suosittelen rehellisyyttä - jos siis muistatte, montako niitä miehiä/naisia on oikeasti ollut.

Sitä pitäisin huolestuttavana, jos niitä on niin paljon, ettei oikeasti muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 10, 20 vaiko yli 50. Itelle raja taitaa mennä tossa 50 yl sen on panopukki tai horo, alle menettelee. Ja ihan arvokysymys. Määrä ei korvaa laatua, vaikkei tavara pannessa kulukaan... Ja oma lukumäärä n. 15 ja hyvin voin kertoa tämän kumppanille, jos sattuu kiinnostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme