Mies petti alaisensa kanssa pari kuukautta
Ollaan sovittu jatkavamme yhdessä, mutta se että se nainen on samalla työpaikalla, raastaa mua ihan liikaa. Muuten olisin varmasti ihan onnellinen ja luottavainen, kun ollaan miehen kanssa saatu asiat järjestykseen ja puhuttua, mutta sen naisen läsnäolo on mulle liikaa.
Mies ei voi lähteä työpaikastaan mutta en voi elää näinkään. Mitä ihmettä tässä voi tehdä?
Kommentit (23)
niin AP:n ei tarvitsisi elää tuo muija miehen duunissa joka päivä.
Ja noita kultaisia kädenpuristuksia tuskin AP:n mies voi noin vain antaa keskustelematta muiden omistajien kanssa.
Ja mies perässä...en ikinä,ikinä antaisi pettämistä anteeksi tai vaikka yrittäisin niin suhde kaatuisi mun vittuiluun...ite petin ja myös jätin koska k atsoin ainoaksi oikeaksi tavaksi toimia...nykyinen mieheni samoilla linjoilla, jos tarve pettää niin ero on silloin paras ratkaisu koska ei missään nimessä ole aitoa rakkautta jos pettää...kokemusta on!!!
Eli nainen irtisanoo itsensä ja saa pakettina mukaan esim. 12kk:n palkan. Luulisi naisenkin harkistevan tätä, jos on sellaisella alalla, että hyvät työllistymismahdollisuudet.