Uskollanko kertoa miehelleni kaiken?
Minulla on kiva mies ja meillä menee hyvin.
Emme ole aikaisemmin koskaan jutelleet toistemme ex-kumppaneista. Tiedän, että miehelläni on vain pari entistä seksikumppania, mutta minulla niitä on moninkertaisesti enemmän. Eilen mieheni kysyi minulta, että monenko miehen kanssa olen aikaisemmin harrastanut seksiä? Onneksi pääsin tilanteesta pois, kun ovikello soi ja asia jäi sikseen. Mitä mieltä olette, pitäisikö minun avoimesti kertoa totuus, jos hän sitä kysyy vai onko syytä valehdella? Tämä on mielestäni aika hankala tilanne, koska suhteen pitäisi perustua 100% luottamukseen ja jos valehtelen tulen varmasti joskus jäämään tästä kiinni.
Auttakaa !
Kommentit (43)
Ei se ole luottamusta jos pitää tonkia kaikki menneestä elämästä, miksi pitäisi? eikös ole tarkoitus jatkaa tulevaisuuteen yhdessä. Menneet suhteet on menneitä, vain uteliaat ja heikolla itseluottamuksella varustetut haluaa tietää kenen kanssa sitä on menneessä elämässä paneskeltu.
Minulla on kiva mies ja meillä menee hyvin. Emme ole aikaisemmin koskaan jutelleet toistemme ex-kumppaneista. Tiedän, että miehelläni on vain pari entistä seksikumppania, mutta minulla niitä on moninkertaisesti enemmän. Eilen mieheni kysyi minulta, että monenko miehen kanssa olen aikaisemmin harrastanut seksiä? Onneksi pääsin tilanteesta pois, kun ovikello soi ja asia jäi sikseen. Mitä mieltä olette, pitäisikö minun avoimesti kertoa totuus, jos hän sitä kysyy vai onko syytä valehdella? Tämä on mielestäni aika hankala tilanne, koska suhteen pitäisi perustua 100% luottamukseen ja jos valehtelen tulen varmasti joskus jäämään tästä kiinni. Auttakaa !
mitään asiaa tietää, mitä minun ja jonkun toisen ihmisen välillä on aikanaan tapahtunut, sillä suhteethan perustuvat luottamukselle.
Ja kun suhde perustuu luottamukselle, niin tälläisten asioiden annetaan olla, ja siinä suhteessa ollaan nyt.
Olen tavannut yhden mieheni entisen tyttöystävän, mutta mieheni tunne yhtään minun eksääni.
Olen ihan varma, että miehelläni on ollut muitakin naisia ennen minua, mutta se ei yksinkertaisesti kuulu minulle. Nykyisyys kuuluu.
et kerro kaikkia vaan esität jonkun sopivan määrän. Otat tajuttoman riskin siitä, että miehesi halveksii sinua, jos kerrot rehellisesti.
Älä tee sitä virhettä.
mutta voit esim. sanoa ettet halua puhua existä, ne ovat mennyttä.
Tai sitten kysyt haluatko varmasti tietää ja että mihin se vaikuttaa.
Tai sitten kerrot jonkun about luvun.
siis KAIKESTA. Jostain on mies ottanut nokkiinsa ja siitä on riideltykin, mutta ainakin olen ollut rehellinen. Sama toisinpäin, tiedän miehestä ällöttäviä asioita ja niistä on riidelty myös. Mutta oli silti rehellinen ja kertoi.
Suhteen syvennyttyä paljon, kun oltiin jo vakavalla pohjalla, huomasin että olen puhunut mieheni kanssa asioista joista en ollut puhunut edes niille ystävilleni joiden kanssa olen tuntenut aivan pikkutytöstä saakka.
Meillä on uskomattoman läheiset välit miehen kanssa, siinä on puolensa. Toisaalta mitä vain voi kertoa, toisaalta mistä vain saatetaan tapella.
Kysymys kuuluukin, haluatko päästää miehesi niin lähelle, että hän tietää jokaisen pierusi ja pukamasi, noloimmat mokasi ikinä? Mutta joka toisaalta rakastaa sinua niistä kaikista huolimatta, ja kertoo sinulle samoista asioistaan?
Jos parisuhde rakennetaan luottamukselle, niin miksi pitäisi valehdella ?!?!?!?
Naiset jotka salailette entisiä seksisuhteitanne ettekä kerro todellisia lukuja miehellenne hänen sitä kysyessä, niin selvästi itse häpeävät menneisyyttään ja yrittävät tehdä itsestään paremman. Toivon teidän kohdallenne sitä, että miehenne tutustuu johonkin sellaiseen ihmiseen joka muistaa teistä kaikki ne kivat jutut ja kertoo ne miehellenne oluttuopin äärellä.
Selittäkää sen jälkeen miehellenne, että teihin voi luottaa ja teidän parisuhde perustuu luottamukseen.
et kerro kaikkia vaan esität jonkun sopivan määrän. Otat tajuttoman riskin siitä, että miehesi halveksii sinua, jos kerrot rehellisesti.
Älä tee sitä virhettä.
Miksi ap:n miehen pitäisi häntä halveksia? En ole ikinä kuullut että joku mies halveksisi naista liiasta seksikumppanien määrästä. Moni nainen kylläkin niin tekee, ja nämä naiset ovat juuri niitä jotka unelmoivat miehistä jotka arvostaisivat hänen vähäistä tai olematonta seksikumppanien määrää.
tarkoita sitä, että kaataa toisen niskaan koko menneisyytensä. Kerro totuus: sinulla on ollut useampia kumppaneita kuin hänellä. Älä kerro määriä ja yksityiskohtia, se on mautonta. Ennenkaikkea tee miehellesi selväksi, että nyt on nyt, olet sitoutunut häneen ja se, mitä tapahtui ennenkuin teidän suhteenne alkoi, kuuluu menneisyyteen.
En ole ikinä kuullut että joku mies halveksisi naista liiasta seksikumppanien määrästä.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
ei mulla muuta.
Tässä se taas nähdään, että jotkut naiset ovat toisissa ketjuissa sitä mieltä, että seksistä pitää voida nauttia ja on ihan suotavaa että kokeilee useita eri kumppaneita jne jne..
Kuitenkin siinä vaiheessa kun kenties löytyykin sitä mukava mieskanditaatti jonka kanssa haluaa asettua aloilleen, niin mieli muuttuu ja entiset seksiseikkailut ja kokeilut pyritään lakaisemaan maton alle ja niistä vaietaan. Rehellisyys maan perii, eli te naiset joilla on vaikkapa 100 eri seksiaktia eri miesten kanssa, niin kertokaa hyvät sisaret niistä miehillenne heti alkubaiheessa, ettei vain kävisi niin että mies lähtee kävelemään kun kuulee, että olette olleet seksin suhteen aina aktiivisia. Salailu ei auta, sillä silloin petätte myös itseänne ja annatte itsestänne erilaisen kuvan kuin mitä olette.
Kyllähän teitäkin kiinnostaa tietää, jos miehenne entiseen elämään kuuluisi vaikka linnatuomio pedofiilista tai vaikkapa raiskauksista?
Reilusti vain totuus esiin ja jos mies tai nainen ei sitä kestä, niin suhde ei ollut sen väärti.
En ole ikinä kuullut että joku mies halveksisi naista liiasta seksikumppanien määrästä.
Aha. :D
Et sitten vissiin ole myöskään kuullut, että maito tulee lehmästä tai että maapallo ei ole littana?
Siis ei kukaan normaali mies ole iloissaan jos naisensa on jakanut persettä kuinka sattuu.
Mä luulen, että mulla on 10 tai 11, mut jos mies kysyy että "sano edes suunnilleen, onko yli vai alle 10" niin vastaus on aina alle. Koska eihän 9 nyt ole kovin kaukana 11:stä.
JOS MIES KYSYY MONTAKO SEKSIKUMPPANIA SINULLA ON OLLUT, NIIN OIKEA VASTAUS ON SE LUKU MIKÄ ON TOTTA..
Mitä väliä sillä on jos olette onnellisesti yhdessä. Voit sanoa, että ei niillä ole mitään merkitystä. Tulee vain mustasukkaiseksi ja pilaa pahimmassa tapauksessa koko jutun.
joku täällä vertasi aika huvittavalla tavalla kahta aivan eri asiaa: jättää kertomatta seksikumppanien määrä tai jättää kertomatta, jos on tuomittu raiskauksesta- että olisivat samalla viivalla!
Toinen noista on RIKOS, toinen mielestäni ei ole. Silloin niitä EI voi verrata!
Mielestäni kertomatta jättäminen ei ole valehtelua. Voit sanoa miehellesi, ETTET MUISTA TARKALLEE, EI NIITÄ NYT KOVIN MONTAA OLE...Ja toisaalta, mitä sitten jos onkin? Synnitön heittäkööt ensimmäisen kiven! Kaikilla meillä on menneisyys! Jos miehesi siitä suuttuu, niin ei se sua sitten rakasta. Kaikki me ollaan tehty virheitä ja toivottavasti niistä opittu. Jos kaikkea menneisyyden painolastia kantaa harteillaan, niin hulluksiahan tässä tulisi. Menneet on menneitä, eläkää TÄSSÄ JA NYT!
Ja muista: mitä ei tiedä, se ei myöskään satuta.
Sitä niittää mitä kylvää. Kuinkahan moni Suomalainen fiksu mies jatkaa seurustelua naisen kanssa, joka kertoo hänelle rehellisesti että on harrastanut seksiä seuraavien kansalaisuuksien kanssa:
Suomalainen, jamaikalainen, marokkolainen, tunisialainen, egyptiläinen, usalainen, britti, gambialainen, nigerialainen, guinealainen, tansanialainen, kenialainen, irakilainen (kurdi), kongolainen, somalialainen, sierraleonelainen, algerialainen, angolalainen, etiopialainen, italialainen, kreikkalainen, liberialainen ja yksi ruotsalainen.
Voin sanoa, että 99% miehistä ei tule seuraaville treffeille eikä ole enää kiinnostunut ja miksi edes pitäisi, siis jos mies on itse kunnollinen eikä joku ilotaloissa käyvä reppana?
Kerroin miehelleni, että mulla on ollut yli 50 seksisuhdetta ennen häntä ja sen jälkeen ei ole miestä enää näkynyt, miksi?